וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הרקולס ו-ויאריאל נפרדו ב-2:2

הצוללות הצהובה ביצעה שתי טעויות שעלו לה באפשרות לעלות למקום הראשון. טרזגה הורחק אצל המארחת, שניים מהאורחת

הרקולס המשיכה היום (שני) במסורת שטיפחה לעצמה העונה. העולה החדשה פשוט נהנית להרוס לגדולות, ולאחר שעשתה את זה כבר לברצלונה ולסביליה, הפריעה היום גם לויאריאל וסיימה איתה בתיקו 2:2. הצוללת הצהובה הגיעה עם הרבה ביטחון אחרי חמישה ניצחונות ליגה ברציפות והידיעה כי ניצחון יקפיץ אותה למקום הראשון בליגה, אך טעויות של ההגנה עלו לה בשני שערים ובאובדן נקודות חשובות. בסופו של יום ויאריאל עלתה למקום השני, נקודה אחת פחות מריאל מדריד.

הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-26 כשדרנטה הגביה כדור אל עבר הרחבה בבעיטה חופשית. זה הגיע לנלסון ואלדז שבגלל טעות קשה של ההגנה ביציאה לנבדל נשאר לבד מול דייגו לופז ובעט לפינה הרחוקה, 0:1 לקבוצה המקומית. ויאריאל הצליחה למצוא את השוויון שלוש דקות לאחר מכן. מהלך קבוצתי יפה הסתיים במסירה של אנחל מקו הבסיס לז'ואן קפדווילה, שמול שער ריק לחלוטין דחק פנימה ואיזן ל-1:1.

הרקולס הצליחה לחזור ליתרון בדקה ה-40. ההגנה של ויאריאל שוב גימגמה ומסירה מאגף ימין מצאה את דויד טרזגה, שניער את השומר שלו ובעט לחיבורים את שערו הרביעי העונה, 1:2 להרקולס. בדקה ה-45 החלוץ הצרפתי ספג צהוב שני על ויכוח עם השופט והורחק. הרקולס שילמה על זה כשויאריאל מצאה שוב את השוויון בדקה ה-63. סנטיאגו קאסורלה הקפיץ כדור לתוך הרחבה לבורחה ואלרו, שבעט לפינה הרחוקה, 2:2. בדקה ה-81 ספג ואלרו צהוב שני על נגיעת יד והשאיר את ויאריאל ב-10 שחקנים. אבל זה לא היה הסוף וגם פאבלו מתיו מוסאקיו ספג כרטיס אדום לאחר מרפק בפניו של דרנטה שתי דקות בלבד לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully