וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "יכולנו להפסיד 9:0"

הארי רדנאפ גאה שטוטנהאם לא התפרקה ב-4:3 הדרמטי מול אינטר. בניטז: "לא שיחקנו באותה אינטנסיביות ועשינו טעויות"

איצטדיון סן סירו ראה הרבה משחקים גדולים, והמפגש ביום רביעי בין אינטר לטוטנהאם ראוי להיכנס לרשימה. אלופת אירופה הובילה 0:4 בסוף המחצית הראשונה, כשהיא נהנית מצמד שערים של סמואל אטו, ומכתיבה קצב מהיר. טוטנהאם נראתה שבורה בתום המחצית הראשונה, אותה סיימה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של שוערה גומס בכרטיס אדום, משום שהכשיל את ג'ונתן ביאביאני ברחבה וגרם לפנדל. אבל הגאווה של טוטנהאם לא נסדקה, בזכות הופעת יחיד מזהירה של גארת' בייל, שכבש שלושער מרהיב והחזיר את טוטנהאם ללונדון עם הפסד מכובד בתוצאה 4:3.

רפא בניטז החמיא לבייל, ואמר בסיום המשחק כי הוא מכיר את יכולותיו מימיו כמאמן ליברפול. "אני מכיר את האיכויות שלו", אמר בניטז, "יש לבייל מהירות, אבל אני לא מודאג משלושת השערים שכבשה טוטנהאם, כי היה לנו משחק טוב. אנחנו מרוצים מהניצחון ואנחנו הקבוצה האיטלקית היחידה שניצחה במחזור המשחקים הזה".

"בדקות הסיום הייתה לנו נפילה", הוסיף בניטז והתייחס לצמד השערים שכבש בייל בסמוך ובתוך תוספת הזמן. "לא שיחקנו באותה אינטנסיביות ועשינו טעויות". בניטז נשאל על הפער ביכולת שמציגה אינטר בסרייה A, בה היא מתקשה לנצח משחקים, לבין ההצגות שהיא סיפקה לאחרונה בצ'מפיונס. "אנחנו עדיין הקבוצה החזקה באיטליה", אמר המאמן, "בליגת האלופות יש מוטיבציה אחרת. שחקנו מול טוטנהאם עם המון ביטחון עצמי".

בניגוד לבניטז, שאמנם ספג אבל ניצח, מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ היה מאוד מאוכזב. "הפתיחה שלנו הייתה רשלנית", אמר המאמן, "אני חושב שהרחקת השוער שלנו הייתה נמהרת, היינו בצרות כשפיגרנו 4:0 וזה יכול היה להיגמר אחרת, יכולנו להפסיד בסוף 7:0, 8:0, 9:0, כי ככה זה כשאתה בעשרה שחקנים מול אינטר".

אבל לרדנאפ היה כאמור את בייל, שסיפק שלושה מבצעים אישיים שנגמרו ברשת, וחילץ את התרנגולים ממבוכה גדולה. "אני אהיה שקרן אם אגיד שראיתי את זה בא", אמר רדנאפ, "במחצית השנייה ניצלנו הזדמנויות ושמרנו על כיוון חיובי, גארת' בייל כבש שלושער פנטסטי ונתן תצוגה מדהימה, הוא שחקן אגף שמאל מצוין, אין הרבה בעולם שטובים ממנו כיום בעמדה הזאת, והוא לא למכירה".

רדנאפ, שיארח את אלופת אירופה בעוד כשבועיים בווייט הארט ליין, התייחס למפגש הבא: "הוכחנו במחצית השנייה שאם אתה תוקף אותם, אתה יכול להבקיע. יצאנו מעודדים מהמשחק וגם התיקו בין טוונטה לוורדר ברמן הוא תוצאה טובה עבורנו".

גווארדיולה: "ידעתי שאנחנו בסכנה כשהובלנו 0:1"

בברצלונה היו שמחים מאוד לחזור למקום הראשון בבית ד', אחרי שלאונל מסי כבש פעמיים בניצחון החלק על פ.צ. קופנהאגן 0:2. פפ גווארדיולה הודה כי לקטלאנים היה קשה לנצח את אלופת דנמרק. "היה לנו שוב משחק נהדר", סיפר המאמן. "אני מרוצה מאוד מאיך שהשחקנים שלי נאבקו והשיגו את הניצחון".

במשך רוב המשחק הודה גווארדיולה כי הוא חושש משמיטת היתרון, עד שמסי סגר סיפור בדקה ה-90. "ידעתי שאנחנו בסכנה כשהובלנו רק 0:1, אבל הדבר החשוב הוא שניצחנו. למרות ששלטנו במשחק, זה יכול היה להיגמר בתיקו מכיוון שהם סגרו שטחים ורצו על המגרש".

מאמן קופנהאגן, סטאלה סולבאקן, שהוליך את הבית עד המפגש עם ברצלונה, העדיף לראות את הנקודות החיוביות מהמשחק, ואמר: "זה הולך ומשתפר. היו לנו רגעים קשים במחצית הראשונה כשהקצב היה גבוה, אבל ברגע שהוא ירד היינו יכולים להשוות. הרגשנו נוח יותר בסוף המחצית הראשונה. הם היו ביתרון 0:1 והכל יכול היה לקרות. היו לנו שתי הזדמנויות טובות שלא ניצלנו אותן. אנחנו עוזבים את הקאמפ נואו עם זכרונות נהדרים, שיחקנו מול קבוצה מצוינת וזה היה ניסיון טוב מבחינתנו".

פואל: "אנחנו מתקדמים מבחינת חוזקה, טכניקה ופיזית"

ליון, שנמצאת בחלק התחתון של הליגה הצרפתית, מוכיחה שלפחות בליגת האלופות אין לה שום קושי, והוכחה נוספת לכך היא נתנה במשחק בסטאד דה ז'רלאן מול בנפיקה, אותה היא ניצחה 0:2. ג'ימי בריאן (21) וליסאנדרו לופז (51) כבשו את השערים ששמרו על ליון בפסגת בית ב', בו משחקות גם הפועל תל אביב ושאלקה, עם מאזן מושלם.

"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה למרות ששיחקנו טוב מאוד גם נגד ליל", סיכם המאמן הצרפתי קלוד פואל. "אנחנו מתקדמים מבחינת חוזקה, טכניקה ופיזית". בריאן הוסיף: "זה היה לילה מושלם מבחינתנו כי ניצחנו ושמרנו על רשת נקייה, אבל יכולנו להבקיע יותר שערים. בכל מקרה זה נראה טוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully