וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומס: "אטו? כבר עצרתי חלוצים גדולים"

שוער טוטנהאם מלא ביטחון לקראת המפגש עם חלוץ אינטר ומתכונן גם לחבר ז'וליו סזאר: "הוא ביקש שאתן להם לכבוש"

מי שעשוי לעבוד קשה מאוד הערב (רביעי) בסן סירו הוא שוער טוטנהאם, הורליו גומס. התרנגולים יתארחו אצל אלופת אירופה אינטר, שתגיע כפייבוריטית ועם סמואל אטו שנמצא בכושר פנטסטי. לשוער הברזילאי תהיה זו חזרה לאצטדיון בו כבר שיחק בחצי גמר ליגת האלופות לפני חמש שנים, אז במדי פ.ס.וו איינדהובן, שפגשה את מילאן.

"זה משחק מאוד מיוחד כי אינטר היא אלופת אירופה", אמר השוער, "אני יודע כמה קשה לשחק בסן סירו וברור שזה יהיה משחק קשה. אבל אני חושב שנצטרך לשחק כרגיל ולא להתגונן יותר מדי. המשחקים בליגת האלופות מאוד פתוחים ונצטרך גם לתקוף".

גומס היה השוער השני של נבחרת ברזיל במונדיאל האחרון והערב הוא יפגוש מכר קרוב, השוער מספר 1 של הסלסאו, ז'וליו סזאר, שיגן על שער היריבה. "דיברנו בטלפון לפני כמה ימים והוא אמר שהם צריכים ניצחון ושאם אתן להם להבקיע שער אחד זה יקל עליהם", התבדח גומס, "ז'וליו הוא שוער נהדר ויש לי המון כבוד אליו. אני מכיר אותו שנים ארוכות והוא בחור נפלא".

על המצ'-אפ הצפוי לו עם סמואל אטו, הוסיף השוער הברזילאי: "הוא שחקן איכותי, אבל כבר פגשתי הרבה חלוצים טובים במהלך הקריירה וגם הצלחתי לעצור כמה מהם. קשה לעצור שחקן כמוהו וכשאתה משחק נגדו אתה לשמור על רמה גבוהה של ריכוז. אבל אינטר היא לא רק אטו, אנחנו צריכים לחשוב על כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully