וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה רק שתי נקודות מהפסגה

הסקציה גברה בקלות 0:3 על נצרת עילית, והתקרבה למוליכות ראשון לציון (0:1 על הרצליה) וכפר סבא (1:3 על עירוני ג'ת)

בניגוד לנהוג בליגה הלאומית בשנתיים האחרונות, שבעה משמונת משחקי המחזור השביעי ייערכו כבר בסוף השבוע (מלבד המשחק בין אחווה עראבה למכבי באר שבע שישוחק ביום שני), וזאת בעקבות מחזור גביע הטוטו המתוכנן לאמצע השבוע הבא.

במשחק שפתח את המחזור שמטה המוליכה עירוני רמת השרון שתי נקודות יקרות עם תיקו 1:1 ביתי מאכזב מאוד מול מכבי אחי נצרת. מי שהשכילה לנצל זאת עד תום היא עירוני ראשון לציון, שאירחה את מכבי הרצליה וגברה עליה 0:1 כדי לטפס למקום הראשון בליגה. גם הפועל כפר סבא עקפה בטבלה את עירוני רמת השרון, לאחר שגברה בחוץ 1:3 על עירוני ג'ת.

ביום שבת התקרבה סקציה נס ציונה עד כדי שתי נקודות מהמוליכות, בזכות 0:3 קל על הפועל נצרת עילית המתפרקת. גם הפועל רעננה צמצמה פערים עם 0:1 בחוץ על הכח עמידר רמת גן. הפועל הרצליה המשיכה להתקדם עם 0:1 על בית"ר שמשון תל אביב, בעוד עירוני בת ים ניצחה לראשונה עם 1:3 על בני לוד.

עירוני רמת השרון - מכבי אחי נצרת 1:1

מוליכת הטבלה שהיא גם אחת משתי הקבוצות היחידות שטרם נוצחו העונה (יחד עם הפועל רעננה) רצתה לשמור על הפסגה בעזרת ניצחון ביתי על מכבי אחי נצרת, אבל נאלצה להסתפק בנקודה בודדת. שחקניו של מומי זפרן ביצעו מהפך בצמרת באמצעות ניצחון החוץ החשוב 0:1 על הפועל כפר סבא בשבוע שעבר, אבל היום הם היו רחוקים מלהרשים.

ורק אחרי 68 דקות משמימות הם הצליחו לעלות ליתרון משער של בן בן שושן, אבל שתי דקות מאוחר יותר הגיבו האורחים, שהודות לתיקו מול עירוני בת ים במחזור הקודם מחקו סופית את מינוס תשע הנקודות שלהם מתחילת העונה, עם שער שוויון של אחמד עבאד שחילק את הנקודות.

הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 0:1

משחקה של ראשון לציון נפתח לאחר משחקה של עירוני רמת השרון, מוליכת הליגה ערב המחזורי, כאשר הקבוצה מעיר היין ידעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון על חשבונה של הקבוצה של מומי זפרן, ששמטה נקודות בתיקו 1:1 עם מכבי אחי נצרת.

בדקה ה-34 עקיבא מגרלשווילי שלח כדור מצוין בבעיטה חופשית אל השער, שבסופו של דבר התברר כשער הניצחון שהעלה, כאמור, את ראשון למקום הראשון. בדקה ה-52 הייתה להרצליה הזדמנות מצוינת להשוות לאחר שהשופט שרק לבעיטה חופשית בתוך הרחבה מכ-10 מטרים לאחר משחק מסוכן, אלא שהכדור התגלגל לו החוצה.

ההפסד הביתי המפתיע להכח עמידר רמת גן במחזור הקודם הכניס לחץ בקבוצה של משה סיני, וכעת היא נמצאת רק עם 10 נקודות. להרצליה יש עוד הרבה זמן לתקן בליגה הלאומית ההפכפכה, אבל כעת היא נכנסת למערבולת שלילית שהיא תצטרך להיחלץ ממנה מה שיותר מהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עירוני ג'ת - הפועל כפר סבא 3:1

הקבוצה של תומר קשטן יצאה למשחק חוץ לא קל בעילוט אצל העולה החדשה מליגה א', שלמרות צרות בבקרת התקציבים בתחילת העונה צברה כבר שמונה נקודות. כפר סבא הפסידה לראשונה העונה בקרב הצמרת מול רמת השרון במחזור הקודם, ובשל כך גם איבדה את ראשות הטבלה, אבל אחרי הניצחון על ג'ת היא עלתה למקום השני לאור תוצאת התיקו של רמת השרון.

רבע שעה בלבד לאחר הפתיחה ג'ורג' בייסה, שחקן הפועל כפר סבא, הורחק והותיר את חבריו בנחיתות מספרית אבל זה לא מנע מהם לעלות ליתרון בדקה ה-30 משער של אבי אבינו. שש דקות לאחר פתיחתה של המחצית השנייה איזן מוחמד אבו-ריא את התוצאה, שנשמרה עד הדקה ה-75 אז החזיר פטריק דופלה את היתרון לצד הירוק, כאשר הוא היה גם זה שחתם את תוצאת המשחק בדקת הסיום של המשחק ונתן שלוש נקודות שכולן אופי ונוסכות הרבה ביטחון בקבוצה מהשרון שעולה למקום השני בליגה.

סקציה נס ציונה - הפועל נצרת עילית 0:3

שבוע שני ברציפות שהקבוצה של רפי כהן נהנית משער עצמי, רק שהפעם היא ידעה גם להגדיל את התוצאה ולהשיג ניצחון. סקציה נס ציונה ניצלה את מצבה הרעוע של הפועל נצרת עילית, שנמצאת על סף פירוק וצפויה להפחתה של תשע נקודות, והאריכה לה את רצף הפסדי החוץ שעומד כבר על ארבעה משחקים. שער עצמי של אמיר אבו עראר בדקה ה-32 העניק לנס ציונה יתרון במחצית הראשונה, כשאלנתן סלמי כבש את השני בדקה ה-50 והבלם דור אלקבץ נעץ את השלישי בדקה ה-70. נס ציונה במקום הרביעי עם 14 נקודות, שתיים פחות מהמוליכות.

הכח עמידר רמת גן - הפועל רעננה 1:0

שינוי מרענן במשחקי החוץ של הפועל רעננה. אחרי שלוש תוצאות תיקו ויחס שערים של 1:1, הקבוצה של אייל לחמן צברה שלוש נקודות חשובות מחוץ למגרשה וקטעה להכח עמידר רמת גן רצף של שני ניצחונות. ההגנה הקשוחה של רעננה שוב עשתה את העבודה ושמרה על מאזן מרשים של שער חובה אחד מתחילת העונה, כשעל שער הניצחון היה חתום הבלם אלון זיו, שדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-46. רעננה עדיין ללא הפסד העונה ונמצאת רק שלוש נקודות מהפסגה.

הפועל הרצליה - בית"ר שמשון תל אביב 0:1

למרות ששיחקה ב-10 שחקנים לאורך שלבים ארוכים במחזור הקודם (הבלם עידו לוי הורחק), השיגה הפועל הרצליה ניצחון 0:3 מרשים על בני לוד. עכשיו חזרה הקבוצה של בני טבק למגרשה הביתי, שם עדיין לא הפסידה העונה, והצליחה להראות כי צבירת הנקודות משביעת הרצון שלה בפתיחת העונה אינה מקרית. שער של אורי אברהם בדקה ה-46 הספיק בשביל שלוש נקודות ולהמשך המומנטום החיובי.

עירוני בת ים - בני לוד 1:3

משה אבוטבול כבש צמד מהיר בדקות 4 ו-18, פטי נימבה חתם בדקה ה-62 ובת ים אספה שלוש נקודות קלות בתחתית, אחרי שבכל המחזורים הקודמים כבשה שער אחד בלבד. יחיא עיסא רק צימק 14 דקות לסיום והקבוצה של נג'ואן גרייב לא מצליחה להתרומם. בת ים עם ניצחון בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully