וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי: יום עמוס בבית הדין של ההתאחדות

מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, בני סכנין וגם מכבי תל אביב תעמודנה לדין בעקבות אירועי סוף השבוע

המחזור רווי האלימות שהיה בליגת העל בסוף השבוע, יגיע מחר (רביעי) לדיונים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. קבוצות מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע, שמשחקן ביום ראשון הופסק במצב של 3:3 בתוספת הזמן בגלל פגיעה לכאורה של חפץ כלשהו בקוון אורן בורנשטיין, תופענה בדיון. אשדוד תועמוד לדין בדין התפרעות אוהדיה בנסיבות מחמירות, ואילו באר שבע בגין התפרעות אוהדים. בית הדין גם יחליט, על סמך דו"ח השיפוט של השופט זיו אדלר, האם להטיל על אשדוד הפסד טכני.

גם בית"ר ירושלים תעמוד לדין בעקבות התפרעות והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה במשחק ההפסד אתמול 2:1 לבני יהודה באצטדיון בלומפילד. אוהדי בית"ר השליכו חפצים לעברם של מאמן בני יהודה דרור קשטן והמנכ"ל משה דמאיו, וכן עקרו כסאות ביציעים. לאחר ספיגת השער בדקת הסיום התעמתו אוהדים ביציע הבית"רי עם שוטרים שנכנסו למגרש בעקבות המחסור בסדרנים. נגד הקבוצה לא עומד עונש על תנאי, אך היא עשויה לספוג עונש רדיוס.

גם אנשי בני סכנין יופיעו בפני הדיינים מחר. הקבוצה תגיע בעקבות התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה במהלך המשחק בשבת מול מכבי חיפה (2:1).

קבוצה נוספת מליגת העל שדיונה יחל בשעה 17:00 היא מכבי תל אביב, שתעמוד לדין בגין התפרעות אוהדיה בדרבי התל אביבי שנערך בשבת האחרונה. כנגד הצהובים עומד עונש על תנאי של משחק רדיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully