וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראפיניה: "להפועל אסור להתרכז רק בשחקן אחד"

מגן שאלקה לשעבר, לוואלה! ספורט: "הפועל צריכה לבנות על התקפות מתפרצות, ההגנה הגרמנית מאפשרת הרבה חופש"

בקיץ האחרון עזבו את שאלקה 15 שחקנים ובמקומם הגיעו 14 אחרים. שלושה מאותם 15 היו שחקני הרכב בחולייה האחורית: מרסלו בורדון, הייקו וסטרמן וראפיניה, ובגרמניה טוענים פרשנים רבים שפירוקה של ההגנה הוא הסיבה העיקרית לחולשה של הקבוצה העונה. ראפיניה נמכר לגנואה האיטלקית תמורת כשמונה מיליון יורו, אבל הוא עדיין עוקב אחרי קבוצתו הקודמת וכעת מתייחס למשחקה של האקסית שלו, הערב נגד הפועל תל אביב.

"בהתבסס על הזמן שלי בשאלקה ועל פי מה שראיתי ממנה השנה, הייתי אומר שהחיסרון הגדול ביותר שלה היא השיטה ההגנתית שלה. אי אפשר לשים את האצבע על שחקן אחד, זו פשוט השיטה שמאפשרת חופש לשחקני ההתקפה של היריבה", כתב ראפיניה לוואלה! ספורט, "הפועל מגיעה כאנדרדוג ואסור לה להיות חשופה כי עוד הפסד יגמור את הסיכויים שלה במפעל. לכן אני חושב שהיא תהיה תצטרך לשחק בזהירות ולהסתמך על התקפות מתפרצות".

המגן הימני גם הזהיר: "הפועל משחקת בחוץ והיא תצטרך להיערך בזהירות רבה. ההגנה של שאלקה היא אמנם החלק היותר חלש שלה, אבל יש לה חלק קדמי מאוד חזק. הפועל תהיה צריכה למנוע מהשחקנים באגפים להגביה לרחבה כי שאלקה מצטיינת בכדורי גובה. להפועל גם יהיה אסור להתרכז רק באיך לעצור שחקן אחד כי לשאלקה יש שחקנים מצוינים כמו חוראדו, הונטלאר ופארפאן, וכל אחד מהם יכול להיות מסוכן אם הוא יקבל חופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully