וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון יוכל לעזוב את הפועל פ"ת בינואר

20.10.2010 / 17:02

סעיף בחוזהו יקשה על הקבוצה להשאירו. גם החוזה לעונה הבאה אינו סגור. גל כהן לא התאמן והוא בספק להפועל ב"ש

אחרי שכבש שישה שערים בשישה מחזורים, דודו ביטון נחשב ללהיט החם של ליגת העל, אבל אם בהפועל פתח תקוה ציפו לעשות קופה יפה על החלוץ שחתום לשלוש שנים, לא בטוח שיצליחו, לפחות עד שיקראו היטב את ההסכם שערכו עם הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ'. סעיף בהסכם בין הצדדים מאפשר לביטון לעזוב לכל קבוצה אחרת באירופה החל מחודש ינואר הקרוב, כשמי שתמכור אותו תהיה קבוצת האם. לאחרונה התקיימה שיחה בין סוכן השחקנים דודו דהאן לאיזיקוביץ' בעניין, כשעל הפרק עומדת סוגיית עתידו של השחקן, שעשוי לנסות למצוא קבוצה בבלגיה, או בליגה אחרת באירופה, כבר בינואר.

אגב, גם חוזהו לעונה הבאה אינו סגור. על פי ההסכם, איזיקוביץ' צריך לאשר בכל סוף עונה את ההסכם לעונה הקרובה, כשכבר עתה ברור שהיכולת של ביטון עשויה לגרום לו לעזוב, אם לא לאירופה אז לקבוצה גדולה בישראל. איזיקוביץ' אמר השבוע: "ההסכם מתיר לביטון לעזוב בינואר ללא תמורה, אבל כרגע הוא שחקן של הפועל פתח תקוה. אחרי שבשתי העונות האחרונות שמעון אבוחצירה (14 שערים) ושלומי ארבייטמן (28) הוכתרו כמלכי השערים, העונה חלוץ שלישי מטוברוק יתחרה על התואר. זה כבוד גדול למועדון שלנו". ביטון מסר בתגובה: "אני מתרכז רק בהפועל פתח תקוה".

הפועל פתח תקוה בחרה להגיב בעתיד על הדברים.

הבלם גל כהן לא התאמן היום (רביעי) בגלל פציעה ולא ברור האם יהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע. המגן השמאלי דודי פדלון הוצע וייתכן שיגיע למבחנים. המטרה של יובל נעים היא לצרף מגן שמאלי בכיר עד ינואר. המנכ"ל אפי צפריר והבעלים תומר סיני וגל חצור שוחחו עם אוהדי הקבוצה וביקשו לקבוע תאריך לפגישה עם המאמן. השוער ויליאם אמאמו, שיפתח בשערה של הקבוצה במשחק הקרוב, הזמין את אנשי הקבוצה לכנס שייערך בסוף החודש במסעדה בפתח תקוה למען ילדים נזקקים מאפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully