וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תחמוד את ווין רוני?

מאמני הקבוצות הבכירות באירופה הגיבו על האופציה להביא את חלוץ מנצ'סטר יונייטד. גלו מה אמרו פפ, מוריניו, אנצ'לוטי ו-ונגר

פרשת ווין רוני תמשיך כנראה להעסיק את עולם הכדורגל בתקופה הקרובה. הקבוצות הבכירות של אירופה, ביניהן הספרדיות ריאל מדריד וברצלונה והאנגליות מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, כבר מגניבות עין וחושבות כיצד הן יכולות לשלב את החלוץ הג'ינג'י בהרכב שלהן.

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה הודה שהוא מביע עניין בשחקן היונייטד. "הוא אחד השקחנים הכי טובים בעולם, ישנם מעט מאוד שחקנים עם איכויות כמו שלו יש. הוא שחקן שאני מעריך מאוד". שילוב עם דויד וייה ולאונל מסי. נשמע מעניין.

עוד ספרדית שנראה שרוצה להביא מאוד את רוני היא ריאל מדריד. הנשיא פלורנטינו פרז מוכן גם להעביר את החלוץ קארים בנזמה למנצ'סטר יונייטד בעסקת העברה ענקית, אלא שז'וזה מוריניו נשמע עדיין לוט בערפל לגבי הבאתו של החלוץ לסנטיאגו ברנבאו. "הוא כנראה יישאר לבסוף במנצ'סטר", אמר מוריניו לסקיי ספורטס. "הוא רוצה לעזוב בגלל סיבה כלשהי, אבל הוא שייך למנצ'סטר יונייטד, לאוהדים שלה ולאולד טראפורד. אני חושב שהוא יישאר שם. אם הוא בסוף יעזוב, אז תדברו איתי. אם הוא אכן יהיה בשוק אז כולם יהיו מעוניינים בו". בסוף ייעץ מוריניו לרוני: "אני אוהב אותו כמו אלכס פרגוסון, אני חושב שהדבר הכי טוב עבורו זה להישאר שם".

מנג'ר צ'לסי קרלו אנצ'לוטי טוען שהוא מסרב לשאת ולתת עם רוני כל עוד הוא נמצא תחת חוזה. לאחר הניצחון (0:2) של הקבוצה הכחולה על ספרטק מוסקבה בליגת האלופות, נשאל המאמן האיטלקי לגבי החלוץ, ונשף אוויר כאחד שנמאס לו כבר מכל הספקולציות. "אני חושב שאצטרך לענות על הרבה שאלות מסוג זה בעתיד הקרוב", אמר בייאוש. "אני רוצה להיות ברור, אני לא אוהב שמאמנים אחרים מדברים על השחקנים שלי ואני לא רוצה לעשות את אותו הדבר. יש לי כבוד למנצ'סטר יונייטד ואלכס פרגוסון, זו הבעיה שלהם, וכרגע אני לא רוצה להתערב בה".

קשה לראות את ארסנל מנחיתה את החלוץ במועדון שלה, אבל ארסן ונגר, מנג'ר התותחנים, בכל זאת, גם נדרש לסוגיה המרתקת, ואמר: "זה סיפור שאני שמח לקרוא בעיתונים אבל שם אני רוצה שזה יישאר. זה אומר שאנחנו לא קונים אף שחקן, יש לנו מספיק חלוצים. יש לנו את בנדטנר, וולקוט וארשבין על הספסל, ו-ואן פרסי פצוע. מה נעשה עם כל השחקנים האלה? אנחנו לא מעוניינים לקנות". עם זאת, השאיר הצרפתי פתח צר: "כרגע אנחנו באמצע אוקטובר וחלון ההעברות נפתח רק ב-1 לינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully