וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפועל ת"א מבינה עד כמה הצ'מפיונס קשה"

20.10.2010 / 10:39

מאמן מכבי חיפה התייחס ליריבה האדומה. על בנאדו: "לא צריך לעשות לו קמפיין". גולסה יעבור הערכה מחודשת לגבי פציעתו

מכבי חיפה ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת משחקה ביום שבת הקרוב במסגרת המחזור השביעי בליגת העל נגד מ.ס אשדוד באצטדיון קרית אליעזר.

אלישע לוי שוחח עם התקשורת במסיבת העיתונאים השבועית, והתייחס בין היתר להופעותיה של הפועל תל אביב במסגרת ליגת האלופות ולמשחקה הקרוב נגד שאלקה: "כשאנחנו היינו בליגת האלופות נוכחנו לדעת עד כמה הרמה שונה. הפועל תל אביב נתקלת ברמה דומה ולכן פחות חשוב כרגע אם זוכים בנקודה או בשער, אלא חשובה הדרך וההתקדמות הפיזית והטקטית מול קבוצות ברמה הזאת".

לאחר מכן נדרש אלישע למשחק של קבוצתו נגד אשדוד: "כל משחק הוא שונה, נגד בית"ר ירושלים היטבנו לשחק בהרבה מאוד דקות, אבל איבדנו יתרון בדקה ה-90. נגד סכנין היה לנו משחק חלש, אבל שיחקנו בסבלנות עד הרגע האחרון. ניצחנו במגרש שבו התקשינו לשחק בשנים האחרונות. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב".

הבלם הקולומביאני ווילמאן קונדה, שעל האפשרות שיחליף את איגנסיו קאנוטו פורסם לפני חודשיים, יגיע בתחילת השבוע למבחנים בקבוצה. הקשר הגנאי סיידו יאיא (21) ממשיך להתאמן עם הקבוצה וההחלטה לגביו תתקבל בקרוב. "אנחנו לא צריכים לתת הסברים לנושא הרכש", אמר לוי. "במכבי חיפה מנסים בכל מה שקשור לרכש להתמקצע.חרזי עומד בראש מחלקת הסקאוט ואנחנו מנסים להימנע מלהביא שחקנים ברגע האחרון ואז הסיכויים להצליח לא גבוהים. אנחנו רוצים לחפש שחקנים בכל העמדות. שיהיה לנו שחקן בקנה".

"גדיר חרג מהנורמות"

לוי נשאל על הפציעות הרבות בקבוצה, ביניהן של יניב קטן, מוחמד גדיר, ניר דוידוביץ' ואייל גולסה. אפרופו גולסה, ביום חמישי תתקבל הערכה רפואית נוספת בנוגע לבדיקה שערך הקשר. לפיכך, אין זה ודאי שהשחקן ייעדר שלושה שבועות וייתכן שתקופת ההחלמה תהיה קצרה יותר. "פציעות הן חלק מהמשחק", אמר לוי. "מה שקורה אצלנו לא מוגזם. קטן סוחב פציעה ישנה, הוא חוזר בהדרגה בהמלצת הצוות הרפואי. אנחנו מנסים שימנע מפציעה חוזרת. אני מקווה שהכאבים האלה הם כתוצאה מכך שהוא לא שיחק חודש וחצי. אני מקווה שזה לא זכר לפציעה הקודמת.

"לגבי גולסה", הוסיף אלישע לוי, "שבר מאמץ בעצם השוק זה חוסר מזל. אנחנו מכירים את ההיסטוריה של גדיר עם הגב, אני מקווה שהפציעה לא רצינית. חלק נאלצים לנוח, אחרים חוזרים. אני מקווה שנסבול כמה שפחות מכך. אני חושב שצריך לדייק, זאת פציעה שניה בשוק, בפעם הקודמת לא אבחנו שבר מאמץ".

המאמן התבקש להתייחס גם לעבירת המשמעת שביצע גדיר, בעקבותיה נקנס. "אני לא יודע אם לקרוא לזה חוסר מחויבות. מדובר בשחקן צעיר. בטח אצלנו, צריך לשמור על נורמות. הוא חרג מהנורמות. הוא קיבל קנס ואני מקווה שהוא יבין. הוא נזרק מהאימון מפני שהוא לא התאמן בצורה מקובלת. בכדורגל תמיד יש בעיות כאלה ואחרות. אני מקווה שהוא ילמד. זאת לא פעם ראשונה שאני מעיף שחקן מהאימון".

המאמן הרחיב לגבי פציעת דוידוביץ' כשאמר: "אף אחד לא אמר שהוא חוזר, אבל אנחנו מקווים שהוא יחזור מהר. בפועל, הוא לא מתאמן. נצטרך לחכות בסבלנות. בסוג כזה של פציעה אין שום הערכת זמן. חשבנו שזה יהיה חודשיים וזה נמשך יותר. יש לנו סבלנות".

"יש סימנים של אלימות וצריך לדעת לטפל בהם"

לוי נשאל לגבי דקות המשחק שמקבל אריק בנאדו. "עניין אריק בנאדו יצא מפרופורציה. הוא לא משחק כי מי שקובע אם הוא ישחק זה אנחנו. אם יהיה צורך הוא ישחק. אני הייתי ממליץ לא לעשות קמפיין בעניין שלו. הוא מתאמן ברצינות.

"אני חושב שהליגה העונה היא תהיה יותר קשה ומעניינת", המשיך לוי. "קבוצות מאבדות נקודות. הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה וקריית שמונה חזקות מאוד. הליגה תהיה יותר קשה. לא מצפים למשחק קל מול קבוצה דינמית, צעירה וחזקה.

"יש סימנים של אלימות וצריך לדעת לטפל בהם", סיכם לוי בנוגע לאלימות במגרשים. "קבעו פיילוט בזמנו, צריך לתת לו צ'אנס. מצד שני, צריך לטפל בניצנים ובמוקדים בצורה נקודתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully