וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקבורן וסנדרלנד סיימו ב-0:0

השתיים נשארות בתחתית אחרי משחק מאכזב שבמהלכו הורחק סמבה (45) מבלקבורן. תיקו חמישי רצוף לחתולים השחורים

בלקבורן של סאם אלרדייס קיוותה לשפר את מעמדה בטבלה במחזור השמיני מול סנדרלנד, שנמצאת במצב מסובך כמעט כמוה, אבל סיימה את משחקה הביתי באיווד פארק ב-0:0 מאכזב מאוד מבחינתה. הרוברס שוהים כעת במקום ה-14 ונשארים עם שני ניצחונות בלבד, לעומת החתולים השחורים, שנמצאים מקום אחד מעל עם תשע נקודות וניצחון אחד אחרי שסיימו משחק חמישי רצוף בתיקו.

ההפתעה בסגל של סנדרלנד הייתה הצבתו של דארן בנט בהרכב, שנעדר מהתיקו המאופס של נבחרת אנגליה מול מונטנגרו בשבוע שעבר בגלל פציעה, אבל עבר מבחן כשירות בסמוך למשחק. בבלקבורן ביצע אלרדייס שני שינויים בהרכב כשפתח עם מרטין אולסון במקום ראיין נלסון הפצוע וניקולה קאליניץ' החליף את מאמה בירם דיוף, שפתח על הספסל.

במשחק עצמו סנדרלנד הייתה טובה יותר ובעטה יותר למסגרת, אבל פול רובינסון, שוערה של בלקבורן, עמד היטב במבחנים שעמדו מולו. את המחצית השנייה שיחקה בלקבורן בעשרה שחקנים, אחרי שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה כריסטופר סמבה הורחק לאחר שניסה לעצור התקפה של וולבק, שהופל סמוך לרחבה. בעשר הדקות האחרונות אסמואה ג'יאן ודארן בנט עוד היו יכולים לקנות את עולמם עם שער ניצחון, אבל השניים פספסו והשאירו את המשחק ללא שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully