וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר ובורנשטיין לא שובצו למחזור הקרוב

השופט והקוון שעמדו בעין הסערה באשדוד, ינוחו השבוע. אלון יפת ינהל את המשחק הרגיש בין בית"ר ירושלים לבני סכנין

זיו אדלר, שפסק ביום ראשון האחרון על הפסקת המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל באר שבע לפני תום המועד החוקי, לא שובץ לשפוט במשחקי המחזור השביעי בליגת העל, שיפתחו בסוף השבוע הקרוב. גם הקוון אורן בורנשטיין, שסיבת הפסקת המשחק הייתה נעוצה בפציעה שלו לאחר שלכאורה הושלך עליו שלט מיציע אוהדי אשדוד, לא שובץ למשחקי סוף השבוע. גם חיים יעקב, ששפט בדרבי של פתח תקוה ביום שבת, לא שובץ למשחקי השבוע.

מי שינהל את המשחק הרגיש של המחזור, בו תארח בית"ר ירושלים את בני סכנין ביום שני בשעה 20:45, הוא השופט הבכיר אלון יפת. יממה לפני כן (ראשון, 20:00) תארח מכבי פתח תקוה את הפועל תל אביב באצטדיון רמת גן, במשחק בו ישפוט אלי חכמון.

סגנית האלופה, מכבי חיפה, תארח את מ.ס אשדוד ביום שבת בשעה 19:15 במשחק בו ישפוט מאיר לוי. איתן שמואלביץ' ישפוט במשחק בין מכבי תל אביב להפועל רמת גן (שבת, 17:00, אצטדיון רמת גן) ואילו אילן ועקנין ינהל את המשחק המסקרן תארח מכבי נתניה את הפועל חיפה (19:00).

איתן תבריזי, שנח במחזור האחרון אחרי המשחק שניהל בין מכבי נתניה להפועל תל אביב במחזור החמישי, ישפוט במפגש בין הפועל עכו לבני יהודה (שבת, 19:00, נצרת עילית) ודניאל בר נתן ישפוט במשחק בו תארח מוליכת הטבלה, עירוני קרית שמונה, את הפועל אשקלון (שבת, 19:00). אוראל גרינפלד ישפוט במפגש בין הפועל באר שבע להפועל פתח תקוה (שבת, 19:00, באר שבע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully