וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמסין? הצחקתם אותם

בסוף השבוע הולך להיות חם, אבל לא בארבעה מגרשים שבהם אנחנו משוכנעים שהולך להיות מבול. אז כמה שערים יהיו? כנסו לפינתנו 'עד המבול'

אנחנו ממשיכים לספק לכם הימור על המשחקים החמים, אלה שהולכים להיות רועשים ומרעישים מבחינת כמות השערים, זאת במסגרת פינתנו 'לפנינו המבול". אז מה עשינו? בחרנו עבורכם ארבעה משחקים שאנחנו צופים שייגמרו עם לא מעט שערים. ההימור הנפוץ בווינר, כידוע, הוא "אנדר/אובר שערים (2-3"), כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1. אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2.

רגע לפני שאנחנו יוצאים לדרך, הנה תזכורת לאירועי הפרקים הקודמים. במחזור אמצע השבוע, חזינו שהולכת להיות מפולת של שערים בין רומא לפ.צ. באזל. אמנם הימרנו X, אבל המשחק הסתיים עם ארבעה שערים (1:3 לבאזל). בהמשך גם אמרנו שיהיו שערים בין אינטר לטוטנהאם, משחק שהסתיים ב-3:4 לנראזורי, ולמרות שהימרנו X, לפחות אפשר להיות גאים שידענו שהולך להיות משחק עם שערים רבים. לסיום, אמרנו שהולכת להיות חגיגת שערים בין ספורטינג ליסבון לגנט, וכאן כבר צדקנו באופן מוחלט כשהימרנו 2, והמשחק הסתיים ב-1:5 ענק של הפורטוגלים. אז להקשיב לנו, אה?

משחק מספר 21 (שישי): אנדר/אובר שערים: המבורג - באיירן מינכן 3.30, 1.90, 2.40

המשחק הפותח את המחזור התשיעי בבונדסליגה מספק לא מעט עניין בין שתי קבוצות שרוצות לנצח קודם כל כדי לשדר לשנייה שהיא בכיוון הנכון. לפי מצב הטבלה, דווקא נראה שהמבורג באה מוכנה יותר, אבל באיירן לא תוותר בקלות על המשחק. במשחקיה של המבורג הובקעו עד כה 25 שערים, אצל באיירן 16, מה שמבטיח כנראה שניים או שלושה שערים.

ההימור: X

משחק מספר 68 (שבת): אנדר/אובר שערים: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 3.40, 1.90, 2.35

בשנים האחרונות כולם מסמנים את אשדוד כקבוצה ששותפה למשחקים רבי שערים. אחרי המהומות שהיו בשבוע שעבר שם, שמעט השכיחו את ה-3:3 נגד הפועל באר שבע שהיה לפני כן, מתייצבת הקבוצה של ג'ון גרגורי למשחק חוץ אצל מכבי חיפה, שרגילה לחורר רשתות. במשחקי הירוקים העונה הובקעו 18 שערים (שלושה שערים בממוצע למשחק), אצל אשדוד המאזן הוא 19 שערים (כולל ה-0:3 טכני שהקבוצה ספגה). בואו נלך על התפוצצות.

ההימור: 2

משחק מספר 26 (ראשון): אנדר/אובר שערים: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 3.20, 1.90, 2.45

שתי קבוצות התקפיות מצוינות נפגשות למשחק צמרת בפרמייר ליג, כאשר הן יודעות שניצחון של אחת מהן תקדם אותן אל הצמרת הגבוהה באמת, שם הן מאוד רוצות להיות. במשחקיה של סיטי הובקעו עד היום 17 שערים בשמונה משחקים, ואילו אצל ארסנל כבר הובקעו 28 שערים. למרות שהתותחנים מעלים את הממוצע, אנחנו עדיין טוענים שהולכים להיות בין שניים לשלושה שערים.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

משחק מספר 85 (שני): אנדר/אובר שערים: בית"ר ירושלים - בני סכנין 3.20, 1.90, 2.45

והנה עוד משחק שהולך להיות מסקרן מבחינת כמות השערים שלו. בארבעת המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים הובקעו בכל מהם לא פחות משלושה שערים. בית"ר חייבת להתפוצץ מול סכנין כדי לשפר את מעמדה בטבלה, ואילו סכנין נואשת לניצחון ראשון. השתיים יודעות שמעל הכל הן תצטרכנה לשחק פתוח ולהמר על ההגנה. אצל בית"ר הובקעו במשחקיה העונה 24 שערים עד כה (ארבעה בממוצע למשחק) ואילו אצל סכנין הובקעו 17. מישהו אמר מבול?

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully