וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "פיל ג'קסון ואני חלקנו רעיונות מקצועיים"

מנג'ר ווסטהאם מפרגן למאמן הלייקרס ושואב ממנו טיפים. אובינה סיפר על שיחת המוטיבציה של גרנט במחצית נגד וולבס

אברהם גרנט הוא ידידו משכבר הימים של אחד המאמנים המעוטרים והנחשבים בעולם הספורט, פיל ג'קסון המדריך את אלופת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס. בעבר הגיע המאמן למשחקיה של הקבוצה מעיר המלאכים, והמנג'ר הישראלי של ווסטהאם סיפר לאחרונה על כך שהוא לוקח ממנו טיפים מקצועיים.

"פיל הוא המאמן הכי טוב אי פעם", אמר גרנט, "ואני גאה שהוא חבר טוב שלי. סעדתי איתו כאשר הוא הגיע ללונדון. הארוחה הייתה טובה, אבל מה שיותר חשוב זה הרעיונות שחלקנו אחד עם השני. הוא חובב כדורגל נלהב, כנראה המאמן היחיד ב-NBA שאוהב כדורגל, והוא שואב רעיונות ממשחק הכדורגל. שוחחתי עם השחקנים שלי מה הם יכולים לקחת מעולם הכדורסל. כמאמן, אתה צריך כל העת לחשוב מה אתה יכול לשאוב ולקחת מענפים אחרים".

בתוך כך, חלוץ הפטישים ויקטור אובינה סיפק הסבר כיצד התעוררה ווסטהאם במחצית משחק התחתית החשוב ביום שבת נגד וולבס כשפיגרה 1:0. המשחק כזכור הסתיים בתיקו 1:1. "גרנט היה ממש עצבני בגלל שהוא יודע מהן האיכויות של הקבוצה, והיה מאוד כעוס על הדך בה שיחקנו", תיאר אובינה את הסיטואציה בחדר ההלבשה. "הוא רק אמר לנו לצאת למגרש ולהוכיח מה אנחנו שווים. לדעתי זה היה מוצדק מה שהוא אמר לנו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully