וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיגלר: "למרות התוצאה, אני מאמין בכדורגלן הישראלי"

היועץ המקצועי של ההתאחדות לכדורגל על הנבחרת: "פרננדז הביא איתו דברים שלא היו נהוגים אצל המאמנים הקודמים"

אחרי כשנתיים בתפקיד היועץ המקצועי בהתאחדות לכדורגל, התראיין היום (רביעי) מוטל'ה שפיגלר לאתר הרשמי של ההתאחדות. "היות ואני מכיר את ההתנהלות שהייתה בנבחרת בשנים האחרונות, אני חייב להדגיש שהמאמן הנוכחי הביא איתו דברים שלא היו נהוגים אצל המאמנים הקודמים, וזאת מבלי לפגוע כלל בכבודם", סיפר שחקן העבר על לואיס פרננדז, "הוא מבקר באימונים, מנהל שיחות עם מאמני הקבוצות, פגש את כל מאמני ליגת העל, הוא נמצא כל יום הרבה שעות מול ה-DVD, מסתכל, מנתח, כותב ובוחן".

שפיגלר גם ביקש שתינתן למאמן הלאומי יותר סבלנות: "אין לי אפשרות להסיט אתכם מלוח התוצאות, אבל אני רוצה לדבר על הנבחרת כשברקע יש את לוח התוצאות בגדול. אלה שני דברים נפרדים - מה עושים ותוצאות. אני יודע שמארבעה משחקים, רק ארבע נקודות זה לא מספיק. גם הפסימיסטים רצו יותר, ואני אופטימיסט גדול, כבר 40 שנה אני טועה. אני, למרות התוצאה, מאמין בשחקן הישראלי, בכישרון הישראלי".

שפיגלר נדרש גם לזימונים של פרננדז לנבחרת ולהצבתם של חלק מהשחקנים בעמדות פחות מוכרות להם: "כולם מבקרים, ואני לא יכול להתחבר לחגיגה הזאת. אני מבין את המבקרים, אבל הם לא מבינים שבלם טוב יכול לשחק מגן ושמגן טוב יכול לשחק בלם, הם לא מבינים את הדברים כפשוטם. אם הם היו מבינים, הם לא היו מתייחסים בזלזול לשחקן שלא יצא לאופסייד. גם מאלדיני ובארזי לא יצאו לאופסייד, גם להם זה קרה. זה קורה, זה משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully