וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תארח את משחקי גביע הפדרציה באילת

במשחקים, שייערכו בפברואר, ישתתפו 16 נבחרות במסגרת הבית האירופי. פאר: "השבוע הזה ימנף את הטניס בישראל"

פדרציית הטניס העולמית (ITF) הודיעה היום (רביעי) למשרדי איגוד הטניס כי הוא בחר בישראל לארח את מפגש גביע הפדרציה הקרוב, שיתקיים בין ה-2 ל-6 בפברואר בעיר אילת. מלבד הנבחרת הישראלית, שככל הנראה תורכב מסגל רחב מהרגיל, יגיעו לאילת עוד 15 נבחרות עימן נמנות פולין, סלובניה, אוסטריה, שוויץ, הולנד, רומניה, בריטניה, הונגריה, בלרוס, דנמרק, קרואטיה, בולגריה, לטביה, יוון ולוקסמבורג.

מדובר בתחרות זוהרת במיוחד שכן בדנמרק משחקת המדורגת מספר אחת בעולם, קרוליין ווזניאקי, שצפויה לעורר נהירה המונית של קהל למשחקים כמו גם סיקור תקשורתי נרחב. מלבד דנמרק, הנבחרת הישראלית צפויה לפגוש נבחרות חזקות נוספות.

השחקנית הבכירה של ישראל, שחר פאר, המדורגת במקום ה-13 בעולם, קיבלה את ההודעה המשמחת בסמוך לפתיחת אימון שערכה, ואמרה: "אני מאוד שמחה שייצא לנו לשחק בארץ. זאת הזדמנות גדולה לקהל הישראלי שיוכל לבוא ולראות את הנבחרת וגם שחקניות מהטופ העולמי. אני בטוחה שלנבחרת זה יהיה שבוע נהדר, שכמובן רק ימנף את הטניס בישראל".

הקפטן ליאור מור הוסיף: "שמחתי לשמוע שנארח את המפגש הקרוב. עצם בחירת ישראל כמארחת מעניקה כבוד גדול לטניס הישראלי. אחרי תקופה ארוכה שלא שיחקנו בארץ תהיה זאת הזדמנות טובה לחובבי הספורט בכלל והטניס בפרט לבוא ולצפות בשחקניות מן השורה הראשונה".

על הנבחרות שיגיעו לארץ, אמר מור: "הבית האירופאי קשה מאוד ומציב אתגרים לא פשוטים. אין נבחרות חלשות שהן ניצחון בטוח, אך גם אין נבחרות בלתי עבירות. אני מקווה שנבוא בכושר טוב והשחקניות יעשו את העבודה. הביתיות וההיכרות שלנו עם הסביבה תעזור לנו כדי להוציא את המקסימום מהמפגש".

יושב ראש האיגוד, מיכאל קליין, הוסיף: "זוהי הוכחה נוספת לכך שה-ITF מעריך את יכולת איגוד הטניס הישראלי באירוח תחרויות בינלאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully