וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז וארסנאל סוגרות על אסטודיאנטס

המוליכה איבדה נקודות ב-1:1 מול קולון, ולז (0:2 על קילמס) וארסנאל (2:3 על חימנסיה) צימקו לשתי נקודות. גודוי-ריבר 2:2

המחזור ה-11 בליגה הארגנטינאית בישר על פתיחתו מחדש של מאבק האליפות, בעקבות איבוד הנקודות של המוליכה אסטודיאנטס ב-1:1 מול קולון. מי שצימקו את הפער לשתי נקודות הן ולז שניצחה 0:2 את קילמס, וארסנאל שגברה 2:3 על חימנסיה לה פלאטה.

אסטודיאנטס - קולון 1:1

מוליכת הטבלה התקשתה ללא צמד הקשרים במרכז, חואן ורון ורודריגו בראניה, והשיגה נקודה רק הודות לפנדל מוצלח של גסטון פרננדז בדקה ה-29. ביצ'י פוארטס הוותיק כבש לזכות קולון בדקה הרביעית, כשקבוצתו הצליחה להשכיח מעט את חרפת השישייה שחטפה מוולז.

קילמס - ולז סארספילד 2:0

המארחת היא הקבוצה היחידה שטרם רשמה ניצחון העונה, ובסיום המשחק נפרדה ממאמנה הוגו טוקאלי. חואן מנואל מרטינז המשיך בכושר הנפלא עם שער בדקה ה-38, וסנטיאגו סילבה כבש את השני עם הקפצה נהדרת בדקה ה-83.

חימנסיה לה פלאטה - ארסנאל 3:2

עוד ניצחון דחוק לארסנאל המפתיעה. חורחה קורדובה הבקיע צמד עבור המארחת החלשה (1 ו-46), אבל החלוצים היעילים של ארסנאל, לוסיאנו לגיזאמון (29) ומאורו אובולו (49) דאגו לשוויון ופאבלו אגילאר השלים מהפך דרמטי בדקה ה-87.

בוקה ג'וניורס - הורקאן 0:2

הבוסטרוס מריחים סופר קלאסיקו מתקרב (במחזור ה-14) ומעבירים הילוך. מי אם לא מרטין פאלרמו הבלתי נגמר שלח בדקה ה-23 שמאלית נפלאה בסיבוב לחיבורים מ-20 מטרים, אחרי שהשתלט על כדור שהגיע אליו מהשוער כריסטיאן לוקטי. לוקאס ויאטרי, שותפו של 'אל לוקו' בחוד, הכפיל את התוצאה בדקה ה-64. בוקה השתוותה לריבר פלייט (משחק חסר) עם 16 נקודות.

סן לורנצו - טיגרה 0:2

הקבוצה של רמון דיאז התאוששה משלושה הפסדים רצופים, עם ניצחון קל על אחת הקבוצות הפחות טובות בליגה. חואן מנסגז כבש את הראשון כבר בדקה השלישית והאורוגוואי סבסטיאן בלסאס נגח פנימה אחרי כדור קרן בדקה ה-76.

גודוי קרוז - ריבר פלייט 2:2

הקבוצה של אנחל קאפה ממשיכה לאבד נקודות בליגה. ריבר עלתה ליתרון משער עצמי של לאונדרו סיגאלי בדקה ה-41, אלא ששבע דקות במחצית השנייה דויד רמירז איזן לגודוי קרוז. מריאנו פאבונה החזיר את המיז'ונריוס ליתרון (63), אבל סזאר קראנסה אמר את המילה האחרונה במשחק וחתם את התוצאה 12 דקות לפני סיומו, אחרי בישול גדול של רמירז המצוין.

משחקים נוספים:

אול בויס - אינדפנדיינטה 1:3
לאול בויס: ג'ונתן פרארי (4), חואן פאבלו רודריגז (14), קרלוס קסטיגליונה (48). לאינדפנדיינטה: פקונדו פארה (45)

אולימפו - לאנוס 0:1
לאולימפו: הרנן גראנה (48, עצמי)

ראסינג קלוב - ארחנטינוס ג'וניורס 1:2
לראסינג: ג'יובאני מורנו (59, 73). לארחנטינוס: פרנקו ניאל (28)

בנפילד - ניואל'ס אולד בויס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully