וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתמודדים עם סמואל אטו?

באנגליה מדווחים שרדנאפ יערוך לשחקני טוטנהאם הכנה מיוחדת לקראת המפגש עם הקמרוני של אינטר. גאלאס צפוי לפתוח

ההגעה של רפא בניטז לאינטר עשתה לפחות למישהו אחד רק טוב. אחרי שבשנה שעברה הוא הוצב על ידי ז'וזה מוריניו בעיקר באגף הימני, סמואל אטו חזר העונה למרכז הרחבה ובמקומו הטבעי הוא פורח. הקמרוני כבש 12 שערים ב-11 משחקים רשמיים העונה ובזמן שגוראן פאנדב ודייגו מיליטו פצועים, הוא הפך לשחקן המוביל בחלק הקדמי של הנראזורי, אחרי אותה עונה שקטה יחסית.

מחר יארחו אטו ואינטר את טוטנהאם למשחק בין שתי המוליכות של א' בליגת האלופות והתרנגולים מאוד מודאגים לקראת המפגש עם אחד מהשחקנים החמים ביבשת. באנגליה מדווחים שהארי רדנאפ צפוי להתעכב על החלוץ הקמרוני במסגרת ההכנה הטקטית שלו למשחק ושהאימון המסכם שלו הערב יעסוק בו הרבה.

אם לא די במפגש עם החלוץ הלוהט, לרדנאפ גם יש בעיה קשה בנוגע למי שיוצב במרכז ההגנה מאחר שמייקל דוסון, לדלי קינג ו-וויליאם גאלאס פצועים, וסבסטיאן באסונג הוא הבלם הבכיר היחיד שנמצא בכשירות מלאה. גאלאס הוא השחקן שהפציעה שלו הכי פחות חמורה והמאמן אמר: "הוא חייב לשחק, אין לנו מישהו אחר".

אגב, רשימת החסרונות של טוטנהאם רחוקה מלהסתיים עם דוסון וקינג והיא תכלול גם את רפאל ואן דר וארט המורחק ואת ג'רמיין דפו הפצוע. הכל מקרה, רדנאפ צפוי לפתוח עם מערך של חמישה קשרים, כשפיטר קראוץ' יוצב כחלוץ בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully