וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף: "עם מוריניו ריאל מהמפחידות באירופה"

קשר מילאן מתכונן לבלאנקוס (20:45, ערוץ 5) ומחמיא למאמן היריבה. קסיאס: "רונאלדיניו הוא לא אותו שחקן מברצלונה"

המשחק בו תארח הערב (שלישי, 20:45, ערוץ 5 ו-HD) ריאל מדריד את מילאן יהיה גם זה בו שוב יפגשו כמה פרצויפם מוכרים. קאקה אמנם פצוע ולא יפגוש את האקסית, אבל רוביניו יחזור לברנבאו לראשונה מאז עזב לאנגליה וגם קלארנס סיידורף ישחק על כר דשא אותו הוא מכיר היטב.

הקשר ההולנדי, שראה כיצד ז'וזה מוריניו זוכה בשתי אליפויות קלות באיטליה בשנתיים האחרונות, החמיא למאמן שעבר לריאל: "אני כבר רואה את ההשפעה של מוריניו על ריאל. איתו הם אחת מהקבוצות הכי מפחידות באירופה והם בוודאי אחת משלוש המועמדות הבכירות לזכות בליגת האלופות".

רוביניו עצמו הוסיף: "תמיד היו לי יחסים טובים עם האוהדים של ריאל מדריד ואני אוהב אותם. אבל אם אכבוש שער, אני אחגוג. אם לא אעשה זאת זה יהיה חוסר כבוד מצידי כלפיי האוהדים שלנו".

שחקן נוסף שמכיר את ריאל מדריד היטב הוא רונאלדיניו, שכמו סיידורף, כבר התארח אצלה בשנה שעברה כשהקבוצות נפגשו בשלב הבתים של ליגת האלופות. אוהדי הכדורגל בעולם זוכרים היטב את ההצגה של הברזילאי בנובמבר 2005, אז כבש צמד לזכותה של ברצלונה במדריד וזכה למחיאות כפיים רמות ונדירות מהקהל המקומי. אלא שהיום כבר מדובר בשחקן אחר לגמרי.

"רונאלדיניו הוא כבר לא אותו שחקן מברצלונה", אמר איקר קסיאס, שיפגוש הערב פעם נוספת את הברזילאי, "הוא היה בשיאו כשהוא שיחק בבארסה לפני כמה שנים, כשהוא הפחיד את כולם, כולל אותי. אבל הוא כבר לא אותו שחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully