וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד שני למ.כ. הבקעה

האלופה של עוזי נכנעה ליבנה 97:85. הפועל ת"א שמרה על מאזן מושלם אחרי 84:89 בכוכב יאיר. נהריה - עפולה 97:81

המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורסל נערך הערב (שלישי), והביא איתו מספר משחקים מעניינים במיוחד בליגה הצמודה הזו. בתום המחזור, נותרה דווקא העולה החדשה, הפועל תל אביב, הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה, לאחר שגברה על אליצור כוכב יאיר 84:89. הפועל בארי נחלה את הפסד הבכורה שלה העונה, כשנכנעה למכבי הוד השרון 93:80. במשחק המרכזי גברה אליצור יבנה בביתה על מ.כ. הבקעה 85:97, בעוד הפועל קרית טבעון המשיכה להיראות טוב מאוד לאחר שהשיגה 65:89 פנטסטי על עירוני רמת גן בחוץ.

אליצור יבנה - מ.כ. הבקעה 85:97

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש שתי קבוצות עם יומרות גדולות, ובסיומו חייכה רק אחת מהן. האלופה מהבקעה פיגרה מהפתיחה, ופשוט לא יכלה ליכולת נהדרת של צמד הזרים של יבנה - צ'אד טימברלייק (32 נקודות) ודבון הארדין (21), שהובילו את המארחת לניצחון שני העונה. רוב בראון (26) וסטפון ברדפורד (20) לא הצליחו להושיע את האלופה, שרושמת הפסד שני בשלושה משחקים.

אליצור כוכב יאיר - הפועל תל אביב 89:84

אם בתחילת העונה ניתן היה לזקוף את הפתיחה המצוינת של הפועל תל אביב לסוג של מומנטום שאולי יחלוף, כעת, אחרי שלושה מחזורים ושלושה נצחונות, ברור כי משהו טוב מאוד קורה בקרב העולה החדשה, שנותרה הקבוצה המושלמת היחידה בליגת המשנה. מנגד, כוכב יאיר ממשיכה להסתכל על הליגה מלמטה, ואולי ניצחון הבכורה שלה יגיע בשבוע הבא, מול הבקעה. בריאן אוסברי המצוין שוב הוביל את האדומים עם 33 נקודות, בעוד אדריאן אוטר הוסיף 22 ומתן נאור 14.

עירוני רמת גן - הפועל קרית טבעון 89:65

לאחר שבשבוע שעבר המטירה 106 נקודות על מכבי באר יעקב, הערב עירוני רמת גן פשוט התפרקה אל מול ההתקפה המצוינת של האורחת - אחת מקבוצות ההתקפה הטובות ביותר העונה עד כה. רודני ווב האמריקאי הוביל את המנצחים עם 28 נקודות, בעוד דרו האוזמן הוסיף 16.

מכבי הוד השרון - הפועל בארי 80:93

לאחר היכולת החלשה מול רמלה בשבוע שעבר, שבה הוד השרון לנצח, ועל הדרך להנחיל לבארי הפסד ראשון העונה. ג'ייטים יאנג סיים משחק מצוין של 27 נקודות, בעוד סטנלי ברנדי הבלתי נגמר הוסיף 19. מנגד, 20 של דניאל איידן לא הספיקו לדרומיים.

עירוני נהריה - הפועל עפולה 97:81

פתיחת העונה הנוראית של עירוני נהריה נמשכה גם הערב, כאשר ההגנה הצפונית, שספגה 90 ו-101 נקודות בשני המחזורים הראשונים, ספגה הפעם 97 ונותרה במקום האחרון בטבלה, ללא אף ניצחון. מנגד, הקבוצה שדווקא חגגה בתום הדרבי הצפוני הזה, שבה לעפולה כשבמאזנה שני נצחונות, ובמחזור הבא היא תפגוש את אליצור יבנה המסקרנת. טל דן המשיך בכושרו המצוין עם 27 נקודות, כאשר גם אלעד אליהו (18) ואייל סולמוביץ' (17) בלטו. עדי פרג סיים עם 18 עבור המפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully