וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יש הרבה עבודה, לא חשבנו אחרת"

18.10.2010 / 23:06

מאמן ירושלים התאכזב אחרי ההפסד לבני השרון. שמיר: "לפעמים מתעלים בהרכב חסר". טפירו: "עשינו היסטוריה"

המחזור השני של ליגת העל ננעל הערב (שני) עם משחק מרתק בין בני השרון והפועל ירושלים, שתי קבוצות שחולמות הכי גבוה שאפשר. בסופו של דבר, אף שחסרו את לי ניילון ושרון ששון, הצליחו השרונים לנצח 76:81 גדול, ובהחלט נראה שדן שמיר וקבוצתו בדרך הנכונה.

"לפעמים אנשים מתעלים בהרכב חסר, זה הכריח אותנו לעשות דברים שהם לא האופציות הראשונות שלנו", הסביר דן שמיר את ההתעלות של שחקני המשנה, ובראשם בן רייס. "לפעמים זה עובד, כי יש הרבה אנרגיות, ובסוף כמה מהלכים טובים עזרו לנו להפוך את התוצאה. זה לא בדיוק הכדורסל שלנו אבל יפה שידענו לבוא בלי שני שחקנים ולנצח ככה".

גיבור הערב עצמו, בן רייס, הוסיף: "זה היה ניצחון ענק, היינו בלי לי ובלי שרון, אין דברים כאלה. כל השבוע המאמנים נותנים לי ביטחון ואני יודע שהשנה אני צריך לקחת יותר על עצמי. עברתי קיץ לא קל עם הנבחרת, אבל עכשיו יש לי ביטחון וצריך להמשיך את זה במשחק הבא".

מנגד, מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש, היה מאוכזב למדי בסיום. "זה מהימים האלה שאתה יודע שקשה לך לברוח, אבל אנחנו בתחילת הדרך", אמר המאמן האדום. "יש הרבה עבודה, לא חשבנו אחרת".

בריאן רנדל, היחיד שהופיע בשורות ירושלים עם 27 נקודות, הודה: "בדקות האחרונות לא שיחקנו כמו קבוצה, בן רייס קלע כמה שלשות גדולות".

טפירו: "שמח שהייתי חלק מהערב הזה"

הקבוצה המאושרת של הערב היא ככל הנראה מכבי אשדוד, שרשמה ניצחון בכורה בליגת העל עם 69:79 על עירוני אשקלון. "אני מאוד שמח על הניצחון הראשון שלנו. אחרי פתיחה לא טובה עם הרבה התרגשות חזרנו למשחק והחל מהרבע השני נתנו הגנה יוצאת מן הכלל", אמר בסיום עופר ברקוביץ' המאושר.

"אני מאוד מרוצה מהנחישות ההגנתית שהראינו במשחק הזה, ווין וואלאס תרם לנו בזה המון. יש פה מערכת צעירה עם הרבה רצון ואנשים שרוצים לתת ולתרום. אני מבטיח שנעשה מאמצי על כדי שכך גם יהיה". על הפציעה של ג'וש דאנקן, שסובל מפציעה בעמוד השדרה ובכתף אמר המאמן האשדודי: "השחקנים שהבינו שאין ואקום וצריך למלא את החלל הזה, אני מקווה שהפציעה שלו לא תהיה רצינית מדי. האבחנה הראשונית לא עודדה אותי".

מאיר טפירו, מנהיג הקבוצה, נשמע מרוצה במיוחד בסיום. "אני שמח שעשינו היסטוריה בעיר אשדוד, ניצחון ראשון בליגת העל. כיף להיות במשהו חדש וראשוני, ועוד להשיג ניצחון בדרבי הדרומי. אני שמח שהייתי חלק מהערב הזה. אני מקווה שמפה נדע לעבוד ולהמשיך לשפר את הדברים שעשינו פחות טוב, מקווה שנדע להביא את ההגנה למשחקים הבאים גם. צריך לחיות מראשון לראשון, לא יהיה נכון להסתכל יותר מדי קדימה".

כמו ברקוביץ', גם טפירו החמיא לרכש החדש, ווין וואלאס, כשאמר: "ווין נתן לנו מימד שלא היה לנו במשחקי האימון. הוא השתלב כאילו הוא פה מהאימון הראשון. כל הכבוד לו על כך".

מנגד, אריאל בית הלחמי היה מאוכזב בעיקר מהמחצית השניה של קבוצתו. "בחצי הראשון המשחק היה בשליטה שלנו, בחצי השני לא נכנסנו טוב למשחק ולא שיחקנו ביחד. שיחקנו רע מאוד בהתקפה, מה שהשפיע על הירידה שלנו להגנה. אשדוד עשו סלים בסוף שעון, עם תוספת איבודי הכדור שלנו, השליטה שלהם בריבאונד התקפה, זה הסיפור של המשחק. חסר לנו קצת חיבור. יש לנו גארדים שיכולים לקחת אותנו בחלק מהמצבים לטובה ובחלק מהמצבים לרעה, נלמד ונשתפר בהמשך".

דני פרנקו עצבני

במשחק הנוסף של היום גברה מכבי חיפה על הפועל חולון 81:84, לאחר שכבר הובילה בפער גדול במהלך המחצית השניה. "הובלנו בבטחה 20 הפרש ופתאום משום מקום הייתה לנו נפילת ריכוז", אמר המאמן הירוק, אלעד חסין, שרשם ניצחון בכורה במשחק הבכורה שלו. "זה טבעו של משחק ליגה ראשון, השחקנים עדיין לא חדים ויש הרבה עליות וירידות, אבל טוב שהתחלנו בניצחון. אנחנו קבוצה חדשה, זה לוקח זמן ולא צריך להיסחף ממה שהיה נגד הצרפתים באירופה. זה היה משחק מצוין, אבל הרמה היא איפשהו באמצע בין המשחק ההוא למשחק היום".

מנגד, דני פרנקו התייחס בעיקר לעובדה שקבוצתו נאלצה לארח בראשון לציון ולא באולם הפחים. "צריך להודות על האנשים בראשון שאירחו אותנו יפה, אבל אמרתי לפני המשחק אז אומר גם אחרי - בלי קשר לניצחון או הפסד - לא היינו צריכים לשחק היום, בטח לא שם. לקחת את ההגינות והספורטיביות מהליגה ולהוציא אותנו מחולון אחרי שהאולם הזה קיים 60 שנה ויהיה קיים עוד 30 שנה, זה לא היה קורה לקבוצות אחרות.

"לצערי באמצע אוקטובר אנחנו בשלב שלומדים על הקבוצה שלנו, אף אחד לא אשם בזה", הוסיף פרנקו, ועבר להתייחס לצד המקצועי. "אני רגיל כמאמן להגיע לשלב הזה של העונה כשאני יודע מה הקבוצה צריכה לעשות כדי להיות טובה יותר. שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה, עם שאיפות שונות משלנו ושיחקנו טוב. היה לנו בור שחור בין הדקה ה-17 ל-27, שחיפה כמעט הגיעה ל-20 הפרש, אבל חזרנו עם סגל קצר והרבה אופי ולחימה. בסוף, שריקה אומללה אחת נגד הרוח של הספורט, מנעה מאיתנו לקחת את המשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully