וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעיה: "אם לא יהיה פתרון מערכתי יקרה אסון"

19.10.2010 / 14:02

מכבי ת"א תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדיה, המנכ"ל סבור כי האחריות אינה רק על הקבוצות: "למה בכל משחק יש כאוס?"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שלושה ימים אחרי ההפסד הצורב בדרבי, ערכו הבוקר (שלישי) שחקני מכבי תל אביב אימון בקרית שלום, ופתחו למעשה בהכנות לקראת משחק הבית נגד הפועל רמת גן בשבת הקרובה. בשל השזרוע בבלומפילד, יערך המשחק באיצטדיון רמת גן ולשם כך יגיעו מחר הצהובים לאיצטדיון הלאומי ויתאמנו בו לקראת שבת.

הבלם אבי סטרול, שסובל ממתיחה בגיד הברך, נצטווה למנוחה בת שבועיים וייעדר מהמשחק הקרוב. מאור בוזגלו וג'יבריל סידיבה, שסובלים ממתיחות קלות, הסתפקו באימון ריצה קל בלבד, אולם יהיו כשירים למשחק נגד רמת גן. בסיום האימון קיבלו השחקנים כלי רכב חדשים של חברת רנו, מתנת החברה המאמצת של המועדון 'פסיפיק'. יובל אבידור, שחוגג יום הולדת, אף זכה לזר פרחים מהבעלים גולדהאר. שחקני הקבוצה ישתתפו היום בחגיגת ברית המילה של בנו של יואב זיו.

הקבוצה תעמוד מחר לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, בגין התפרעות אוהדיה בדרבי בשבת. "אמרנו כבר בדיונים האחרונים בהם היינו בבית הדין, כי זו לא הפעם האחרונה שנעמוד לדין" אמר המנכ"ל עוזי שעיה. "זה לא כי צפינו את הנולד, אלא משום שיש כאן בעיה מערכתית שבה האוהדים, הקבוצות ושאר הגורמים המעורבים בעניין הזה צריכים להבין שזה לא רק עניינה של הקבוצה בלבד. מה נשתנה העונה הזו מהעונה שעברה? למה בכל משחק ולא רק במשחקים הטעונים, יש כאוס ובעיות? צריך לשאול את השאלות הללו. כולם רוצים שהשקט יחזור למגרשים".

"יש לנו כאן את בעל הבית שלנו, מיטש גולדהאר, ואנחנו נתחיל קמפיין גדול נגד אלימות וגזענות כבר במשחק הבית הקרוב שלנו", הוסיף שעיה. "השקענו סכומים גדולים מאוד של כסף בנושא האבטחה, פעלנו רבות גם לפני הדרבי, כקבוצה לא נחסוך שקל כדי לנסות ולמנוע אלימות, אבל אנחנו לא שחקן בודד, לבד לא נצליח. בית הדין יחליט מה שיחליט, אבל צריך להסתכל על זה מבחינה מערכתית כוללת ואפשר לעשות הרבה דברים. כי אם לא, אז חלילה יקרה כאן אסון".

המנכ"ל שעיה לא חושש שהבעלים גולדהאר יעזוב בשל האלימות: "בעל הבית שלנו משקיע הרבה מאוד כסף בנושא הזה, אבל מצד שני אנחנו סופגים קנסות בסדרי גודל אדירים, מקבל משחקים ללא קהל וזה לא מה שיפסיק את ההתפרעות. גולדהאר הוא אדם שמאמין שאפשר לשנות והוא ימשיך לבוא ולהשקיע בכדורגל, אנחנו נמשיך כקבוצה לעשות הכל בכדי למגר את האלימות ואני מקווה שהשאר יצטרפו אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully