וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "השחקנים נראים שונה לגמרי מהעונה שעברה"

מאמן ריאל מדריד חגג את ה-0:2 על מילאן. רונאלדו מבסוט: "מול קבוצות חזקות אנחנו יותר מרוכזים". ונגר: "זוהי רק ההתחלה"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

הזמן, כך זה נראה, עושה רק טוב לריאל מדריד. לאט לאט הבלאנקוס מתחברים, ועם כל שבוע שעובר נכנס גם כריסטיאנו רונאלדו לעניינים. הערב (שלישי) שוב הוכח כי השילוב של הקשר הפורטוגלי עם מסוט אוזיל הוא פשוט פנטסטי, כאשר כל אחד מהשניים הבקיע פעם אחת, בדרך ל-0:2 של סגנית האלופה הספרדית על מילאן. הבלאנקוס שומרים על שער נקי, על מאזן מושלם, ועושים צעד נוסף אל עבר שמינית גמר ליגת האלופות.

"העבודה של השחקנים היתה פנטסטית", החמיא ז'וזה מוריניו לחבורה שלו בסיום. "אחרי המשחק מול מלאגה זה לא היה קל לשחק כל כך טוב, זה היה מבחן אינטלגנציה עבורנו, להראות כיצד להסתדר עם המצב והקצב. הקבוצה עובדת טוב ומשתפרת. אנשים אולי חושבים שהשמות הגדולים שלנו לא מקצעונים, אבל ה"גלאקטיקוס" עובדים קשה", אמר מוריניו, ועקץ את התקשורת.

"כרגע, האספקט הפסיכולוגי קריטי בשבילי, והשחקנים נראים שונים לגמרי מהעונה שעבר", הוסיף המאמן הפורטוגלי, שסימן את המטרה הבאה: "כבר יש לנו תשע נקודות והמטרה שלנו היא לסיים בראש הבית. אני מאמין שעשר נקודות יספיקו". המנג'ר המיוחד אף התייחס לאווירה השמחה במיוחד בסנטיאגו ברנבאו הערב, כשהוסיף: "שמחתי מאוד להיות כאן היום. הקהל שלנו מתגמל שחקנים, וזה מאוד חכם".

רונאלדו, ככל הנראה איש המשחק, הוסיף: "ידענו שהם פוגשים קבוצה מאוד מנוסה, היינו חייבים להכתיב קצב מהיר כבר מההתחלה, ולשחק עם ריכוז שמשחקים כאלה דורשים. כשאנחנו משחקים מול קבוצות חזקות אנחנו יותר מרוכזים, והיה לנו משחק מצוין. השלמנו 75 אחוז ממשימת ההעפלה לשלב הבא". הסופרסטאר הפורטוגלי התייחס לפציעה שלו והרגיע: "הרגל שלי התנפחה, אבל זו לא תהיה בעיה למשחק הבא. שום דבר לא קרה".

מנגד, מאסימיליאנו אלגרי ניסה להסביר את התצוגה החלשה במיוחד של קבוצתו. "זה היה יום רע במשרד, מבלי לקחת שום דבר מריאל מדריד. היינו איטיים, אבל אני לא חושב שעלינו להיכנס לדיכאון בעקבות ההפסד - להיפך. אנחנו צריכים לנתח את הדקות הטובות. אחרי השערים של ריאל התחלנו לשחק די טוב, אבל ריאל ניצחה בצדק. יש להם איכויות מדהימות, ואולי היינו צריכים להיות קצת יותר שחצנים. הגישה שלנו לא היתה נכונה".

אנצ'לוטי: "צ'ך היה מעל כולם"

אחרי הערב (שלישי) ניתן ככל הנראה לשער שצ'לסי התגברה על טראומת אצטדיון לוז'ינקי, בו הפסידה בגמר ליגת האלופות למנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות 2008. הבלוז של קרלו אנצ'לוטי גברו הערב 0:2 על ספרטק מוסקבה הודות לשערים מצוינים של יורי ז'ירקוב וניקולא אנלקה, והוכיחו שוב כי גם בהרכב חסר מדובר באחת הקבוצות החזקות ביבשת, ומכאן הדרך לשמינית הגמר סלולה לגמרי.

"שיחקנו טוב. לא היה לנו קל, מכיוון שספרטק היתה גם כן טובה, בעיקר במחצית השניה", אמר אנצ'לוטי בסיום. "השתלטנו על המשחק במחצית הראשונה, הבקענו שני שערים ואז הסתדרנו הגנתית בחצי השני. שיחקנו טוב מאוד מאחור, ומעל כולם היה פטר צ'ך, עם כמה הצלות פנטסטיות".

המנג'ר האיטלקי התייחס לאותו גמר אלופות מפורסמות, ואמר: "אני לא חושב שהשחקנים חשבו על ההפסד באצטדיון הזה, הם היו מרוכזים במשחק. עדיין לא עלינו ל-16 האחרונות, יש לנו עוד שלושה משחקים לעשות את הטוב ביותר שלנו. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון - זו המטרה".

לבסוף, החמיא אנצ'לוטי לכובש השער הראשון, יורי ז'ירקוב. "הוא היה טוב מאוד, הוא הבקיע בצורה פנטסטית את השער הראשון, שהיה חשוב מאוד, וזה היה רגע מיוחד עבורו. מאותו רגע היה לנו קל יותר לנצח את המשחק".

מנגד, ואלרי קארפין היה מאוכזב בעיקר מהמחצית הראשונה של קבוצתו. "היו לנו שתי מחציות שונות. דיברתי עם השחקנים בחדרי ההלבשה והבנתי שהם פחדו מצ'לסי בחצי הראשון. ספגנו שני שערים, והיתה לנו רוח לחימה רק במחצית השניה. זה לא הספיק".

ונגר: "אנחנו עדיין צריכים להשתפר"

ארסנל חשבה שהיא מגיעה למשחק לא פשוט כלל מול שחטיאר דונייצק, אבל מפה לשם היא מצאה את עצמה מפרקת פעם אחר פעם את ההגנה האוקראינית, בדרך לניצחון גדול, 1:5. "אני חושב ששיחקנו נגד קבוצה טובה", אמר מנג'ר ארסנל ארסן ונגר בסיום, "אבל היינו חדים. מבחינה טכנית היינו טובים לכל אורך המשחק, הפעלנו עליהם לחץ ואני חושב שמכיוון שהם התעייפו, השערים באנו עבורנו בצורה טבעית".

עם זאת, ונגר סירב להתרגש יתר על המידה, ומיד הוריד את קבוצתו אל הקרקע: "אני חושב שאנחנו לא צריכים להפוך את זה למשהו גדול מדי. הראנו שאנחנו קבוצה טובה עם איכויות, ויש לנו בסיס טוב, אבל זו רק ההתחלה. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר, להמשיך לשחק אחד עבור השני". המנג'ר הצרפתי התייחס גם לקשר הצעיר שלו, ג'ק ווילשייר, שכבש את שערו הראשון בליגת האלופות: "הוא נראה מבוגר, והבגרות שלו מקדימה בהרבה את גילו (18). זה סימן לכישרון. אני שמח מאוד שהוא כבש בגלל שהוא רדף אחר השער הזה כל כך הרבה זמן".

ראניירי: "זה פשוט לא הולך לנו כרגע"

ההפתעה של הערב הגיעה דווקא מהאולימפיקו, שם נכנעה רומא המאכזבת 3:1 לפ.צ. באזל כדי להוכיח שפתיחת העונה החלשה שלה לא נעצרת בגבולות איטליה. "הראנו הרבה במחצית השניה, אבל זה פשוט לא הולך לנו כרגע ועלינו להמשיך להילחם", אמר קלאודיו ראניירי המדוכדך בסיום.

מרקו בוריילו, שהבקיע שער נהדר שלא הספיק לרומאים, הוסיף: "אין ספק ששיחקנו לא טוב, אני מקווה שזה לא יעלה לנו ביוקר. אנחנו גברים, ואני מקווה שנוכל להגיב בזמן נגד פארמה".

מנגד, השוויצרים החביבים חגגו את הנקודות הראשונות בליגת האלופות השנה. "הקבוצה עשתה בדיוק מה שרציתי", אמר המאמן המנצח, תורסטן פינק בסיום. "זו הרגשה נהדרת, לנצח משחק חוץ בליגת האלופות מול קבוצה איטלקית חזקה. רק לקבוצה מאורגנת יש מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully