וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונדה יגיע להתרשמות במכבי חיפה

19.10.2010 / 16:39

הבלם הקולומביאני מה-MLS עשוי להצטרף לשורות הירוקים בינואר. מוחמד גדיר שוב לא התאמן, ושוחח עם אלישע לוי

מכבי חיפה ממשיכה לחפש שחקני חיזוק ואחרי שהקשר סיידו יאיא הגיע למבחנים, צפוי גם הבלם הקולומביאני ווילמאן קונדה להצטרף לתקופת התרשמות במועדון. השחקן, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דן ברנט, הוצע כזכור לפני חודשיים לאלישע לוי, אך בחיפה ביקשו ממנו לחכות עד אשר תתקבל החלטה בעניין. רק הבוקר אושרו פרטי הגעתו של השחקן, שייבחן כנראה החל מיום שני הבא.

הבלם בן ה-28, שיכול לשמש גם כקשר אחורי, משחק בשלוש השנים האחרונות בשיקגו פייר מה-MLS וב-2009 נכלל בנבחרת העונה של הליגה. קונדה רשם העונה 24 משחקים במדי שיקגו וספג תשעה צהובים. ביום ראשון שיחק את משחקו האחרון העונה בשיקגו, כשקבוצתו כשלה להעפיל לפלייאוף, ואמר כי השיחות על חידוש החוזה עדיין בעיצומן ושישמח לחזור לעונה נוספת בקבוצה.

אחרי שסולק אמש מהאימון בשל מה שהוגדר כ"חוסר רצינות", מוחמד גדיר לא התאמן היום (שלישי) בגלל כאבי גב, ולפני האימון התבקש להיכנס לשיחה אישית עם אלישע לוי. ככל הנראה השניים ליבנו ביניהם את העניינים בעקבות האירועים אמש והעובדה שהשחקן נקנס, לאחר שעזב את המגרש בסכנין מוקדם מהצפוי. הקפטן יניב קטן ערך אימון ריצה קל ולא ערך אימון מלא עם יתר חבריו. נראה כי גם במשחק הקרוב מול אשדוד הוא יפתח על הספסל.

בחיפה התאכזבו אמש לשמוע כי תוצאות בדיקת מיפוי העצמות שנערכה לאייל גולסה, העלתה כי הוא ייאלץ להיעדר שלושה שבועות מהמגרשים. "זאת אבידה לא קטנה עבורנו, אבל יש מספיק שחקנים אחרים שימלאו את מקומו. ורד וקטן נמצאים בשלבי החלמה ויש תחרות על מקום בהרכב", אמרו בקבוצה. הקשר הגנאי סיידו יאיא (21) ממשיך להתאמן עם הקבוצה וההחלטה לגביו תיפול בקרוב.

(עדכון ראשון: 12:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully