וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "מקווה לשחק כך גם בעונה הסדירה"

הפורוורד הישראלי הצטיין ב-94:96 של הקינגס על הקליפרס: "אחד מהמשחקים הכי טובים שלי מבחינה הגנתית"

סקרמנטו קינגס ועמרי כספי, שסבל ביומיים האחרונים מפציעה קלה, המשיכו הלילה (בין שלישי לרביעי) את ההכנות לעונת ה-NBA הבאה עלינו לטובה, והם עשו זאת עם ניצחון במשחק חוץ צמוד בסטייפלס סנטר מול הקליפרס 94:96. ה

פורוורד הישראלי הציג משחק מצוין. הוא אמנם לא עלה בחמישייה של פול ווסטפאל, כפי שהוא רוצה לעשות השנה, אבל הוא שיחק 31 דקות בהן הוביל את הקבוצה, ביחד עם טייריק אוונס, כשכל אחד קולע 17 נקודות (כספי סיים עם שורה סטטיסטית נאה של 4 מ-5 ל-2, 3 מ-6 ל-3). כספי כמעט אף השיג דאבל-דאבל מרשים, כשהיו חסרים לו רק שני ריבאונדים לעשות כן, לאחר שקטף שמונה. כמו כן, הוא סיים את המשחק עם אסיסט, שלוש עבירות וחטיפה אחת.

"זה היה אחד מהמשחקים הכי טובים שלי מבחינה הגנתית השנה", אמר כספי בסיום, "אני מנסה לעשות את הדברים כפי שהמאמן רוצה שאעשה אותם ויש לי ביטחון בהתקפה. אני פשוט שמח. הרגשתי שאני משחק כפי שאני רוצה לשחק גם בעונה הסדירה. הריבאונד, ההגנה, לעשות עבירות אגרסיביות ולקחת זריקות חופשיות. אני פשוט שמח שזה הלך לי הערב".

המאמן פול ווסטפאל הוסיף: "עמרי עשה עבודה טובה מתחת לסלים. הוא היה מאוד פעיל בהגנה, לא רק בשמירה על השחקן שלו, אלא גם בעזרה לאחרים והוא לקח את הזריקות שהוא צריך לקחת. היה לו משחק מצוין".

הקליפרס פתחו מצוין את המשחק ועלו ליתרון גדול בן 12 נקודות בתום הרבע הראשון (22:34), אלא שהאורחים נגסו בפער עוד ועוד במהלך הרבעים הבאים עד שהצליחו לעלות ליתרון ולשמור עליו עד הסיום. מי שעוד הוביל את הקינגס, שנמצאים כרגע עם מאזן של 2:3 מאז פתיחת משחקי ההכנה, הם דימרקוס קאזינס עם 14 נקודות ובנו אודריך עם 13. מן העבר השני, את הקבוצה מעיר המלאכים, שעם מאזן רע של 1:6, הובילו כריס קיימאן עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, ובארון דייויס 15 נקודות ו-8 אסיסטים.

קובי באחוזים רעים מאוד

יוטה נשארה עדיין בלתי מנוצחת במשחקי קדם העונה (0:7), לאחר שהנחילה הפסד נוסף לאלופה במשחק ביניהן. הג'אז נהנו מיום טוב של אל ג'פרסון, שקלע 13 נקודות ו-8 ריבאונדים בשלושה רבעים לפני שיצא עקב פציעה ביד ימין, בעוד סי ג'יי מיילס מוסיף 14 נקודות כדי להביא לניצחון 74:82 על הלייקרס, שעם מאזן של 4:2. שאנון בראון ומאט בארנס קלעו 13 נקודות כל אחד עבור הלייקרס, קובי בריאנט שיחק 23 דקות והיה סולידי עם 7 נקודות באחוזים רעים מאוד (1 מ-10 ל-2, 1 מ-3 ל-3, 2 מ-2 מהקו).

דנבר נאגטס (2:4) תקעה 130 נקודות על הראש של אוקהלומה סיטי ת'אנדר (3:3) שהסתפקה ב-115. ארון אפללו ממשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו עם 22 נקודות, כרמלו אנתוני הוסיף 21 ו-9 ריבאונדים, כמו גם ג'יי אר סמית' (21 נקודות, 7 ריבאונדים). ללא קווין דוראנט, שלא שיחק, ג'ף גרין הוביל את הת'אנדר עם 29 נקודות, די ג'יי וויט קלע 12 והוריד 13 ריבאונדים.

קליבלנד קאבלירס ממשיכה להתרגל לחיים אחרי לברון ג'יימס וניצחה 95:111 את הסיקסרס מפילידלפיה. דטרויט פיסטונס גברה 92:98 על וושינגטון וויזארדס. ניו יורק ניקס עם ניצחון על הנטס 111:117, מינסוטה נוצחה על ידי הפייסרס 128:124.

(עדכון ראשון: 7:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully