וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "הפתרון היחיד לאלימות הוא ענישה חמורה"

19.10.2010 / 11:06

גם בבני יהודה מתקשים להירגע מהמהומות של אוהדי בית"ר. היו"ר הוסיף: "ההתערבות של המשטרה הייתה יעילה ומהירה"

בבני יהודה היו מעדיפים להתרכז הבוקר בשמחת הנצחון אמש (שני) על בית"ר ירושלים, אולם נאלצו בעל כורחם להתעסק באירועים האלימים ובהתפרעות אוהדי בית"ר ירושלים שהעיבה על שמחת הנצחון של הזהובים בסיום המשחק אמש בבלומפילד. מטח כבד של חפצים, שקיות גרעינים וכוסות שתייה נזרקו אמש אל עבר שחקני בני יהודה עם רדתם מכר הדשא לכיוון חדרי ההלבשה ורק בנס אף אחד מהם לא נפגע.

על פי צילומי הטלוויזיה נראה המאמן דרור קשטן כשהוא חומק ברגע האחרון מחפץ שנזרק לכיוונו והחטיא בסנטימטרים את ראשו. "אוהדי בית"ר זרקו פחיות, אחת מהן עברה ליד הראש שלי. ביקשתי שיעצרו את האוהד הזה, והגיע הזמן שתהיה אכיפה של החוק. אם לא יטפלו בזה, הדברים יחזרו על עצמם. מחר זה יפגע לי בראש, לי או למישהו אחר", אמר קשטן בהתייחסו לאירועים בסיום.

הנהלת בני יהודה צפויה להגיע היום לדיון ושימוע במחוז יפתח של משטרת תל אביב על מנת לקיים פגישה עם מספר קציני משטרה בעקבות האירועים האלימים וחוסר הסדר בבלומפילד. על פי טענת מפקד המחוז, ניצב משנה יורם אוחיון, למשחק הגיעו 87 סדרנים בלבד למרות דרישה ל-130. בשל כך, והמשטרה נאלצה להקפיץ כוחות ולהשלים את החוסרים, כאשר לזירה הגיעו כ-20 שוטרים ו-20 סדרנים.

"הסדר הוא פשוט, משטרה-בתי משפט-בית סוהר"

יושב ראש בני יהודה חזי מגן, התייחס גם הוא לאירועים ביציע ואמר: "חברת הסדרנים שלנו שלחה מספר סדרנים קטן ממה שדרשה המשטרה וממה שסוכם עוד לפני המשחק. לא יכולנו לצפות את זה מראש לצערי. אנחנו עובדים עם חברה מסודרת שנותנת שירות לכמה וכמה קבוצות כדורגל, בעניין הזה הם פישלו וגרמו לנו לתקלה. ראוי לציין שהמשטרה השלימה באופן מיידי את החוסר של הסדרנים ואת זה צריך להגיד לזכותם. המשטרה גם חיסלה במהירות את ההתפרעות תוך מספר דקות וההתערבות שלהם הייתה יעילה ומהירה".

מגן הוסיף: "אני חושב שהפתרון היחיד יהיה ענישה חמורה למתפרעים. כל מגרשי הכדורגל מרושתים במצלמות רבות. גם מצלמות אבטחה וגם מצלמות טלוויזיה. אתמול צולמו חלק מהמתפרעים ממש בקלוז אפ, כולם יודעים מי הם. צריך פשוט לבוא אליהם, לתפוס אותם ולהכניס אותם לבתי הסוהר ואחרי 20 הראשונים שיכנסו לבית סוהר, התופעה הזו תיעלם מאליה.

"שלא יובן לא נכון", הוסיף מגן, "אני לא מסכים לאלימות מאף צד ולא משנה של איזה קבוצה, אבל היתה התפרעות מכוערת ביציעים 4-5 שאכלסו את אוהדי בית"ר. אבל זה כדורגל ואני מעדיף לדבר על כדורגל ולא על חוליגנים. זה בכלל לא צריך להיות עניין שלנו, הסדר הוא פשוט, משטרה-בתי משפט-בית סוהר".

מגן התייחס גם לניצחון קבוצתו אמש והוסיף: "אנחנו שמחים מאוד. זה לא סוד שפתחנו את העונה לא כפי שרצינו וניצחנו משחק חשוב, אני מקווה שעלינו על דרך המלך גם מבחינת הבקעת השערים וגם מבחינת הניצחונות. זה ניצחון שנותן המון בטחון לקבוצה ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully