וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזקנה כבר ותיקה

הקבוצה בעלת הכי הרבה הופעות באירופה שמשתתפת בליגה האירופית היא יובנטוס. לפני הקרב החשוב שלה מול זלצבורג, הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור על מי להמר במסגרת פינתנו 'החמישייה הסודית'

אחד המשחקים המסקרנים במחזור השלישי השבוע בליגה האירופית יהיה ללא ספק בין רד בול זלצבורג ליובנטוס. השתיים, ששובצו יחד לבית א', מדורגות בינתיים אחרונות, כאשר הגברת הזקנה עדיין לא ניצחה וסיימה את שני משחקיה בתיקו, בעוד זלצבורג, מי שהודחה על ידי הפועל תל אביב בקרב על שלב הבתים לליגת האלופות, סיימה את שני משחקיה עם הפסדים. מה יהיה הפעם? הנה חמישה טיפים למשחק המרכזי של המחזור.

משחק מספר 75: זלצבורג - יובנטוס 3.80, 3.15, 1.50

* המפגש בין שתי הקבוצות הוא גם מפגש היסטורי, שכן הן עדיין לא התעמתו באף תחרות רשמית של אופ"א, אבל שימו לב לנתון הבא: הרקורד של זלצבורג בעשרה משחקים מול קבוצות איטלקיות הוא שלושה ניצחונות ושבעה הפסדים (באוסטריה זלצבורג השיגה ניצחון אחד).

* מה המאזן של יובנטוס מול הקבוצות האוסטריות? מתברר כי הגברת הזקנה שיחקה 14 משחקים מול יריבות אוסטריות, והיא צלחה את המפגשים הללו היטב, כשבמאזנה 12 ניצחונות, תיקו אחד והפסד אחד. אלא שבכל מקרה, יובנטוס תרצה מאוד לשכוח את אותו הפסד בודד - זה היה ב-1958/9 כאשר יובה הובסה 7:0 על ידי וינר.

* אבל עזבו אתכם היסטוריה, מה קורה כעת עם זלצבורג? מתברר כי שחקניו של הוב סטיבנס לא ניצחו כבר ארבעה משחקים רצופים באירופה, ובשני משחקיהם האחרונים הם אף לא כבשו (הפסד 2:0 למנצ'סטר סיטי והפסד 2:0 ללך פוזנאן).

* ועם יובנטוס? שחקניו של לואיג'י דל נרי לא הפסידו בכל ששת המשחקים האירופים שהיו להם השנה. אלא ששלב הבתים של הליגה האירופית סיים עבורם רצף של ארבעה ניצחונות, שלאחריהם הגיעו שתי תוצאות תיקו. בכלל, בחמשת המשחקים האחרונים שלהם בחוץ, הם הפסידו פעם אחת בלבד, וזה קרה בשנה שעברה כאשר הקבוצה נכנעה לסגנית המחזיקה בתואר פולהאם, מולה היא נוצחה 4:1.

* ליובנטוס רקורד של כמות משחקים במפעלים האירופים יותר מכל קבוצה אחרת שפעילה כיום במפעל, שכן היא שיחקה כבר 349 משחקים, שמתוכם היא ניצחה 194, סיימה ב-72 בתיקו והפסידה ב-82 משחקים.

הערכה - 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully