וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "השנתון הזה הרבה פחות טוב"

20.10.2010 / 13:14

מאמן הנבחרת הצעירה החל לגבש סגל חדש, ויודע שהפעם המשימה תהיה קשה יותר: "רוב השחקנים אלמוניים לחלוטין"

אחרי מפח הנפש וכישלון ההעפלה לשלב ההצלבה במוקדמות אליפות אירופה 2011 בדנמרק, ערכה היום (רביעי) הנבחרת הצעירה עד גיל 21 (שנתון 1990/1) יום אימונים בראשותו של המאמן גיא לוזון. מהסגל הנוצץ שסיים את תפקידו בקמפיין הקודם נותרו שחקנים בודדים בלבד, דוגמת חסן אבו זייד, ניר ביטון, נס זמיר ומוחמד גדיר, שלא נטל היום חלק באימון בשל פציעה.

הנבחרת ערכה הבוקר אימון במגרש האימונים הסמוך לאצטדיון רמת גן ובערב ייערך אימון נוסף ולאחריו ארוחת ערב משותפת ופיזור. למרבית השחקנים שזומנו מדובר בזימון בכורה לנבחרת כאשר המאמן גיא לוזון מתכוון מעתה והלאה לערוך יום אימונים משותף מדי יום רביעי, וזאת בכדי לגבש את הסגל החדש.

לוזון: "השנתון הקודם לא אכזב אותי"

"מטרת ההתכנסות הזאת היא להתחיל ולגבש את השנתון הזה", אמר המאמן לוזון לוואלה! ספורט. "יש בשנתון הזה שחקנים בהחלט אלמונים לציבור, זה שנתון שלא רווי בכישרונות כמו השנתון הקודם (ילידי 1988/9 – ר.ב.), זה שנתון שצריך לחפש בו היטב ולדקדק בכדי למצוא את הטובים ביותר, ולכן נעשה כמה שיותר ימי אימונים. זה לא אומר שמי שנמצא כאן יהיה כאן בעוד שבועיים, אלו שחקנים שזומנו בעיקר כי אנחנו צריכים לבדוק וללמוד את השנתון החדש כמו שצריך, כדי שבסופו של דבר כשתגיע המשימה, הטובים ביותר באמת יהיו כאן".

לוזון התייחס אחר כך להבדלים בין הנבחרת הנוצצת הקודמת לסגל הדי אלמוני כעת: "הנבחרת הקודמת הייתה קבוצתית ומוכשרת. השנתון הקודם אמנם לא השיג את המטרה, אבל אותי הוא ממש לא אכזב. אני יכול לומר בוודאות שהשנתון הקודם הוא השנתון הכי טוב שהיה כאן בטח בשנים האחרונות, בזה אין בכלל ספק.

בנבחרת הקודמת הכרנו את כל השחקנים, את השמות שלהם ורובם היו גם דומיננטיים בקבוצות שלהם בליגת העל", הוסיף לוזון." בשנתון הזה רוב השחקנים אלמוניים לחלוטין, חלקם אפילו לא מתלבשים בקבוצות שלהם ומעטים מאוד מהם משחקים באופן רציף. השנתון הזה הרבה פחות טוב ורואים את זה גם בתוצאות שהם השיגו לאורך השנים, בגילאי נוער, נערים והלאה. אבל ננסה לעשות הכל כדי להוציא את המקסימום מהשנתון הזה ואם לא אז נעבור לשנתונים צעירים יותר".

הסגל המלא שזומן:

שוערים:
בוריס קליימן (הפועל כפר סבא), נאטור טארק (הפועל עכו).

הגנה:
אופיר דוידזאדה (הפועל באר שבע), עומרי בן הרוש (מכבי נתניה), עומר ורד (הפועל חיפה), עופר ורטה (מ.ס. אשדוד), סארי פלאח (מכבי חיפה), גל ספיר (הפועל ראשון לציון), גיא משפתי (הפועל ראשון לציון), תום מונד (מכבי הרצליה), טל משען (בני יהודה).

קישור:
חסן אבו זייד (בני יהודה), ג'ורג' אמסיס (בני יהודה), מרואן קבהא (מכבי פתח תקווה), ציון צמח (ס.כ. נס ציונה), ניר ביטון (מ.ס. אשדוד), ישראל זגורי (הפועל פתח תקוה), מאור חלבי (מכבי תל אביב), זבידאת עובדה (בני סכנין), ליאור ברטקובסקי (הפועל ראשון לציון), נס זמיר (אתלטיקו מדריד), עדי אלישע (עירוני קרית שמונה).

התקפה:
פיראס מוגרבי (מכבי נתניה), אלון תורג'מן (הפועל פתח תקוה), לירון דיאמנט (הפועל רמת גן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully