וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה נשארה בלי שוערים

21.10.2010 / 13:50

אחרי שדורי הורחק, אמאמו הודיע שהוא לא מסוגל לשחק נגד באר שבע, מה שעשוי להקפיץ את קשתי. ויסה נטש את האימון

להפועל פתח תקוה יש מאמן חדש, אבל צרות ישנות. אחרי שאוסטין אג'ידה גמר את העונה והשוער שניר דורי שכבר חזר מפציעה הורחק במשחק הדרבי - לקבוצה אין שוער לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע. אחרי ההרחקה של דורי, בעקבותיה גם נקנס, הודיע השוער השני וויליאם אמאמו כי הוא עדיין לא מסוגל לשחק בגלל כאבים בכתף.

לפיכך, הפועל פתח תקוה נשארה עם שוער אחד בלבד בסגל מתוך ארבעה - השוער טום קשתי ששיחק בעונה שעברה בבית"ר עזרא מליגה ג'. במועדון אמרו כי יעשו מאמצים אחרונים להכשיר את השוער הגנאי לקראת המשחק. במידה ואמאמו לא ישחק, שוער ממחלקת הנוער יעלה כשוער שני.

הקשר ג'וניור ויסה עזב הבוקר (חמישי) את אימון הקבוצה בטענה לכאבים בברך ואמר כי הוא לא מסוגל להתאמן. שחקנים בקבוצה הביעו פליאה בעקבות העובדה שויסה יצא מהאימון מיד לאחר שלא תורגל בהרכב הראשון. בקבוצה הבהירו כי לא מדובר באקט של מחאה אלא בפציעה ועדיין לא בטוח שיוכל לשחק בשבת.

יובל נעים הפתיע כשתירגל בהרכב את איאד חוטבא בעמדת המגן הימני ובעמדת המגן השמאלי החליף בין עמירן שקלים לניסן אלקלעי. ג'ונתן אסוס תורגל אף הוא בהרכב יחד עם גיא צרפתי, ונראה כי יש התלבטות בין גיא דיין לרפי דהן. ישראל זגורי מועמד לפתוח אף הוא בהרכב, כשישנה התלבטות בין אוהד קדוסי לאלון תורג'מן ואחד מהשניים יתופקד בצד שמאל של הקישור, מתחת לדודו ביטון.

הבלם גל כהן הבהיר לראשי הקבוצה כי יעשה כל מאמץ ליטול חלק במשחק מול הפועל באר שבע, למרות הפציעה. "גל חייב לשחק, אחרת ממוצע הגיל בהגנה יהיה נמוך וזה יפגע בנו", אמרו שחקנים בקבוצה. נעים בודק אפשרות לחזק את הקבוצה בינואר בשלושה שחקנים לפחות - מגן ימני ושמאלי וקשר שמאלי.

הפועל פ"ת וטוברוק ייפגשו בנוגע להסכם העברת שחקנים

הפועל פתח תקוה ביקשה להיפגש עם ראשי מועדון בית"ר טוברוק בשבוע הבא, זאת בנוגע להסכם העברת השחקנים שנחתם בין המועדונים. הרקע לדברים: הידיעה בנוגע לחלוץ החלוץ דודו ביטון, כפי שפורסמה אמש. תזכורת: סעיף בהסכם בין טוברוק להפועל פתח תקוה מאפשר לדודו ביטון לעזוב לכל קבוצה אחרת באירופה החל מחודש ינואר הקרוב תמורת פיצוי, כשמי שינהל משא ומתן עבורו יהיה אריק איזיקוביץ'. בנוסף, איזיקוביץ' יכול לאשר בתום כל עונה, כך על פי ההסכם, את החוזה לעונה הבאה.

"בין המועדונים ישנו פיצוי מוסכם לגבי ביטון ושאר השחקנים. בשבוע הקרוב ניפגש עם איזיקוביץ' על מנת לקבל הבהרות בנוגע להסכם. ביטון לא שהשחקן היחיד שנמצא ברשימה הזאת. במסגרת מערכת היחסים, נדע להגיע להבנות והסדרים", אמר הבוקר המנכ"ל אפי צפריר, שיחד עם חברי ההנהלה תומר סיני וגל חצור יוועד עם איזיקוביץ'.

צפריר הוסיף: "לדודו ביטון יש חוזה המופקד בבקרה התקציבית לשלוש שנים. בין הפועל פתח תקוה לטוברוק יש יחסי עבודה חמים לאורך שנים ותמיד ידענו להשלים זה את זה. לראיה, פרשת אבוחצירה בה שני המועדונים שיתפו פעולה והיו מתואמים. לאור מערכת היחסים בנינו, אני בטוח שביטון ימשיך לשחק בהפועל פתח תקוה, כפי שמובטח בחוזה. לכולם ברור מה יקרה אם ביטון יסיים כמלך השערים ותהיה לו הצעה מאירופה. פיפ"א נוטה לכבד הסכמי העברת שחקנים ורק אחר כך להסדיר את גובה הפיצוי. לצערי אלו החוקים. הפועל פתח תקוה יודעת לכבד הסכמים ואני מקווה שהשחקנים יכבדו את החוזים איתנו. ביטון שחקן חשוב בהפועל פתח תקוה ואני בטוח שהוא מתרכז רק בענייני הקבוצה".

יש לציין כי חוזים מהסוג הזה נעשו בהסכם ההעברה של אבוחצירה מטוברוק להפועל פתח תקוה, אולם ההסכם הזה לא עמד בתנאיו משום שהחלוץ עזב ליוון והנושא נמצא בתביעה משפטית. איזיקוביץ' העביר להנהלת פתח תקוה את החלק המגיע לה מכורח ההסכם ואם יזכה בתביעה, יקבל את שאר הכסף. התביעה עדיין נמצאת ברמה של מוסד פיפ"א.

עדכון ראשון: 10:58
עדכון אחרון: 13:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully