וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטין בן 16 הודה: "אני זרקתי את השלט למגרש באשדוד"

19.10.2010 / 22:29

אוהדי הקבוצה עזרו לאתר את הנער שגרם לפציעת הקוון בורנשטיין ופיצוץ המשחק מול ב"ש. בן זקן: "הלקחים ייושמו"

התפתחות דרמטית חלה הערב (שלישי) בפרשת פיצוץ המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע, שכזכור לא הגיע לסיומו החוקי ביום ראשון בעקבות חפץ שנזרק לכאורה על הקוון אורן בורנשטיין, שנפגע ברגלו ובעקבות כך החליט השופט זיו אדלר להפסיק את המשחק. בדו"ח השופט רשם אדלר: "בדקה ה-93 ג'קי בן זקן רואה מהומות בקהל, קופץ מעל גדר ההפרדה, חוצה את המגרש ומנסה להפריד במטרה להרגיע רוחות". באותה דקה מציין אדלר: "שמעתי צעקה במערכת הקשר, ראיתי את עוזר השופט שוכב על כר הדשא, הוא דיווח לי שנפגע ברגלו משלט שהושלך לרגלו מהיציע. בנקודה הזו, מאחר והיתה פגיעה פיזית, החלטתי להפסיק את המשחק לפני מועדו החוקי כמתחייב בארוע מסוג זה".

מאז המקרה, עשה הבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן מאמצים רבים לאתר את זורק החפץ ולשם כך הפעיל גם את חוג אוהדי הקבוצה, שנכחו ביציעים בערב המשחק ומאז ניסו לאתר את הזורק. בן זקן, שניסה להיעזר בסרטוני האבטחה מהמצלמות הפזורות באצטדיון, אף הציע פרס כספי ובלבד שיצליח לאתר את מי שעשה את המעשה.

הערב התברר כי נער קטין בן 16, תלמיד כיתה י', אוהד של אשדוד, הודה כי הוא זה שזרק את השלט לתוך כר הדשא, אולם הוסיף כי לא היה בכוונתו לפגוע בקוון וכי הקוון נפגע בטעות מהשלט שנזרק לתוך תחומי המגרש. עוד נודע כי הנער הבין את השלכות המקרה החמור ולכן הסתתר מאז התקרית ורק היום, כאמור, הצליחו להגיע אליו ראשי חוג האוהדים והבהירו לו כי מוטב לו שיודה ויפסיק להסתתר. הקטין נפגש עם בן זקן והודה בדבר זריקת השלט לתוך המגרש, ואף נחקר על ידי חוקרי נוער במשטרה.

לאחר הודאתו של הנער, פרסמה הקבוצה הודעה רשמית לתקשורת, בה נכתב בין היתר: "הנהלת הקבוצה הפעילה את כל משאביה ואת חוג האוהדים כדי שיאתרו את זורק השלט. ואכן, ביום שלישי בערב הגיעו ראשי חוג האוהדים למשרדי הנהלת המועדון עם נער בן 16 אשר התוודה כי הוא זה שהשליך את השלט. לטענתו, הוא עמד בסמוך לסורגי ההפרדה בין היציע למגרש וברגע ששופט המשחק הוציא כרטיס אדום כנגד חלוץ הקבוצה, מקרייב, הוא הרים את שלט הפרספקט והטיח אותו על המשטח בכעס. השלט, העשוי מחומר גמיש, פגע בכר הדשא ומשם ניתז לעבר הקוון. בן זקן דיווח למשטרה על הודאתו של הנער, ביקש לדווח להוריו וכן מנציג הקבוצה להתלוות עם הנער לתחנת המשטרה. הנער נחקר במשטרה בנוכחות בן משפחה בוגר ונפתח לו תיק במשטרה".

בן זקן עצמו הוסיף: "ראשית אני רוצה להתנצל בפני הקוון על הפגיעה בו, הפיזית והרגשית. תהליך הסקת המסקנות מהאירוע הסתיים, לקחיו ייושמו ויהפכו את המגרש באשדוד לבטוח ביותר בארץ לקהל האוהדים ולשופטים. אני רוצה להודות לאוהדים על כי פעלו על פי רוח המועדון, הוקיעו כל מקרה אלימות ועשו ככל יכולתם להוכיח שאין זאת דרכה של מ.ס אשדוד לנהוג באלימות. אוהדי קבוצות הליגה יכולים לקחת דוגמה מאוהדי אשדוד - כיצד אוהדים אמיתיים צריכים לנהוג".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully