וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בני יהודה: לשבור את החומות

דרור קשטן ושחקניו ינסו לחבר שני ניצחונות לראשונה העונה. עבדול ראזל ופלצ'וק יחזרו להרכב של עכו במקום אלמליח ודיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בעונה החולפת פגשה עכו את בני יהודה פעמיים וחילצה נקודה בודדת. המפגש הראשון בין השתיים הסתיים בתיקו 1:1 כשבלמה של עכו איציק כהן כבש את שער היתרון אותו איבדה הקבוצה 6 דקות לסיום המשחק. במפגש השני בין השתיים הפסידה עכו 2:1. מאמן הקבוצה אלי כהן יעדיף להיזכר פחות במפגשים שלו עם בני יהודה בעונה החולפת כשעמד על הקווים של הפועל רעננה כאשר בשני המשחקים ספג חמישה שערים כשאחד מהם של הרכש הטרי שלו, מהראן ראדי.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שמאז תחילת העונה נאלץ אלי כהן להתמודד עם רשימת פצועים ארוכה, לראשונה יעמוד לרשותו של המאמן סגל מלא. כהן ימשיך במערךשל שלושה בלמים אליו שב בתיקו מול אשקלון במחזור האחרון, כאשר שני שינויים בלבד מתוכננים בהרכב כשאיברהים עבדול ראזק שהחלים מפציעה ישוב להרכב על חשבונו של ליעד אלמליח וניקולס פלצ'וק, שעלה כמחליף מול אשקלון, ישוב לקבל את הקרדיט בהרכב במקומו של רועי דיין.

היום באימון המאמן אלי כהן הראה לשחקני עכו קטעים ממשחקיה של בני יהודה, והבהיר להם: "יש להם שחקני התקפה מהירים, אבל הם איטיים בחזרה להגנה". כהן הזהיר במיוחד מגלבאן ומיברויאן.

בני יהודה:

הזהובים מגיעים למשחק במומנטום מצוין אחרי נצחון הבית 1:2 נגד בית"ר ירושלים השבוע בבלומפילד. המאמן קשטן דיבר כל השבוע על המשכיות ועל כך שהקבוצה צריכה לחבר שניים או שלושה נצחונות רצופים כדי לטפס לחלק העליון של הטבלה. קשטן ייחסר את עומרי אפק, שעדין לא התגבר על פציעה במפשעה, אך לעומתו ישוב הבלם איבן גארידו לסגל אחרי שהחלים מפציעה ארוכה בגבו ולא שיחק בחודש האחרון. גם משה ביטון כשיר ויפתח על הספסל.

קשטן מתכנן שינוי אחד בהרכב כאשר פיני בלילי שנכנס במחצית נגד בית"ר והפיח המון רוח חיים בחלק ההתקפי, יפתח הפעם על חשבונו של עוז ראלי שירד לספסל. דין מורי שחזר לכושר טוב יפתח לצידו של אביב חדד במרכז ההגנה כאשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס, כובש שער הנצחון נגד בית"ר, יתופקד לצידו של לירוי צעירי בקישור האחורי.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: מהראן ראדי

מהראן ראדי שיפגוש מחר את האקסית שלו בני יהודה יצטרך להוכיח כי היכולת הטובה שלו בתקופת הכתומים לא תמה וכי הוא ממשיך אותה אצל הנוכחית שלו, הפועל עכו.

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס

הקשר הליטאי הראה במשחק הנצחון נגד בית"ר ירושלים, מדוע הוא משתייך לסגל נבחרת ליטא. זה לא רק השער החכם שהחל ממהלך של דאבל פס עם פדרו גלבאן, אלא המון כוח ואגרסיביות במרכז המגרש. קשטן שדיבר על המשכיות מצפה לאותה תפוקה של 'קוסטה' גם במשחק נגד עכו מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוזוך, פידליס דמקאו, איציק כהן, גבע ברקאי, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, איברהים אבדול ראזק, ניקולס פלצ'וק, ג'קו עראפת.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, פיני בלילי, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully