וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ברבע גמר טורניר שטוקהולם

השוויצרי המדורג 1 בשבדיה, הביס את טיילור דנט במשחק ה-900 בקריירה ויפגוש את ואווינקה. צונגה הופתע במוסקבה

רוג'ר פדרר, שטיפס השבוע למקום השני בעולם, פתח היום (חמישי) ברגל ימין את הופעותיו בטורניר שטוקהולם (על סך פרסים של 531 אלף יורו), עם ניצחון קל 1:6, 2:6 על טיילור דנט האמריקאי. בסיבוב השלישי יפגוש פדרר את סטניסלאס ואווינקה לדרבי שוויצרי.

"הדברים נראו טוב", אמר פדרר המרוצה, שסגר סיפור ב-51 דקות, "אתה לא מצפה בדרך כלל לתוצאות כאלו בטורניר גברים, כי בדרך כלל למכות ההגשה יש חשיבות גדולה. רק רציתי לעלות למגרשד ולהנות". אגב, לפדרר היה זה המשחק ה-900 בקריירה המקצוענית שלו.

גם המדורג 4 בטורניר, איבן ליוביצ'יץ', עלה לסיבוב הבא אחרי שניצח 3:6, 4:6 את ארנו קלמון הצרפתי. הקרואטי התמיר נעזר ב-12 אייסים כדי לגבור על יריבו בן ה-32 וגם לו מצפה דרבי בסיבוב הבא, נגד איבן דודיג שגבר על טוביאס קאמקה הגרמני 1:6, 1:6. המדורג 2, רובין סודרלינג, נעל את משחקי היום עם ניצחון 3:6, 3:6 על בנג'מין בקר לעיני הקהל הביתי.

בקרמלין קאפ במוסקבה הפתיע ויקטור טרויצקי הסרבי כשניצח בסיבוב השני של המדורג 3, ג'ו ווילפרד צונגה, 6:3, 3:6, 5:7. את מצעד המדורגים והמודחים המשיך אנדריי גלובוב הקזחי (6), שהפסיד 6:4, 7:5 ואיגור קוניצין המקומי.

גם אצל הנשים המדורגות במוסקבה לא מלקקות דבש והמדורגת ראשונה, ילנה ינקוביץ', הודחה כבר בסיבוב השני שם הובסה 6:1, 6:2 על ידי הקזאחית בת ה-17 זארינה דיאס. הסרבית עלתה אוטומטית לסיבוב השני, אבל ביצעה כמות גדולה של טעויות והופתעה על ידי דיאס המדורגת 268 בעולם, לה זה כמובן הניצחון הגדול בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully