וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "הדרבי מבחינתנו הוא היסטוריה"

20.10.2010 / 17:26

נמני ומכבי ת"א מחכים להפועל ר"ג, קפילוטו צפוי לפתוח, סידיבה נטש את האימון. המשחק מול סכנין בגביע הטוטו ייערך ללא קהל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נעם אשל

כשהיא מנסה להתאושש מהדרבי, מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון באיצטדיון רמת גן, בו גם יתקיים המשחק נגד הפועל רמת גן (שבת, 17:00, ספורט 2) בשל השזרוע בבלומפילד. הבלם אבי סטרול, שסובל ממתיחה ונעדר מהאימון, הצטווה לנוח כשבועיים. פרט לסטרול, עמד סגל מלא לרשותו של הצוות המקצועי, שהתבשר מאוחר יותר כי ספגו מבית הדין של ההתאחדות עונש רדיוס ללא קהל ממשחק אחד.

רמת גן כן, סכנין לא

כאמור, בית הדין של ההתאחדות זימן אכזבה נוספת לקבוצה ולאוהדיה. בית הדין הרשיע היום את הקבוצה באשמת התפרעות אוהדיה בדרבי התל אביבי מול הפועל והחליט להפעיל את עונש התנאי שעמד כנגד הקבוצה, ולפיכך הוטל על הקבוצה עונש של משחק ללא קהל בפועל, וזאת בפעם השנייה העונה. כזכור, מכבי תל אביב אירחה כבר את הפועל פתח תקוה בבלומפילד ללא אוהדים.

למזלם של הצהובים, המשחק ללא קהל לא יהיה בשבת, מול הפועל רמת גן, מאחר שכבר נמכרו אליו כרטיסים. מאחר שכך, מדובר יהיה במשחק הביתי הבא אחריו, בגביע הטוטו מול בני סכנין. כזכור, אוהדי הקבוצה התפרעו במהלך הדרבי, והשליכו חפצים לשדה.

כמו כן, הקבוצה ספגה עונש של משחק ללא קהל על תנאי, קנס של 40 אלף שקל בפועל, וקנס של 50 אלף שקל על תנאי.

"נילחם בגזענות ובאלימות"

הנהלת מכבי תל אביב הגיבה לעונש ומסרה: "אנחנו מאמינים שניתן להרחיק את האלימות מהמגרשים והמועדון מחויב ונחוש לעשות זאת. מכבי תל אביב, הצוות המקצועי והשחקנים מגנים גזענות והתנהגות אלימה מכל סוג שהיא של כל אחד מאוהדיה, אנו לא נסבול התנהגות גזענית ואלימה.

"המועדון יפעל בנחישות, בצורה ממוקדת ומיידית כנגד כל אדם שינהג בניגוד למדיניות זו. התנהגות בעלת אופי אלים וגזעני כפי שהופגנה לאחרונה על ידי קבוצה קטנה במשחקים פוגעת במטרות וביעדים של המועדון ואנשים אלה לא יכולים לקרוא לעצמם אוהדי הקבוצה.

"מכבי תל אביב זה מועדון מעוטר ובעל היסטוריה מפוארת. יש לנו עבר עשיר רווי בכבוד, סבלנות וסובלנות אלו הם הסמלים החרוטים על דגלנו. שמירה על מסורת וערכים אלה גם בישראל ובחו"ל חשובים ביותר להנהלה לשחקנים ולבעלי המועדון. אנו פונים לכל האוהדים להתייצב ולעמוד כחזית אחת כנגד הגזענות והאלימות, לאזור אומץ ולקחת אחריות בנושא משמעותי זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קפילוטו יפתח כבלם

לקראת המשחק, כבר עכשיו ברור כי ניסו קפילוטו יפתח כבלם. ג'יבריל סידיבה נטש את האימון בשל מתיחה בירך. אבי נמני ויוסי מזרחי שוקלים לפתוח עם גל אלברמן כקשר אחורי בודד, בעוד האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, דימיטאר רנגלוב, יובל אבידור ורוברטו קולאוטי תורגלו בחלק ההתקפי. עם זאת סידיבה עשוי לפתוח, ואז רנגלוב יירד לספסל.

המנג'ר אבי נמני התייחס להתמודדות מול הפועל רמת גן, ונשאל האם הצהובים יוכלו לצאת מולה לדרך חדשה אחרי הדרבי. "עוד לא ראיתי שקבוצה התפרקה על הפועל רמת גן העונה, ואלה שמקלים ראש במשחקים כאלה, בסוף גם יוצאים מאוכזבים", ניסה נמני להרגיע את הציפיות. "אנחנו לא מקלים ראש, לא במשחק שיש לנו השבוע ולא בשום משחק אחר. אנחנו נמדדים על ידי מבחן התוצאה, יש לנו מטרה מסוימת, ואנחנו רוצים להיאבק על האליפות. אני גם מאמין שזה מה שיקרה וכדי להיאבק על האליפות ולהיות גורם משמעותי במאבק הזה, צריך לנצח את כל המשחקים שבדרך".

נמני נשאל האם לדעתו קבוצתו התגברה על האכזבה מהדרבי, ואמר: "צריך להתגבר על הרבה דברים בכדורגל. אנחנו רואים אינספור משחקים בין קבוצות גדולות בעולם, ומטבע הדברים יש קבוצה אחת שיותר מרוצה וקבוצה אחרת שפחות מרוצה. אנחנו יצאנו פחות מרוצים מהמשחק האחרון וזה מאוד ברור, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה. זה עולם הכדורגל ותמיד צריך להסתכל אל המשחק הבא. זה לא שאנחנו מתעלמים מדברים שקרו או שאין דברים שהיינו מרוצים מהם. אנחנו נלמד, נתקן ונעבוד קשה כדי לחזור למסלול הניצחונות".

"צריך ללמוד לקח מהמשחק הקודם"

נמני התייחס גם לעובדה שהמשחק מול הפועל רמת גן יהיה משחק מול קבוצה שאמורה להגיע כדי להסתגר, ואמר. "שיחקנו כבר מספר משחקים כאלה. צריך הרבה סבלנות כדי לקבל את ההחלטות הנכונות באיזורים המסוכנים מול שער היריב", הוסיף נמני. "יש כאן שחקנים טובים ושום דבר לא השתנה אצלנו מבחינת המחשבה לגבי השחקנים שלנו. הם שחקנים טובים מאוד, הם כבר הוכיחו את זה השנה נגד יריבות טובות מאוד. אנחנו בטוחים בהם במאה אחוז וגם עומדים מאחוריהם ולפניהם, והם עוד ייתנו את שלהם".

נמני נשאל מה צריך לעשות כדי שההפסד לא ישפיע על המשחקים הבאים, ואמר: "השחקנים צריכים להבין שמה שחשוב זה המשחק הבא וצריך ללמוד לקח מהמשחק הקודם. יש לנו מטרות העונה וכדי להשיג אותן, צריך לשכוח מכל הדברים כי זה כבר היסטוריה ואנחנו צריכים להסתכל על מה שעומד בפנינו כעת, וזו הפועל רמת גן. נצטרך לבוא מאוד מוכנים ולהשיג תוצאה טובה".

נמני התייחס גם לנושא האלימות במגרשי הכדורגל בשבועות האחרונים, ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לעניין אם צריך משטרה במגרש או לא, אני לא נכנס לוויכוח הזה. מה שכן צריך בוודאות זה שאנשים יבואו לכדורגל בהנאה ובאהבה ולא בחשש כי אנשים מגיעים לכדורגל כדי ליהנות ולא לסבול. אני מקווה שכל מקרי האלימות למיניהם באופן כללי ולא רק ספציפית לגבי מכבי תל אביב ייפסקו. בזכות מי ולטובת מי זה בכלל לא משנה, והכי חשוב זה שהקהל ירגיש בטוח".

המנג'ר התייחס לחסרונו של אבי סטרול בשבועיים הקרובים ונשאל האם ניבאלדו צפוי לשחק כבר במשחק הקרוב, ואמר על כך: "ניבאלדו כבר כמעט שלושה חודשים מחוץ למגרשים. גם אם אבי סטרול פצוע, זה לא אומר שנזרוק את ניבאלדו ישר לאש ונסתכן בפציעה חוזרת. גם בגלל העובדה שהוא לא שיחק תקופה ארוכה, נהיה מאוד סבלנים לגביו, נכניס אותו בהדרגה ואין מה לדאוג - מכבי תל אביב תעלה עם 11 שחקנים ויהיה גם בלם שישחק, שישחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully