וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר עלה למקום השני, פאר עדיין 13

דירוג טניס: הישראלית עדיין בהישג השיא שלה, השוויצרי התקרב לנדאל. דודי סלע במקום ה-84, אנה איבנוביץ' עלתה ל-26

דירוג הטניס שהתפרסם הבוקר (שני) הותיר את הישראלית שחר פאר בהישג השיא של הטניס המקומי, במקום ה-13 בעולם. לא נרשמו שינויים בצמרת הטניס הנשי, והסדר בעשירייה הראשונה נשמר: ווזניאקי, סרינה וויליאמס, זבונרבה, ונוס וויליאמס, קלייסטרס, סקיאבונה, יאנקוביץ', סטוסור, דמנטייבה ואזרנקה. מריה שראפובה עלתה מהמקום ה-19 ל-18, ואנה איבנוביץ', שזכתה בטורניר לינץ, טיפסה שלושה שלבים למקום ה-26.

בדירוג הגברים נרשמה תזוזה קטנה ומשמעותית בעשירייה הראשונה, כשרוג'ר פדרר החליף מקומות על נובאק דג'וקוביץ' ועלה למקום השני. בכל אופן, מי שיסיים את השנה במקום הראשון יהיה נדאל. פדרר לא ישחק בטורניר הקרמלין, שנפתח השבוע במוסקבה, אבל הוסיף השנה ללוח הזמנים שלו את טורניר שטוקהולם, וכמו כן ישחק בפאריס ובבאזל, עד לטורניר המאסטרס בלונדון, שייפתח ב-21 בנובמבר.

העשירייה הראשונה מורכבת מנדאל, פדרר, דג'וקוביץ', מארי, סודרלינג, ברדיך, ורדאסקו, פרר, יוז'ני ורודיק. את הטיפוס המרשים של השבוע עשה חואן מונאקו הארגנטינאי, שטיפס 15 שלבים למקום ה-26 אחרי שהעפיל לחצי הגמר בשנחאי. דודי סלע הישראלי נותר במקום ה-84 בעולם, הראל לוי טיפס שני שלבים למקום ה-233.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully