וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי ראשי בתים

התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה חשפה מספר פרטים לגבי הטורניר שייערך ב-2011. הגרלת הבתים תיערך ב-11 לנובמבר

נבחרות ברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי תהיינה ראשי בתים בשלב המוקדמות של טורניר הקופה אמריקה שייערך בקיץ 2011 בארגנטינה, כך פרסמה אמש (שלישי) התאחדות הכדורגל של דרום אמריקה בכינוס שנערך באסונסיון, בירת פרגוואי. עוד נודע בכנס כי כל אחת משלוש הנבחרות המסקרנות תערוכנה משחק אחד לפחות באצטדיון החדש המוקם בלה פלאטה.

מידע נוסף שהופץ לגבי הטורניר הוא מיקום משחקי הבתים. אחד מן הבתים ישוחק בסן חואן ומנדוסה, בית אחר בצפון ארגנטינה: סלטה וחוחוי, והבית השלישי בסנטה פה וקורדובה. לעת עתה, רק לגבי נבחרת צ'ילה ידוע היכן היא תשחק - במנדוסה וסן חואן. ההגרלה המלאה של הקופה אמריקה תיערך ב-11 לחודש נובמבר בלה פלאטה.

בטורניר תשתתפנה 12 נבחרות שתוגרלנה לשלושה בתים, כשכאמור ברזיל, ארגנטינה המארחת ואורוגוואי, תהוונה את ראשי בתים. עוד שבע נבחרות יגיעו מדרום אמריקה, פרו, פרגוואי, אקוודור, קולומביה, בוליביה ונצואלה, צ'ילה. שתי הנבחרות הנוספות הן מקסיקו ממרכז אמריקה, משתתפת די קבועה בטורניר, וכן יפן, שקיבלה הזמנה מיוחדת. שמונה נבחרות, שתיים מראש כל בית וכן שתיים עם המאזן הטוב ביותר במקום השלישי, תעפלנה לשלב רבע הגמר, שממנו ואילך ייערך בשיטת נוק-אאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully