וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אבי סטרול סובל ממתיחה, ייעדר כשבועיים

18.10.2010 / 19:46

הבלם שנפצע בדרבי יחמיץ את הפועל ר"ג, ניבאלדו עשוי להחליפו. גורם בקבוצה: "הדרבי מאחורינו, אסור להיכנס למרה שחורה"

שחקני מכבי תל אביב קיבלו היום (שני) יום מנוחה, בעוד מחר תחזור הקבוצה לאימונים ותחל בהכנותיה לקראת משחק הליגה מול הפועל רמת גן ביום שבת. ביומיים האחרונים העדיפו בקבוצה להרגיע את השחקנים בעקבות ההפסד 1:0 בדרבי ביום שבת ולשים אותו מאחוריהם. גורם בקבוצה אמר: "הדרבי מאחורינו, נצטרך להפיק את הלקחים ולשפר את מה שטעון שיפור, אבל אסור לנו להיכנס למרה שחורה. בסך הכל עונה ארוכה עוד לפנינו ואנחנו כבר מסתכלים קדימה אל עבר העתיד".

מי שלא יוכל לעמוד לרשות יוסי מזרחי ואבי נמני בשבת הוא אבי סטרול. הבלם נפגע ביום שבת ועבר היום בדיקה רפואית, לאחריה התברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר ברגלו. סטרול צפוי להיעדרות ומנוחה של כשבועיים, ובימים הקרובים יתברר באימוני הקבוצה מי יתפוס את מקומו בעמדת הבלם לצידו של סאבו פאביצ'יבץ'. כרגע קיימת אפשרות שהבלם הברזילאי ניבאלדו, שעורך מלאים עם הקבוצה מזה שבועיים, יפתח בהרכב לראשונה מאז שנפצע בברכו בדרבי בגביע הטוטו לפני כחודשיים.

אופציה נוספת היא שניסו קפילוטו, שאפילו לא התלבש ונכלל בסגל בשבת, יפתח בהרכב מול האורדונים. הקשר מאור בוזגלו, שהוחלף בדרבי בעקבות פגיעה בשריר הירך האחורי, עבר גם הוא בדיקה נוספת והתברר כי אינו סובל מפגיעה רצינית. הקשר ישוב ככל הנראה כבר מחר לאימוני הקבוצה, וצפוי לשחק בשבת.

בשל שזרוע החורף באצטדיון בלומפילד, ייערך המשחק באצטדיון רמת גן. במועדון פרסמו את סדר ישיבת המנויים במשחק: מנויי שער 7 (בבלומפילד) ישבו בשער 1, מנויי שער 8 ישבו בשער 2, מנויי השערים 2 ו-13 ישבו בשער 3, מנויי השערים 10 ו-11 ישבו בשער 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully