וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות במגעים בין הניקס לאנתוני

מקור בליגה מדווח כי הקבוצה מהתפוח הגדול ממשיכה בניסיונות להביא חבר לסטודמאייר. הביופסיה של ריברס בגרון יצאה תקינה

בניקס יודעים שעם כל הכבוד לאמארה סטודמאייר (ולשורשיו היהודיים, אולי) הרי שכדי לקרוא תיגר על הקבוצות החזקות ולהתמודד גבוה בצמרת היא צריכה להתחזק בעוד שחקן משמעותי, כאשר כרמלו אנתוני עדיין נמצאת על הכוונת של הקבוצה. מאז שלברון ג'יימס עבר למיאמי ושלל מעבר לקבוצה מהתפוח הגדול, הניקס מחזרים אחרי מלו, שלא חתם על החוזה החדש בנאגטס, לשלוש שנים תמורת 65 מיליון דולר.

מקורות ב-NBA טוענים שהניקס עשו התקדמות משמעותית בימים האחרונים כדי להנחית את הפורוורד בגארדן. העסקה שמציעה הקבוצה של מייק ד'אנטוני כוללת גם את אנתוני ראנדולף, אדי קארי ובחירה בסיבוב הראשון של הדראפט שהם ישיגו מקבוצה אחרת, כאשר מעמדו של דנילו גלינארי בטרייד עדיין לא ברור. מי שעוד מועמדת להביא את מלו אליה היא שיקגו בולס.

מבחינתו של מאמן דנבר ג'ורג' קארל שום דבר לא השתנה כרגע: "הסיפור הזה היה דבר חם וחשבתי שהוא כבר ירד מהכותרות, זה הפך לסוג של שיגעון. העבודה שלי הוא לנסות ולשכנע את מלו להישאר בדנבר. אני רוצה שהוא יגיע לפסגת ההר, ואני רוצה להיות חלק מזה".

הבדיקות של ריברס נמצאו תקינות

מאמן בוסטון סלטיקס דוק ריברס עבר בדיקת ביופסיה בגרון ביום ראשון האחרון, והבדיקות שהגיעו לאחר מכן הוכיחו שהוא לא סובר ממחלה ממארת. משהגיעו התוצאות יכול היה המאמן להתבדח על העניין. "אני אהיה עוד קצת בזמן הקרוב", אמר במסיבת עיתונאים. "אני בטוח שזה מאכזב את כולם".

"ג'ים אובריאן הציע לפני שנתיים או שלוש וטען שכל מאמן צריך לעבור בדיקה כזו", אמר ריברס. "אני שמח שעשיתי זאת. אני חושב שהמאמנים באמת צריכים לעשות בדיקה בגרון ובמיתרי הקול שלהם מפעם לפעם כי אנחנו צועקים ומשתמשים בגרון שלנו הרבה. זה הופך אותך לנגיש יותר למחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully