וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן על גווארדיולה: "הוא לא מושלם, הוא כמו טייגר וודס"

חלוץ מילאן מבין שכדורגל קבוצתי עובד טוב יותר ועוקץ את מאמן ברצלונה: "היה שם אדם אחד בלבד שרצה להיפטר ממני"

זלאטן איברהימוביץ' מוכר כסוליסט גדול שלעתים עושה דברים מדהימים עם הכדור, אלא שבכל זאת הכדורגל המודרני הוא משחק קבוצתי. כעת איברה, שהואשם לא אחת במשחק הסולני שלו, מתחיל להבין ולהעריך את סגולות שיתוף הפעולה ועבודת הצוות.

"מעכשיו אני אתחיל לעבוד הרבה יותר קשה עבור הקבוצה", אמר זלאטן לעיתון האיטלקי גאזטה דלו ספורט. "בתחילת הקריירה רציתי לשחק בצורה אינדיבידואלית על מנת לקבל הכרה גדולה יותר, אלא שלאחר מכן, ככל שאתה מתבגר, אתה מבין שהקבוצה יותר חשובה מהפרט, ושביחד אפשר להגיע הרבה יותר רחוק.

"כאשר החברים שלי לקבוצה שמחים", המשיך איברה את התובנה העמוקה אליה הוא הגיע, "גם אני מאושר, כי כשהם מנצים גם אני מנצח. אני אעשה הכל על המגרש למען חבריי".

זלאטן לא חמק גם מעקיצה כלפי מאמנו לשעבר פפ גווארדיולה: "הוא רותה שתהיה לו תדמית של אדם מושלם אבל הוא לא, כמו שטייגר וודס לא. אף אחד לא מושלם. פפ הוא מאמן מצוין, אבל הוא צעיר ולא יכול לנהל קבוצה של 22 שחקנים שכל אחד מהם בעל אופי שונה. היה אדם אחד בלבד בברצלונה שרצה להיפטר ממני".

בניטז רוצה להישאר חד עד סיום העונה

קרוב לוודאי שמאמן אינטר רפא בניטז יחזק את הסגל שלו במהלך חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. הנראזורי לא הצליחו להתחזק במהלך הקיץ, וכעת המנג'ר הספרדי רוצה לעשות כמה החתמות משמעותיות ולרענן קצת את סגל הקבוצה.

"יש לנו מספר תכניות שאנחנו רוצים להוציא לפעול", אמר בניטז. "אני חושב שאנחנו צריכים לקנות כמה שחקנים חדשים בינואר כדי שנישאר חדים לקראת המשך המאבקים בליגה וסיום העונה".

כזכור בניטז רצה מאוד להביא בקיץ עימו את הקשר הארגנטינאי חאבייר מסצ'ראנו והחלוץ ההולנדי דירק קויט מקבוצתו הקודמת, ליברפול, אלא שהוא לא הצליח. פנייה כבר נעשתה לנשיא המועדון מאסימו מוראטי כדי שיכין את המזומנים, וקרוב לוודאי שבינואר נראה כמה פרצופים חדשים בדאבליסטית האיטלקית ואלופת אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully