וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

הזהובים הצליחו לחזור מפיגור משערים של גלבאן (אחרי טעות של הרוש) ואיבשקביצ'יוס. עידן טל העלה את האורחת ליתרון

יציבות. זו תמיד הייתה הבעיה של הכדורגל הישראלי. הערב (שני) קיבלנו עוד שיעור בנושא כשבית"ר ירושלים, שהרשימה במחזור הקודם וסיימה בתיקו 3:3 מול מכבי חיפה, הציגה משחק חלש במיוחד והפסידה 2:1 לבני יהודה במסגרת המחזור השישי בליגת העל. אחת הבעיות הגדולות של אורי מלמיליאן היא דווקא מה שהיה נקודת העוצמה שלה בעונה שעברה: אריאל הרוש. השוער היה אשם באופן בלעדי בשער השוויון ובחזרה של בני יהודה, לאחר שגם במחזור שעבר בקרית אליעזר ספג שני שערים באשמתו. הצהובים-שחורים נותרו תקועים במקום ה-13, בעוד הזהובים, להם זה היה ניצחון הליגה השני העונה, עלו למקום התשיעי בליגה.

שחקני בני יהודה חוגגים כיבוש שער. קובי אליהו
מהפך נפלא. שחקני בני יהודה/קובי אליהו

מה שמאכזב במיוחד בבית"ר ירושלים הם השחקנים שכיכבו בקרית אליעזר וגם מחזור לפני כן ב-1:5 על הפועל באר שבע ופשוט לא חזרו מפגרת הנבחרת. שחקני המפתח של הצהובים-שחורים כמו עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן, סמואל יבואה וסטיבן כהן, הציגו כדורגל שלא דומה בכלום ליכולת שלהם מלפני הפגרה ולא ייצרו כמעט אף מצב לאורך 90 הדקות. בעיה נוספת של הקבוצה מהבירה היא דריו פרננדז והעובדה שגם אחרי שישה מחזורים מלמיליאן לא הצליח לאפס את הקשר היקר. ללא התרומה שלו למרכז השדה ולבניית מהלכים התקפיים יהיה לבית"ר קשה להתרומם מעבר לבינוניות.

גם דרור קשטן עדיין לא יכול להיות רגוע. הקבוצה שלו נראית לא מספיק מחוברת ומהלכי ההתקפה שלה מסורבלים ולא מהירים מספיק ונראה שאם לא הטעות הקשה של הרוש, בני יהודה לא הייתה מוצאת את שער השוויון. יברויאן נראה כבד ומרכז השדה של הקבוצה לא ייצר הרבה. נקודה שכן מעודדת היא כניסתו של פיני בלילי בפתיחת המחצית השנייה. החלוץ, שחזר הקיץ מטורקיה, חייב להסיר עוד חלודה, אך שינה לחלוטין את האופי ההתקפי של הקבוצה והפך אותה למסוכנת בהרבה. במיוחד בשל העובדה שהחליף את עוז ראלי ובכך עברו הזהובים לשחק ב-4:4:2, שבסופו של דבר גם הוביל את הקבוצה לניצחונה השני העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

דקה 1: מנשה קיבל מסירה לתוך הרחבה, אך בעט חלש והרוש קלט בלי מאמץ מיוחד.

דקה 24: טל הגיע מאגף שמאל והעביר מסירת רוחב לאיינבינדר שבעט חזק, אך הרבה מעל השער.

דקה 26: הכתומים יצאו למתפרצת, יברויאן בעט חזק מ-20 מטר כדור שפגע בבלם ויצא לקרן.

דקה 37: עזוז העביר מסירת רוחב לתוך הרחבה, אך גונזאלס הקדים את גלבאן והרחיק את הכדור.

דקה 41: גול! ברוכיאן הגביה, איינוגבה יצא רחוק והדף עד טל, שאיתר את השוער במיקום לא טוב ובעט מדויק לפינה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 58: טל קיבל כדור באגף ימין, יישר למרכז אבל מורי היה ראשון ונגח לקרן.

דקה 61: גלבאן הגביה מאגף ימין לפינה הקרובה, יברויאן נגח היישר לידיו של הרוש.

דקה 64: עזוז פרץ מימין ומסר לאיבשקביצ'יוס שבעט, אך נבלם. הכדור חזר לבלילי, שבעט חזק אך מעל השער.

דקה 68: גול! גלבאן הגביה כדור נייח, שפגע בחומה וחדר פנימה אחרי טעות קשה של הרוש שלא הגיב כמו שצריך. 1:1 בין בני יהודה לבית"ר ירושלים.

דקה 90: גול! גלבאן, מי אם לא הוא, העביר מסירה גדולה לאיבשקביצ'יוס. הליטאי לא התבלבל ובעט נפלא לפינה הרחוקה, הרוש לא יכול היה לעשות הרבה. 1:2 דרמטי במיוחד לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קטסוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי (פיני בלילי, 46), פדרו גלבאן, שלו מנשה (אסי בלדוט, 80), איליה יברויאן (חסן אבו זייד, 87).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: כריסטיאן אלברז, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, אבי ריקן: דן איינבינדר, עידן טל (חן עזריאל, 77), אבירם ברוכיאן (דריו פרננדז, 64), סטיבן כהן (שי חדד, 84), עמית בן שושן: סמואל יבואה.

איליה יברויאן שחקן בני יהודה מול אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
טעות קשה שהביאה לשוויון של בני יהודה. הרוש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully