וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאינטר כבר עשינו צרות

טוונטה, שסחטה 2:2 מאלופת אירופה במחזור הראשון של ליגת האלופות, מסומנת אצלנו כ'כבשה השחורה'. רוצים סיבה נוספת? תשאלו את ורדר ברמן, יריבתה ברביעי, שכבר הפסידה לה בשנה שעברה

כשמגיעים להמר בווינר, יש לא מעט קבוצות שפשוט צריך להיזהר מהן. בדרך קבע הן הורסות הימור בטוח, גם כשעל הנייר הן אמורות לרדת מנוצחות. במסגרת פינת 'הכבשה השחורה' נחפש בדיוק את אותן קבוצות, שהורסות למהמרים את אותם הימורים בטוחים, והשבוע אנחנו חושבים שמי שהולכת לשבש את התוכניות היא טוונטה ההולנדית, שתארח את ורדר ברמן במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות. שלא תגידו שלא הזהרנו אתכם.

משחק מספר 11: טוונטה - ורדר ברמן 2.20, 2.90, 2.65

ליגת האלופות יוצרת כבר כדרך קבע הפתעות רבות עוד בשלב הבתים. זוכרים את אנורתוזיס, למשל? מי תהיה הקבוצה שהשנה תעפיל לשמינית הגמר? האם זו יכולה להיות טוונטה, שהוגרלה לבית קשה עם אינטר, טוטנהאם ו-ורדר ברמן? קשה להאמין, אבל אף אחד לא אמר שההולנדים לא יכולים לגנוב נקודות גם כשמדובר במשחק שבו הקבוצה מגיעה כאנדר דוג מובהק.

טוונטה, אותה מדריך סטיב מקלארן, אמנם נחלשה משמעותית לעומת העונה שעברה, אבל בצ'מפיונס היא כבר השיגה נקודה אחת. זה קרה כשההולנדים אירחו במחזור הראשון את אינטר והוציאו בבית 2:2 מול אלופת אירופה של רפא בניטז. כבר אז סומנה טוונטה כמי שיכולה להפתיע, אבל קבלו עוד כמה תוצאות מפתיעות בשנים האחרונות של אלופת הולנד.

לשם כך צריך לחזור שנתיים אחורה, אז השתתפה טוונטה בליגה האירופית ונעצרה בשלב 32 האחרונות. במסגרת שלב הבתים, פגשה טוונטה את שאלקה הגרמנית, והצליחה לסיים את משחק הבית שלה בניצחון 1:2 מדהים. במהלך אותו קמפיין רשמה טוונטה גם תוצאות נאות ראן הצרפתית (0:1 בהולנד) ומול סנטאנדר (0:1). אם זה לא מספיק, במשחק הראשון שלה בשלב הנוק אאוט מול מארסיי בצרפת, ניצחה טוונטה 0:1, למרות שבגומלין היא כבר נכנעה באותה תוצאה והודחה בפנדלים.

בשנה שעברה טוונטה נעצרה באותו שלב, כלומר בסיבוב הראשון של הנוק אאוט אחרי שהפסידה ללא אחרת מאשר ורדר ברמן. אלא שטוונטה הצליחה לגנוב ניצחון 0:1 במשחק הראשון שנערך בהולנד, אך ספגה 4:1 בגומלין ובכך סיימה את דרכה במפעל. במהלך אותו קמפיין טוונטה הצליחה לנצח את שריפ טיראספול (1:2) ואת פנרבחצ'ה (1:2). האם יש סיכוי שהיא שוב תעשה בעיות לברמן?

הערכה - איקס.

  • עוד באותו נושא:
  • טוונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully