וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה לא נחה

חושבים שהולך להיות מעניין השבוע בליגת האלופות ובליגה האירופית? אנחנו בטוחים שלפחות בשלושה משחקים יהיה מרתק מבחינת כמות השערים

יש משחקים שפשוט מרגישים שהולכים להיות מעניינים מאוד מבחינת כמות השערים. ההתקפות מצוינות, ההגנות מעט איטיות ובכל מקרה, הציפייה היא שלא יהיה שם משעמם. במסגרת הפינה "לפנינו המבול" בחרנו עבורכם ארבעה משחקים כאלה. כידוע, בווינר בחלק מהמשחקים ניתן להמר על כמות השערים שתובקע. ההימור הנפוץ הוא "אנדר/אובר שערים (2-3)", כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1, אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2. יאללה, יוצאים לדרך.

משחק מספר 26 (יום שלישי): אנדר/אובר שערים: רומא - פ.צ. באזל 1.35, 3.75, 5.90

רומא התחילה (כנראה) במסע ההתאוששות שלה בליגה האיטלקית, אחרי הפתיחה הרעה שלה, ובשבת היא ניצחה 1:2 במשחק הבית שלה נגד גנואה. בליגה היא כבשה אמנם רק שבעה שערים (ממוצע של שער למשחק), אבל לפחות בליגת האלופות במשחקים של הג'ילארוסי נראו עד כה חמישה שערים בשני משחקים (ממוצע של 2.5 שערים למשחק).

היריבה של רומא היא פ.צ. באזל, שעדיין לא ניצחה בליגת האלופות, אבל הספיקה לכבוש שני שערים וספגה שישה, מה שאומר שבמשחקים שלה מובקעים בממוצע שלושה שערים. בליגה השוויצרית באזל ניצבת במקום השני אחרי 11 מחזורים, אבל מה שעוד יותר מעניין הוא שהקבוצה הספיקה כבר לכבוש 23 שערים ולספוג 16 (במשחקיה מובקעים בממוצע 3.54 שערים למשחק).

הערכה - איקס (שניים או שלושה שערים).

משחק מספר 7 (יום רביעי): אנדר/אובר שערים: אינטר - טוטנהאם 3.10, 1.90, 2.50

איזה משחק מרתק מחכה לנו בין אלופת אירופה אינטר לזו שזו עונתה הראשונה בליגת האלופות, טוטנהאם. אם בשנה שעברה תחת ז'וזה מוריניו נהגה אינטר להסתגר ולהסתפק במעט שערים, העונה הנראזורי תחת הדרכתו של רפא בניטז כבר הספיקה לכבוש שישה שערים ולספוג שניים (ממוצע של ארבעה שערים למשחק).

בטוטנהאם גם כן לא נחים על זרי הדפנה והתרנגולים כבשו אף הם שישה שערים במפעל לצד ספיגת שלושה שערים, מה שאולי מרמז על מה שעתיד לקרות גם הפעם. בליגה, השחקנים של הארי רדנאפ נמצאים במקום החמישי, כשבשמונת משחקיהם הובקעו עד עכשיו 17 שערים (2.125 למשחק).

הערכה - איקס (2 או שלושה שערים).

משחק מספר 82 (יום חמישי): אנדר/אובר שערים: ספורטינג ליסבון - גנט 3.30, 1.90, 2.40

הגענו אל הליגה האירופית, ושם כידוע נופלים בדרך כלל שערים למכביר. ספורטינג ליסבון מדורגת בבית ג' במקום הראשון עם שני ניצחונות משני משחקים, כשבמאזנה שבעה שערי זכות ושער חובה אחד, מה שאומר שממוצע השערים במשחקיה עומד על ארבעה למשחק. בליגה הפורטוגלית, לעומת זאת, מצבה של ספורטינג טוב הרבה פחות והיא מדורגת רק במקום העשירי.

אצל גנט, קבוצתו הבלגית של שלומי ארבייטמן, גם כן לא משעמם. הקבוצה אמנם לא ניצחה עוד בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל משחקיה מספקים עניין רב שכן עד כה הובקעו בהם לא פחות משבעה שערים. בליגה גנט כבשה עד עכשיו 22 שערים ואין שום סיבה שלא יהיו שערים גם הפעם.

הערכה - שתיים (ארבעה שערים ומעלה).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully