וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכיבוש רק מתחיל

בפינת 'על הסכין' סימנו עבורכם שלושה חלוצים שאמורים לקחת את כל הקופה ולספק לכם את השערים במשחקים המרכזיים בליגת העל

לא מעט משחקים נערכים בסוף השבוע, ובמיוחד לשם כך בחרנו עבורכם ארבעה חלוצים שאמורים להעשיר את הקופה שלכם במשחקים הבולטים שנערכים בין שישי ליום שני זאת במסגרת משחקי המאצ'. מוכנים? יוצאים לדרך.

משחק מספר 9 במאצ' (שבת): מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

תתפלאו, או שאולי לא תתפלאו, אנחנו מעריכים שדווקא עידן שריקי יהיה אחד הכובשים בקרית אליעזר. שחקנה של מ.ס. אשדוד מדורג בסך הכל במקום השלישי בטבלת היחסים, אבל לשריקי יש בעינינו את כל הכלים לכבוש שער לאשדוד, שספגה השבוע הפסד טכני מבית הדין של ההתאחדות על האירועים במחזור הקודם מול הפועל באר שבע. אל העונה הנוכחית שריקי עדיין לא הגיע חם והוא כבש בסך הכל שער ליגה אחד (בניצחון 1:2 על הפועל עכו), אבל יש לו שני שערים בגביע הטוטו וגם הנתונים מהעונה שעברה מזכירים לנו שמדובר בחלוץ נהדר (11 שערי ליגה, שלושה בגביע הטוטו).

ההימור: שריקי, יחס 7.50

משחק מספר 5 במאצ' (ראשון): מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב

את איתי שכטר ממש לא צריך להציג, אבל כדאי שתדעו קצת לגבי הנתונים של החלוץ המצוין של האדומים. שכטר כבר הספיק לכבוש שלושה שערים בליגה (מתוך 13 שכבשה הקבוצה), אבל החלוץ של אלי גוטמן זכור לא פחות מהעונה שעברה המצוינת שעברה עליו, שכן אז הוא סיים עם לא פחות מ-22 שערי ליגה, ארבעה שערים בגביע המדינה ושניים בגביע הטוטו. אם להוסיף לכך את העובדה ששכטר חתום על אחד משני השערים היחידים שכבשו האדומים בליגת האלופות, הנה קיבלתם סיכוי לא רע ששכטר יחגוג גם נגד מכבי פתח תקוה.

ההימור: שכטר, יחס 4.0

משחק מספר 10 במאצ' (שני): בית"ר ירושלים - בני סכנין

שימו לב שדווקא סמואל יבואה מקבל את היחס הנמוך ביותר (4.0), אבל למרות זאת אנחנו משוכנעים שמי שיש לו סיכויים טובים יותר לסיים עם שער הוא עמית בן שושן, שהחל לאחרונה לעבוד עם אלון מזרחי כדי לשפר את כמות השערים האישית שלו. מאז שהחל בן שושן לעבוד עם 'האווירון, הוא החל להיכנס לעניינים ולראיה הוא כבש צמד ב-1:5 על הפועל באר שבע. החלוץ של בית"ר ירושלים הבקיע רק שלושה שערי ליגה (ועוד אחד בגביע הטוטו), אבל מדובר בקצב גבוה יותר מאשר העונה שעברה, אז סיים עם שישה שערים בלבד בליגה. לכו עליו.

ההימור: בן שושן, יחס 5.0

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully