וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את מילאן

רונאלדו כבש (13) ובישל לאוזיל (14) בניצחון המרשים. ארסנל מחצה 1:5 את שחטאר, ניצחונות גם לצ'לסי, באיירן ואייאקס

אחרי פגרה ארוכה מדי של שלושה שבועות, כשבתווך התקיימו משחקים בינלאומיים, חזרה הערב (שלישי) ליגת האלופות לפעילות. אם יש משהו שחסר עד כה לחובבי הליגה הטובה בעולם הן ההפתעות, בעיקר בבתים ה' עד ח'. אחת כזו הגיעה הערב, כשבאזל הדהימה עם 1:3 באולימפיקו על רומא. המפגש המסקרן ביותר התקיים בסנטיאגו ברנבאו, שם לריאל מדריד הספיקה דקה אחת כדי להכריע עם 0:2 על מילאן. עוד באותו בית ז', אייאקס השיגה ניצחון ראשון עם 1:2 על אוקזר.

את הערב פתחו במפגש ביניהן שתי הקבוצות המושלמות של בית ו', כאשר צ'לסי גברה 0:2 על ספרטק במוסקבה ועשתה צעד משמעותי לשלב הבא. מארסיי התקרבה לספרטק עם 0:1 דחוק על ז'ילינה. בבית ה' באיירן מינכן המשיכה את המומנטום מהניצחון בליגה בעזרת 2:3 על קלוז'. בבית ח' מחצה ארסנל את שחטאר דונייצק עם 1:5 ואוהדיה מחאו כף לשער המצמק של האקס אדוארדו. בראגה עשתה היסטוריה עם 0:2 על פרטיזן בלגרד.

בית ה'

באיירן מינכן - קלוז' 2:3

למרות הרכב חסר מאוד וסגל קצר (רק חמישה שחקנים על הספסל), הדאבליסטית הגרמנית שמרה על מאזן מושלם בראשות בית ה' והשיגה ניצחון בית שישי ברציפות בליגת האלופות. קלוז', שחווה עונה איומה בליגה, דווקא הפתיעה עם שער יתרון של קאדו (28), אבל הקפטן הפורטוגלי הבקיע שער עצמי (32) וחברו כריסטיאן פאנין חיקה אותו (36). מריו גומז שוב כבש (77) וגם השער של עמנואל קוליו (86) לא מנע ניצחון. באיירן מינכן בדרך הבטוחה לשמינית הגמר.

דקה 28: גול! הנה העקיצה של קלוז'. רוברטו דה זרבי האיטלקי הגביה כדור חופשי לרחבה, והבלם קאדו הגיח מאחור ונגח לרשת. 0:1 לקלוז'.

דקה 32: גול! ואיזה חוסר מזל לקאדו. הקפטן הפורטוגלי של קלוז' עמד במקום הלא נכון וכדור רוחב של טוני קרוס פגע בו וחדר פנימה, ארבע דקות אחרי שהעלה את קבוצתו ליתרון. 1:1.

דקה 37: גול! המהפך המהיר של באיירן הושלם, עם עוד שער עצמי. הפעם כריסטיאן פאנין הוא האיש האומלל שהכניע את שוערו. 1:2 לבאיירן.

דקה 77: גול! שוב קלוז' באה לעזרת באיירן, כשקאדו ניסה להרחיק ובעט ישר על מריו גומז. ממנו הכדור עבר בין רגליו של השוער וחדר פנימה. השער של גומז, 1:3 לבאיירן.

דקה 86: גול! פאנין העביר מסירת רוחב לעמנואל קוליו, והארגנטינאי הכניע את האנס יורג בוט. 2:3 לבאיירן.

רומא - באזל 3:1

הג'אלורוסי הולכים מדחי אל דחי והערב סידרו לבאזל ניצחון ראשון בליגת האלופות מאז עשו זאת השוויצרים מול יובנטוס בעונת 2002/3. גם היעדרותם של דניאלה דה רוסי ומירקו ווצ'יניץ' לא יכולה להוות תירוץ עבור קלאודיו ראניירי, שמעמדו ברומא מעורער מאוד כרגע בעקבות ההפסד המשפיל. באזל זכתה בנקודות הודות לשערים של אלכס פריי הוותיק (12), המגן הימני סמואל אינקום (44) והמחליף קבראל (90), כשמרקו בוריילו רק איזן זמנית (21).

דקה 12: גול! באזל מסוגלת להפתיע? אלכסנדר פריי ירה בשמאל מ-16 מטרים לרשת. 0:1 לבאזל.

דקה 21: גול! פרנצ'סקו טוטי אולי לא כובש, אבל לפחות הוא רושם בישול נפלא. כדור העומק של הקפטן מצא את מרקו בוריילו, שלא נכשל מול פרנקו קוסטנסו וקבע 1:1.

דקה 44: גול! סמואל אינקום, המגן הימני של באזל, הצטרף לעזרת ההתקפה ומזווית אלכסונית בעט כדור חד לפינה הרחוקה. 1:2 לבאזל.

דקה 90: גול! המחליף קבראל השפיל את מגני רומא, להטט ביניהם וחתם את המבצע האישי עם כדור ברשת. 1:3 גדול לבאזל.

בית ו'

ספרטק מוסקבה - צ'לסי 2:0

הדאבליסטית האנגלית חזרה לאצטדיון לוז'ניקי, שם חוותה טראומה נוראית כשהפסידה בדו קרב פנדלים למנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות 2008, והפעם ירדה מכר הדשא מחויכת. למרות הרכב חסר ממנו נעדרו בין היתר פרנק למפארד ודידייה דרוגבה החולים, צ'לסי סגרה עניין כבר במחצית הראשונה עם שערים נפלאים של יורי ז'ירקוב הרוסי (23) וניקולא אנלקה (43). פטר צ'ך הציג יכולת מצוינת ועמד איתן מול כל הניסיונות של השחקנים באדום, שנאלצו להשלים עם הפסד ראשון. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עם מאזן מושלם בתום שלושה משחקים בבית ו', וצפויה להעפיל לשלב הבא מראשות הבית.

דקה 23: גול! דווקא יורי ז'ירקוב הרוסי אחראי לשער היתרון של צ'לסי, ועוד איזה שער. הגנת ספרטק הרחיקה כדור בצורה רעה וז'ירקוב הגיע ושלח בשמאל כדור נהדר מ-20 מטרים לרשת. 0:1 לצ'לסי.

דקה 43: גול! ספרטק שולטת, אבל צ'לסי כובשת. כמה דקות אחרי שהחמיץ ברחבה, אנלקה קיבל מסירת עומק נהדרת מאסיין, השתחרר מהשומר שלו וגלגל לפינה הרחוקה. 0:2 לצ'לסי, גם אנלקה מראה שהשאיר מאחור את החמצת הפנדל בלוז'ניקי באותו גמר מול יונייטד.

מארסיי - ז'ילינה 0:1

אלופת צרפת צברה לא מעט תסכול במחצית הראשונה, אך בסופו של דבר חגגה נקודות ראשונות בשלב הבתים על חשבון ז'ילינה החלשה. מארסיי נמצאת במגמת התאוששות בליגה אחרי פתיחת עונה רעה, והערב דידייה דשאן הסתפק בשער של הבלם סולימאן דיאוורה (48) כדי לחגוג ניצחון ששומר אותו ואת קבוצתו בתמונת המאבק על הכרטיס השני.

דקה 48: גול! לוצ'ו גונזאלס הגביה כדור חופשי, הבלם סולימאן דיאוורה נגח למרכז השער והכדור נכנס פנימה בעזרתו האדיבה של השוער האורח. 0:1 למארסיי.

בית ז'

ריאל מדריד - מילאן 0:2

המפגש המסקרן בין שתי הקבוצות המעוטרות באירופה היה די חד צדדי. ריאל מדריד המשיכה בכושרה הנהדר, כשהדברים אמורים בעיקר לגבי כריסטיאנו רונאלדו ומסוט אוזיל. הראשון הבקיע בכדור חופשי (13) ובחלוף דקה בישל לגרמני, שנעזר בהסטה של דניאלה בונרה. ריאל עם מאזן מושלם, שוב שמרה על שער נקי וגם יצרה פער של חמש נקודות על פני מילאן. ז'וזה מוריניו וכל יושבי הברנבאו בהחלט יכולים להיות מרוצים.

דקה 13: גול! כריסטיאנו רונאלדו בכושר נהדר, וגם הבעיטות החופשיות חוזרות לעבוד. הפורטוגלי בעט כדור מ-18 מטרים שפירק את החומה וחדר פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 14: גול! איזה בליץ של הבלאנקוס. רונאלדו דהר בימין והעביר כדור רוחב למסוט אוזיל, שהכדור שלו פגע בדניאלה בונרה וחדר פנימה. 0:2 מהיר לריאל.

דקה 30: אנדראה פירלו סובב כדור חופשי נהדר מ-25 מטרים, אבל בניגוד למקרה בצד השני הבעיטה שלו ננעצה במשקוף אחרי הסטה קלה של איקר קסיאס.

אייאקס - אוקזר 1:2

יופי של משחק סיפקה הקבוצה של מרטין יול, שבהחלט יכולה להילחם עם מילאן על המקום השני בבית. אוקזר היא לא קבוצה ברמה של ליגת האלופות, על אחת כמה וכמה כשהיא נטולת החלוצים הבכירים שלה, ואייאקס ניצלה זאת כדי לשחק כדורגל התקפי ולכבוש שערים נהדרים. דמי דה זיוו הפציץ את הראשון אחרי שבע דקות, הסקורר לואיס סוארז נעץ את השני בדקה ה-41 ולמרות השטות של אנדרה אוייר, שהורחק והוביל לשער המצמק של ולטר בירסה בכדור חופשי בדקה ה-56, אייאקס גרפה את כל הקופה.

דקה 7: גול! התקפה נהדרת של אייאקס נבלמה פעם אחת על ידי השוער אוליבייה סוראן, אבל הגנת אוקזר התקשתה להרחיק והכדור הגיע לדמי דה זיוו שהפציץ בימין מ-18 מטרים לחיבורים. 0:1 לאייאקס.

דקה 41: גול! עוד התקפה נפלאה של אייאקס, שהחליפה שבע מסירות, כולל אחת של דה זיוו בעקב, עד שמוניר אל חמדאווי בישל ללואיס סוארז שער קל. 0:2 לאייאקס.

דקה 56: גול! אנדרה אוייר הוותיק תפס מאחור את דניס אולייש כשהיה האחרון בדרך אל השער, וכמובן ראה אדום ישיר. אייאקס נורתתה ב-10 שחקנים וגם ספגה, כאשר ולטר בירסה סובב את הכדור החופשי מ-18 מטרים לרשת. 1:2 לאייאקס.

דקה 85: אולייש ניסה להטעות את השופט כשכבש את השוויון של אוקזר בעזרת היד, אך הוא שילם על כך עם צהוב שני והרחקה. שתי הקבוצות ב-10 שחקנים.

בית ח'

ארסנל - שחטאר דונייצק 1:5

התותחנים נותרו לבד בפסגת בית ח', אחרי ניצחון חלק במפגש המושלמות מול שחטאר דונייצק, ממנה ניתן היה לצפות להרבה יותר. אדוארדו דה סילבה עלה מהספסל אצל האורחים בדקה ה-64 וקיבל תשואות רמות לאחר שכבש (82), אך זה היה כבר הרבה אחרי שארסנל סגרה עניין. אלכס סונג הקמרוני ניצל טעות קשה של פיאטוב (19), ובישל לסמיר נאסרי המצוין (42). ססק פברגאס חזר מפציעה וכבש את השלישי בפנדל (60), ג'ק ווילשר המצוין הבקיע את הרביעי (66) וגם מרואן שמאק הצטרף לחגיגה (69). ארסנל כבר עם 14 שערים בשלושה מחזורים בצ'מפיונס, שחטאר עם ערב מביך.

דקה 19: גול! טעות נוראית של שוער שחטאר אנדריי פיאטוב, ששמט כדור גובה פשוט ואיפשר לאלכס סונג להבקיע מקרוב אחרי שהתגבר על המגן ששמר עליו. 0:1 לארסנל.

דקה 42: גול! סונג השתחרר האגף ימין, הגביה למרכז הרחבה ושם סמיר נאסרי זרק את השומר שלו בקלות ושלח טיל למרכז השער. 0:2 לארסנל.

דקה 60: גול! יוהאן ג'ורו נתפס ברחבה על ידי אדריאנו, וססק פברגאס שחזר מפציעה שלח את הפנדל לחיבורים. 0:3 לארסנל.

דקה 66: גול! ג'ק ווילשר הצעיר ביצע דאבל פס עם תומאס רוסיצקי, ולמרות דחיפה קלה לא נכשל מול השוער. 0:4 לארסנל.

דקה 69: גול! גם מרואן שמאק הצטרף לחגיגה, כשגלגל מול פיאטוב אחרי מסירה של נאסרי בהקפצה. 0:5 לארסנל.

דקה 82: גול! אוהדי ארסנל שוב מריעים, אבל הפעם לשער של היריבה. אדוארדו עלה מהספסל וקיבל מסירת רוחב טובה מג'דסון כדי לכבוש שער מצמק לרשת האקסית. 1:5 לארסנל.

בראגה - פרטיזן בלגרד 0:2

יום היסטורי לקבוצה הפורטוגלית, שכבשה שערים ראשונים בתולדותיה בליגת האלופות וגם זכתה בניצחון בכורה שאולי יאפשר לה להלחיץ קצת את שחטאר דונייצק. פרטיזן בלגרד ניצחה רק משחק אחד בפורטוגל, השוער ולדימיר סטויקוביץ' הגיע כשהוא עדיין בהלם ממתקפת האוהדים הסרבים בשבוע שעבר, והדברים נתנו את אותותיהם על כר הדשא. לימה היה אחראי לרגע הגדול של בראגה עם כדור חופשי מצוין בדקה ה-35, מתאוס חתם בדקת הסיום.

דקה 35: גול! שער היסטורי לבראגה בליגת האלופות. לימה סובב כדור חופשי מ-30 מטרים, השוער ולדימיר סטויקוביץ', עדיין תחת הלם מתקפת האוהדים הסרבים בשבוע שעבר, רק נגע בכדור ולא ממנו להיכנס. 0:1 לבראגה.

דקה 90: גול! בראגה יצאה למתפרצת קטלנית, לואיס אגיאר השאיר למתאוס וזה גלגל לרשת החשופה את השני. 0:2 לבראגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully