וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון ואליצור רמלה התעללו ביריבות

האלופה מחצה את אליצור ראשל"צ 48:72 אחרי שליטל קלעה 20 נקודות. הבנות של ענבר הביסו 85:41 את הפועל תל אביב

על רקע סכסוך העבודה שהוכרז בליגת העל לנשים בשל ההחלטה להעלות את מספר הזרות בפלייאוף, יצאה לדרך הערב (שני) הליגה עם המחזור הראשון. בינתיים נראה שלפחות מבחינת אלקטרה רמת השרון ואליצור רמלה, שתיים מהקבוצות היותר דומיננטיות בשנים האחרונות, העסקים כרגיל ויהיה קשה מאוד לדגדג אותן עד העימות הבלתי נמנע ביניהן.

האלופה רמת השרון דהרה הערב לניצחון קליל בבית על אליצור ראשון לציון, או בשמה החלופי הפועל מעגן מיכאל, 48:72. העולה החדשה לא הצליחה לקלוע יותר מ-14 נקודות בארבעת הרבעים, ואיפשרה לרמת השרון להציג משחק קבוצתי מצוין, אחרי שאל המחצית הבנות של אורנה אוסטפלד כבר ירדו ביתרון 24:38, מומנטום שנמשך גם במחצית השנייה.

קמיל ליטל הוליכה את הקלעיות של רמת השרון עם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים, שאנטה בלאק הוסיפה לא פחות מ-15 נקודות ו-16 ריבאונדים, בעוד מירב דורי הסתפקה ב-12. בצד המפסיד אפשר היה לראות בעיקר את ג'וליאן רובינס, שקלעה 18 נקודות והוסיפה 13 ריבאונדים. ברלו ואשלי בארלו קלעו 10 נקודות כל אחת.

אליצור רמלה, שהודחה בשנה שעברה בחצי גמר הפלייאוף, פתחה את העונה מצוין עם 41:85 על הפועל תל אביב, שהופיעה למשחק עם חמש שחקניות בלבד. האדומות קלעו בסך הכל 16 נקודות במחצית הראשונה וירדו בסיומה בפיגור 47:16. שי דורון חגגה מול היריבה עם 21 נקודות ותשעה ריבאונדים, לינדסי ויזדום הילטון וריבי גרינבוים קלעו 13 כל אחת. בצד המפסיד הבולטת הייתה יסמין ספאדולובה, שסיימה עם 19 נקודות, כמעט מחצית מהנקודות שקבוצתה קלעה הערב.

בנות השרון הכניעה את סגנית האלופה, מכבי אשדוד, 61:67 אחרי משחק צמוד מאוד. באמצע הרבע הובילה בנות השרון בנקודה, אבל שלשה של שאנון בוביט ונקודות מהקו של לאטויה תומאס נתנו לקבוצה של דליה בושינסקי את הביטחון להמשיך עד הניצחון. בוביט הובילה את המנצחות עם 19 נקודות ושישה ריבאונדים, תומאס הוסיפה 15 ואחותה כריסטי קלעה שתי נקודות פחות. את קבוצתו של עדני דגן הובילה קטיה לויצקי עם 15 נקודות.

משחקים נוספים:

אליצור חולון - מכבי רמת חן 70:65

הרבו לחולון: שרי סאם 21 נקודות (16 ריבאונדים), קרי גארדין 16, רויטל כרמון 10. לרמת חן: מיכל אפשטיין 17, אייבורי לאטה 16, טיפני ג'קסון 15.

אליצור נתניה - הפועל ראשון לציון 100:67

הרבו לנתניה: אשלי שילדס 28 נקודות ושמונה ריבאונדים, רדני הנרי 13; להפועל ראשון לציון: דניאל מקריי 30 נקודות, ענבל מזרחי 20, אלישה קלארק 15, קאדיג'ה וויטינגטון 13 נקודות (12 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully