וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל רמת גן: מדוניאנין מחוץ לסגל

22.10.2010 / 15:25

קולאוטי יחליף בהרכב את הבוסני, שנופה כנראה בגלל עימות עם נמני. קפילוטו יפתח כבלם במקום סטרול, ייני יחליף את סידיבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

ארבעה מפגשי ליגה נערכו בין שתי הקבוצות בשנתיים האחרונות, ומכבי תל אביב ניצחה בכולם כשיחס השערים הכולל עמד על 2:10. האורדונים יכולים להתנחם בזיכרונות מחצי גמר גביע המדינה ב-2003, אז הדיחו את הצהובים עם שער ניצחון של שרון אביטן בדקה ה-89 בדרך לגביע ההיסטורי בו זכו. באותו משחק השתתפו אבי נמני בצד הצהוב, ותמיר בן עמי ועומר בוקסנבוים מהעבר השני.

מאמן מכבי תל אביב איציק עובדיה אימן למספר מחזורים את הפועל רמת גן בעונת 2005-06, ומנגד משחקים כיום אצל הרמת גנים שלושה מבוגרי מחלקת הנוער של מכבי תל אביב – יקיר שינה, אופיר חיים ולירון דיאמנט. עבור שינה זו תהיה הפעם הראשונה בה הוא משחק נגד המועדון בו גדל.

האוהדים הוותיקים ברמת גן זוכרים עד היום את אחד המשחקים בין שתי הקבוצות מעונת 1967-68 ולא בגלל שהצהובים ניצחו 2:3, אלא בגלל אחת האנקדוטות הכי משעשעות שהתרחשו מאז ומעולם בליגה שלנו. בדקות הסיום פינה עוזי זנדר שוער רמת גן את מקומו ל"הופעת אורח" של יואל שוהם, שהיה שוער רמת גן בעבר ובאותה עונה שיחק בארצות הברית. שוהם הגיע לחופשת מולדת קצרה בישראל, וקיבל את הכבוד לשחק מספר דקות בשער הקבוצה הרמת גנית.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הצהובים יארחו את המשחק באיצטדיון רמת גן בשל שזרוע החורף המתבצע בבלומפילד. הקשר ג'יבריל סידיבה סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ולא יתלבש, כמו גם הבלם אבי סטרול שמתח את הגיד מאחורי הברך וינוח שבוע נוסף. בצוות המקצועי מתכננים לא פחות משלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח בהפסד בדרבי במחזור הקודם.

ניסו קפילוטו יפתח בסופו של דבר כבלם ושרן ייני יתופקד בקישור האחורי במקומם של סטרול וסידיבה הפצועים, כאשר האריס מדוניאנין שהיה חלש מאוד בדרבי, יאבד‎ ‎לראשונה את מקומו בהרכב ורוברטו קולאוטי יפתח על חשבונו. מדוניאנין לא רק מחוץ להרכב, אלא גם מחוץ לסגל, בעקבות חילופי דברים עם המנג'ר אבי נמני אחד מאימוני השבוע.

דמיטאר רנגלוב, מאור בוזגלו ואלירן עטר ישלימו את החלק הקדמי של הצהובים. דור מלול, שהושעה אתמול בבוקר מהאימונים והוחזר לפעילות בשעות הערב, יתלבש ויפתח על הספסל, ניבאלדו המתאושש מפציעה ייכלל בסגל. הבעלים מיטש גולדהאר, שהאריך את שהותו בישראל, יהיה נוכח מחר במשחק, בתקווה שהצהובים ינצחו לראשונה העונה משחק ליגה בו הוא צופה אחרי שהשניים הקודמים הסתיימו בהפסדים 1:0 למכבי חיפה והפועל תל אביב.

הפועל רמת גן:

המאמן שלומי דורה יחסר את המגן תמיר בן עמי שפצוע בשרירי המפשעה וכן את הקשר אלי לוי שפצוע מזה מספר שבועות. הבשורה הטובה לאוהדי רמת גן היא חזרתו לסגל של הקשר עומר בוקסנבוים שנעדר כחצי שנה והחלים מקרע ברצועה הצולבת בברכו. דורה צפוי לפתוח מחר עם קישור מעובה של חמישה קשרים וחלוץ אחד. בהיעדרו של בן עמי הפצוע יפתח קרלוס צ'קאנה כמגן שמאלי. וובה בראון יעלה לצידו של קלאודיו ריברו בקישור האחורי והשפן ששולף דורה הוא הקשר הצעיר אורי ביבי שיפתח בצד שמאל של הקישור. הבולגרי קרום ביבישקוב יתפקד כחלוץ בודד בחוד.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: רוברטו קולאוטי

החלוץ המאכזב כבש עד כה שער ליגה אחד ועדין לא מציג את היכולת לה מצפים ממנו. במשחק מסוג זה עשוי שער מוקדם של הצהובים לעשות את העבודה לקלה הרבה יותר וקולאוטי אמור להיות אחד המוציאים לפועל בהתקפת הקבוצה.

הפועל רמת גן: אלין טופוזאקוב

על פי המאזן שלו בדרבי במדי הפועל תל אביב, נראה שברמת גן יכולים להיות רגועים. טופוזאקוב יצטרך להיות העוגן המרכזי בהגנת רמת גן שצפויה להיות במגננה במרבית שלבי המשחק נגד מכבי שתעלה עם סוללת כוכבים בעיקר בחלק ההתקפי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניסו קפילוטו, יואב זיו, שרן ייני, גל אלברמן, מאור בוזגלו, דמיטאר רנגלוב, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, וובה בראון, קלאודיו ריברו, עידן סרור, דמיטאר טלקיסקי, אורי ביבי, קרום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully