וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול התנצל והוחזר לאימוני מכבי תל אביב

21.10.2010 / 16:30

בצוות המקצועי של הצהובים הודיעו לקשר שהוא מושעה, אבל מאוחר יותר החזירו אותו לאימונים. סידיבה הפצוע לא התאמן

מכבי תל אביב חזרה בה מהחלטתה להשעות את הקשר דור מלול מאימוני הקבוצה כשעדיין לא ברור אם הקשר ישחק נגד הפועל רמת גן בשבת. כזכור, הבוקר החליטה הקבוצה להשעותו בשל התנהגותו באימון שערכה הקבוצה ביום רביעי. השחקן תורגל אתמול במדי ההרכב השני וגורמים בקבוצה לא אהבו את חוסר הרצינות שהפגין באימון, מה שהוביל לענישתו. בנוסף, מלול נמנע מלסייע לחבריו שפינו ציוד וכן את השער הנייד בסיום האימון באיצטדיון רמת גן. בתחילת האימון היום התנצל מלול בפני השחקנים והצוות המקצועי, מה שסלל את חזרתו.

כזכור, מלול איבד בדרבי את מקומו בהרכב ונכנס במחצית על חשבונו של קלמי סבן, כשבדקות ששיחק הוא הציג יכולת די טובה. למרות זאת, מלול תורגל השבוע שוב במדי ההרכב השני ובצוות המקצועי לא אהבו את התנהלותו אמש באימון. בכל מקרה, מלול הופיע באימון, כשלפחות בינתיים נראה שהתקרית חוסלה והקשר לא יעמוד לוועדת משמעת פנימית.

הקשר ג'יבריל סידיבה, שנטש את האימון אתמול, לא הופיע היום מאחר והוא סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, כשהוא בספק לשבת. מי שאמור למלא את מקומו של סידיבה הוא שרן ייני, שתורגל בקישור האחורי. בתרגול הטקטי שנערך תופקד רוני גפני כבלם, אך עדיין קיים סיכוי שניסו קפילוטו יהיה זה שיפתח במרכז ההגנה. הבעלים מיטש גולדהאר החליט להאריך את שהותו בארץ ויגיע גם למשחק נגד הפועל רמת גן בשבת.


עדכון ראשון: 10:40
עדכון אחרון: 16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully