וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו הדהימה את צסק"א במוסקבה 73:88

צסק"א מוסקבה שניצחה את קליבלנד הובכה בבית ע"י מילאנו 88:73. ז'לגיריס ניצחה את פרטיזן, ברצלונה גברה על ציבונה

לאחר שמחצית מהמחזור הראשון ביורוליג שוחק אתמול וביום שני, נסגרו הערב (חמישי) שאר המשחקים, כשכבר עם המשחק הראשון נרשמה הפתעה ענקית, כשמילאנו האיטלקית חזרה מרוסיה עם ניצחון ענק, 73:88, על האלופה המקומית. אלופת אירופה, ברצלונה, לא התקשתה בבית מול את ציבונה והביסה אותה 66:80, וגם פנאתינייקוס התגברה בחוץ על ולנסיה כשניצחה אותה 56:72. בבית של מכבי, ז'לגיריס קובנה השיגה ניצחון ביתי נאה על פרטיזן בלגרד, 62:73. אוניקאחה מלאגה הספרדית כמעט והחליקה מול שרלרואה הבלגית, אבל מצאה את עצמה במחצית השניה וניצחה 73:84, בעוד סיינה השפילה את שולה 44:76.

בית א'

ז'לגיריס - פרטיזן בלגרד 62:73

הקרב בין ז'לגיריס לפרטיזן, את שתיהן תפגוש מכבי העונה, נפתח בצורה שקולה מאוד, כשהמארחים לא מצליחים לבצע בריחה לכל אורך הרבע הראשון. אלא שאז הגיע הרבע השני, ואיתו ריצת 7:21 בראשות מרטינס פוצ'יוס שפשוט לא החטיא מחוץ לקשת. פרטיזן הצליחה להתעורר מעט לקראת סיום הרבע, וירדה בפיגור 29:42 במחצית. האורחים ניסו את מזלם מחוץ לקשת בפתיחת המחצית השניה אבל לא מצאו נקודות, ומנגד ז'לגיריס המשיכה להגדיל את היתרון.

5 נקודות מהירות של פרטיזן בפתיחת הרבע האחרון עוד אותתו שאולי האורחים יצליחו לבצע קאמבק, אבל רצף של קליעות מוצלחות מהקו של ז'לגיריס מנע זאת, ונקודות של יאנקונס, 3 דקות לסיום העלו את הפער ל-18, ומשם פרטיזן הצליחה רק לצמק מעט. מרטינאס פוצ'יוס הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 17 נקודות (3 מ-4 לשלוש), כשארתורס מילאנקיס מסייע לו עם 12 נקודות. דחואן קולינס הוסיף 9 נקודות משלו, אבל גם איבד 7 פעמים. לפרטיזן היה רק את דושאן קצ'מן שקלע 13 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים.

בית ב'

אוניקאחה מלאגה - שרלרואה 73:84

הבלגים שעלו מהמוקדמות וסומנו על ידי כל כקבוצה החלשה בבית, ואולי החלשה במפעל, פתחה בטירוף מוחלט את המשחק, כשהיא טסה ל-0:11. מלאגה סוף סוף מצאה נקודות ראשונות, אבל האורחים לא עצרו ועלו ליתרון 3:20 מדהים. מלאגה לא הרימה ידיים, וטריפקוביץ' בשש נקודות הוריד את קבוצתו בפיגור 8 בלבד בסיום הרבע הראשון. טריפקוביץ' המשיך לעשות בעיות לאורחים, ויחד עם רוברט ארצ'יבלד צימקו את הפיגור במחצית ל-2 בלבד.

שרלרואה המשיכה להוביל לאורך מחצית מהרבע השלישי, אבל נקודות של רוביו (גיים, לא ריקי) העניקו את היתרון לראשונה אל המארחים, ומשם הם לא עזבו אותו. ברבע האחרון ריצה נהדרת של מלאגה בראשותם של רוביו ופרילנד הובילה ל-15:24, הספרדים עלו ליתרון 10 דקה לסיום והבטיחו את הניצחון הלא פשוט כלל. רוביו הוליך את קלעי מלאגה עם 22 נקודות (6 מ-7 מהשדה), כשג'ואל פרילנד קולע 18 ואוסף 8 ריבאונדים. בריאן גרין קלע 20 לשרלרואה כשג'וסף גומיס עוזר לו עם 15.

בית ג'

ברצלונה - ציבונה 66:80

אלופת אירופה ניסתה להיכנס לקצב בפתיחה, אבל הגנה קשוחה וטובה של ציבונה חנקה את חואן קרלוס נבארו, הכריחה אותו לקחת זריקות קשות, מה ששמר את האורחים קרוב. ברצלונה הצליחה לפתוח פער קל בזכות דקות טובות של רוביו והוליכה 12:17 בסיום הרבע הראשון. הקאטלנים הידקו גם הם את ההגנה ברבע השני, ציבונה פשוט לא הצליחה למצוא את הטבעת, כשהיא רושמת 0 מ-7 לשלוש, ויורדת עם 8 נקודות בלבד ברבע, בדרך לפיגור 35:20 במחצית.

ציבונה התעוררה התקפית ברבע השלישי כשבוגדאנוביץ' עושה ככל העולה על רוחו, אבל לצערו ולצערה של ציבונה גם נבארו התעורר, ולא נתן לאורחים להתקרב. עם פתיחת הרבע האחרון טסה המארחים לריצת 0:11 ששברה לחלוטין את ציבונה, והבטיחה שאלופת אירופה לא תפתח את העונה עם הפסד. ריקי רוביו (6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים) וחואן קרלוס נבארו (4 אסיסטים) הוליכו את קלעי ברצלונה עם 14 נקודות, יאקה לאקוביץ' סייע עם 13. בויאן בוגדאנוביץ' 28 (11 מ-23 מהשדה), לאון ראדוסביץ' 15 ו-9 ריבאונדים.

סיינה - שולה 44:76

אם מישהו היה צריך אינדיקציה עד כמה קשה להגיע ליורוליג ולהחזיק מעמד מול הגדולות, הרי ששולה הערב נתנה שיעור בנושא. הצרפתים אמנם פתחו רע ונפלו לפיגור 10 בסיום הרבע הראשון, אבל חזרו למשחק וצימקו ל-5 בלבד במחצית. משם והלאה, הם קלעו בסך הכל 16 נקודות ב-20 הדקות הבאות, מה שאיפשר לסיינה לדרוס אותם ללא רחמים, בדרך לרבע אחרון מביך במיוחד, במהלכו קלעה שולה רק 4 נקודות (!) לעומת 21 של המארחים, שחגגו ניצחון קליל. מרקו קאררטו וקריסטוף לאברינוביץ' הוליכו את קלעי סיינה עם 13 נקודות כל אחד כשבו מקאלב מוסיף 12 ו-5 אסיסטים. לשולה: אנטואן רובינסון 9.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ד'

צסק"א מוסקבה - מילאנו 88:73

אם מישהו היה מעריך שהתוצאה במחצית תעמוד על 29:52 במשחק במוסקבה, ספק אם היו גבות רבות היו מורמות ברחבי אירופה. אבל אם היינו מוסיפים כי דווקא מילאנו תהיה זו שתוליך ב-23 הפרש מול אלופת רוסיה, סביר להניח שהתוצאה היתה שונה לגמרי. האיטלקים פתחו בצורה מטורפת את המשחק, כשהם צולפים שלוש שלשות רצופות. שישקאוסקס וחבריו צימקו, אבל השלשות המשיכו להיכנס, ומילאנו ירדה ביתרון 9 בסיום הרבע הראשון. אם היה נדמה שזוהי מגמה חולפת, הרי שהאיטלקים לא עצרו, המשיכו לטווח וכאמור ירדו ביתרון 23 במחצית, כשהם קולעים 9 מ-13 לשלוש.

אלא שצסק"א כמו צסק"א, לא עמדה לוותר בקלות. ריצת 3:13 החזירה אותם למשחק, אבל ג'באר צלף שלשה נוספת, ומילאנו שמרה על מרווח סביר, כשהיא יורדת ביתרון 18 לרבע האחרון. ריצת 0:5 בפתיחת הרבע של הרוסים שוב שמה אותם בעמדה של קאמבק, אבל שתי שלשות של פצ'רוב הנהדר הוציאו את הרוח מהמפרשים של המארחים והבטיחו את ההישג הגדול של האיטלקים. אלכסיי פצ'רוב הוליך שישה קלעים בדאבל פיגרס עבור מילאנו, עם 23 נקודות (5 מ-7 לשלוש), מוריס פינלי הוסיף 15 וסטפנו מנצ'ינלי קלע 13 (3 מ-4 לשלוש). לצסק"א קלעו ג'אמונט גורדון שסיים עם 15, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ודימיטרי סוקולוב עם 13 ו-8 ריבאונדים.

ולנסיה - פנאתינייקוס 72:56

הספרדים עשו קולות של הפתעה אפשרית בפתיחה כשהם עולים ליתרון 1:5, אבל החבורה בירוק לא היתה צריכה זמן רק כדי להפוך את המגמה, כשפרפרגולו מוריד את קבוצתו ביתרון 2 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני נעלמו הספרדים לחלוטין: עומאר קוק שהיה טוב בפתיחה נעצר, ומנגד ניקולס דרו ומייק באטיסט החלו לעבוד, אימללו את ההגנה הספרדית, והורידו את פנאתינייקוס ביתרון 27:42, כשהיא סוגרת רבע שני של 12:25.

ולנסיה לא אמרה נואש והצליחה לחזור למשחק כששלשות של מרטינז וקלאבר פוגעות, הקהל המקומי החל להיכנס לעניינים, והספרדים כבר צימקו ל-8 בלבד עם פתיחת הרבע האחרון. אלא שאז שחקניו של אוברדוביץ' לחצו בפעם האחרונה על הדוושה, עצרו את היריבה שלהם וטסו ל-9:17 בדרך לניצחון הבכורה ביורוליג העונה. מייק באטיסט הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 13 נקודות, סטרטוס פרפרגולו הוסיף 10 בעוד רומיין סאטו, דרו ניקולס, צארצאריס ודיאמנטידיס קלעו 8 כל אחד. רפא מרטינז קלע 16 למפסידים, ויקטור קלאבר רשם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully