וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אנחנו לא רוצים שהעניין הזה יהפוך לסאגה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הבטיח לפעול לסיום מהיר של פרשת רוני אחרי הניצחון 0:1 על בורסאספור. וידיץ': "המקרה הזה יוצא דופן"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מנצ'סטר יונייטד גברה אמש (רביעי) על בורסאספור 0:1 באולד טראפורד והעניקה לאוהדיה רגע קטן של נחת בשבוע סוער במיוחד. גם את מסיבת העיתונאים שאחרי הניצחון בליגת האלופות הקדיש אלכס פרגוסון בעיקר לפרשת ווין רוני, שמעסיקה את השדים האדומים הרבה יותר מהקשיים שלהם על כר הדשא לאחרונה.

"נחשוב מחר מה לעשות בנידון", אמר סר אלכס. "דייויד גיל ואני ניפגש בעשר בבוקר אחרי שהוא דיבר עם הבעלים הערב. הדבר הכי חשוב הוא להשכיח את העניין הזה במהירות, אנחנו לא רוצים שהוא יהפוך לסאגה. אני מאמן קבוצה שרוצה לנצח את סטוק ביום ראשון, וזה הדבר החשוב ביותר, וכל השאר זה שטויות, תאמינו לי".

כשנשאל מה גרם לרוני לבקש לעזוב השיב פרגוסון במטאפורה מעניינת: "לפעמים אתה מסתכל על המגרש ורואה פרה טובה יותר מזאת שבצד שלך. זאת עובדה, וזה לא תמיד מתברר כנכון, כי זאת כנראה אותה פרה או אפילו פרה פחות טובה משלך. לפעמים שחקנים חושבים שעדיף להם ללכת למקום אחר, וזה אף פעם לא מסתדר להם".

על טענותיו של רוני בדבר היחלשותה של יונייטד אמר פרגי: "לאורך זמן הצלחה של אף מועדון היא לא ודאית. תמיד טענתי שהמקסימום שניתן לשאוף אליו הוא רצף של ארבע שנים מוצלחות מאוד. ידענו ששחקנים כמו ריאן גיגס, פול סקולס וגארי נוויל לא יחזיקו מעמד לנצח, לכן המדיניות שלנו היא לגדל להם מחליפים".

לאחר מכן הזכיר פרגוסון שגם ב-2004 היה חשש שהשדים האדומים יקרסו בעקבות עזיבתם של רוי קין ורוד ואן ניסטלרוי וגילה: "אז אחד הכוכבים אמר לי שרוני ורונאלדו הצעירים לא טובים מספיק ושהוא לא מוכן לחכות. זאת הבעיה עם פוטנציאל, שמעטים מבחינים בו. אני ידעתי לזהות פוטנציאל כל חיי, אני יודע איך לפתח שחקנים עם פוטנציאל, וכשאתם רואים את הסגל הצעיר שלנו עכשיו, עם 14 שחקנים מתחת לגיל 22, אתם לא רואים את מה שיצמח כאן בעתיד. נשקיע בשחקני רכש כשיגיע הזמן, וזה לא היה נכון מבחינתנו לעשות זאת הקיץ".

גם נמניה וידיץ' הודה שהדיבורים סביב ווין רוני פגעו בקבוצה: "היו הרבה דיבורים על ווין רוני ואין מספיק ריכוז בכדורגל ובמשחק עצמו. ניסינו לשמור על ריכוז גבוה, להמשיך לנצח וזה הפך את הכל לקל יותר. המקרה עם רוני הוא יוצא דופן, אבל זה קרה בעבר עם שחקנים שניהלו מו"מ עם מועדונים והיו הרבה דיבורים בתקשורת. אנחנו רק מנסים להתאמן ולא לדבר יותר מדי אחד עם השני מפני שאנחנו לא רוצים לאבד את הפוקוס מהכדורגל עצמו. זה המקרה גם עם ווין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully