וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היחסים של רוני ופרגוסון על סף פיצוץ"

במנצ'סטר יונייטד יודעים שלא רחוק היום שהחלוץ יעבור לריאל, שמכינה את הכסף. ולדאנו: "השאלה שלנו היא ממי להיפטר?"

פלורנטינו פרז הלך כנראה לבנק שלו לאחרונה והחל לספור את ערימות המזומנים. בכל זאת, לא קל לספור סכום כמו 50 מיליון יורו. זה הסכום שעשוי להביא את ווין רוני, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, לריאל מדריד. נכון, עסקת העברתו של החלוץ האנגלי לקבוצה של ז'וזה מוריניו עוד רחוקה מאוד מלקרום עור וגידים, אם בכלל, אבל מצבו של רוני במנצ'סטר וכן העובדה שריאל מאוד רוצה לראות אותו לא פוסלת אפשרות כזו כבר בחודש ינואר הקרוב, במהלך חלון ההעברות. מקורב לנשיא פרז אמר: "החתמת רוני הפכה להיות האובססיה שלו".

ריאל מוכנה להעביר גם בתמורה את החלוץ הצרפתי קארים בנזמה, שאלכס פרגוסון מאוד מעוניין בשירותיו. המנהל המקצועי של ריאל מדריד חורחה ולדאנו אישר את הדברים, ואמר: "הבעיה שלנו היא ממי להיפטר כדי שנוכל להביא את רוני".

ביונייטד, מכחישים כרגע מכל וכל מעבר של החלוץ הג'ינג'י. עם זאת, בקבוצה מתקשים להצדיק שכר שערורייתי של כ-150 אלף פאונד לשבוע (!), בעיקר כאשר רוני בכושר נורא ולא פוגע. כזכור, במשחקים האחרונים ספסל פרגוסון את החלוץ שלו לאור הירידה הדרמטית בכושרו שהחלה מאז המונדיאל בדרום אפריקה. גם העובדה שרוני התנצח עם הסקוטי הוותיק לאחרונה לגבי כשירותו הוסיפו רק שמן למדורה הלוהטת.

בכיר בהנהלת מנצ'סטר יונייטד אמר לצהובון הלונדוני "סאן": "היחסים של רוני עם פרגוסון על סף פיצוץ. אף אחד בקבוצה ובמועדון לא יכול לערער את הסמכות של פרגוסון. יהיה רק מנצח אחד בתחרות הזו, תשאלו את דייויד בקהאם מי זה יהיה. רוני הוא אולי יקיר אולד טראפורד, אבל אלכס פרגוסון הוא האיש החזק במערכת ועל פיו יישק דבר. תחילת העונה של רוני הייתה קטסטרופה, והוא רוצה לפתוח דף חדש". השאלה הגדולה היא איפה?

"טורס איבד את הביטחון"

אוהדי יונייטד יכולים להתנחם: במרסיסייד הצרות גדולות פי כמה וכמה. ליברפול אומנם קיבלה בחיבוק חם את הבעלים החדשים ג'ון הנרי, אבל בקבוצה יודעים שעד שפרננדו טורס לא ישתחרר ויתחיל להפציץ, הקבוצה תמשיך לקרטע. החלוץ הספרדי כבש שער אחד בלבד בעשרה משחקים העונה, וזו סיבה נוספת מדוע ליברפול במקום הלפני אחרון בטבלה. גם אתמול (ראשון) טורס קרטע, כמו כל חבריו, בהפסד 2:0 לאברטון.

"טורס ספג ביקורות על ההופעה שלו עם ספרד בגביע העולמי, ואני חושב שעכשיו הוא קצת מותש מבחינה מנטלית", הגן עליו מאמנו בליברפול רוי הודג'סון, "הוא צריך גול או שניים כדי לזכות מחדש בביטחון שלו. לא היו לי איזשהן נקיפות מצפון על המשחק שלו נגד אברטון. אולי אם הוא היה כובש את ההזדמנות שהייתה לו בסוף, זה היה עוזר לו להשתחרר. הוא עובר תקופה קשה, והביטחון שלו מידרדר".

ומה לגבי חיזוק? "מועד ההעברות הוא רק עוד חודשיים וחצי, ויש עוד הרבה כדורגל לשחק עד אז", אומר הודג'סון, "יש לנו את הסגל שלנו, ונקווה שהוא יתחיל לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully