וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער חובה ראשון לאוואט ומאיורקה בבית

פנדל של לואיס גרסיה העניק לאספניול 0:1 באיים הבאלריים. לה קורוניה עדיין ללא ניצחון אחרי 0:0 נגד אוסאסונה, הפסד לסביליה

המוקד של המחזור השביעי בליגה הספרדית אמנם התקיים אתמול (שבת) עם המשחקים של המוליכות והגדולות, אבל הוא נמשך היום עם כמה משחקים מעניינים. מאיורקה ואוואט הפסידו בבית, דפורטיבו לה קורוניה ממשיכה להתרסק ומאוחר יותר תארח אתלטיק בילבאו את סראגוסה. המחזור יושלם עם המשחק בין ספורטינג חיחון לסביליה.

מאיורקה - אספניול 1:0

32 דקות בתוך המשחק ספגו אוואט והקבוצה שלו את השער הראשון העונה בבית, כשקווין גרסיה הצעיר הכשיל את לואיס גרסיה ברחבה והאחרון שלח את הפנדל פנימה. אספניול הייתה מרוצה למדי, אבל כעבור שלוש דקות ספגה מהלומה בדמות הרחקתו של פאבלו אוסבלדו. מאיורקה השתלטה על המגרש במחצית השנייה, אבל לא הצליחה לסכן מספיק את האורחת ולבסוף נכנעה.

ספורטינג חיחון - סביליה 0:2

היום התברר שהדרך לשיקום סביליה עוד ארוכה כשהקבוצה הפסידה 2:0 בחוץ לספורטינג חיחון. לאנדלוסים זהו הפסד הליגה השני בשבעה מחזורים ויש באמתחתה כעת 11 נקודות והיא במקום השביעי. מנגד, חיחון בהחלט יכולה להיות מרוצה מניצחון הליגה השני שלה והעלייה מעל הקו האדום עד למקום ה-11 בליגה.

הקבוצה המקומית עלתה ליתרון כבר בדקה השישית. אלברטו ריברה הגביה כדור מדהים לעבר הרחבה וגאסטון סאנגוי נגח לפינה הרחוקה כדי להעלות את חיחון ל-0:1 מפתיע. גם השער השני הגיע בדקה השישית. של המחצית השנייה. כרמלו העביר מסירת רוחב מאגף שמאל ודייגו קסטרו הסיט פנימה מקרוב, 0:2 לחיחון בסיום.

ראסינג סנטאנדר - אלמריה 0:1

מיגל אנחל פורטוגל הצהיר ערב המשחק שהוא לא חושש מחרב הפיטורים והתוצאה הערב בכל מקרה תעניק לו שבוע של שקט. פרדו מוניטיס כבש שער יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-33 וכמעט בישל למרקוס רוזנברג, שנגח לקורה רבע שעה לסיום, ובסיום 0:1 לראסינג.

לה קורוניה - אוסאסונה 0:0

דפור פגשה יריבה מהתחתית ובמשחק בית שכזה הייתה חייבת לשאוף לניצחון וגם להשיג אותו, בוודאי לאור העובדה שאוסאסונה שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-35 אחרי הרחקתו של חאבייר קמוניאס, אבל שמרה על מאזן לא מחמיא של אפס ניצחונות גם אחרי שבעה משחקים.

אתלטיק בילבאו - ריאל סראגוסה 1:2

הבאסקים עלו ליתרון כבר בדקה ה-11 כשאנדוני איראולה בעט פנימה מטווח קצר אחרי קרן. אתלטיקו בילבאו מצאה את השני בדקה ה-23. הפעם היה זה פרננדו יורנטה, שכבש שלושה שערים בפגרת הנבחרת במדי ספרד, בנגיחה סמוך לשער לאחר הגבהה של מארקל סוסאטה. בראוליו הצליח לצמק בדקה ה-90, אך זה היה מאוחר מדי. סראגוסה נשארה במקום האחרון בליגה עם שלוש נקודות אחרי שבעה מחזורים. בילבאו עלתה למקום השמיני.

לבנטה - ריאל סוסיאדד 1:2
ללבנטה: אסייר דל הורנו (60), פליפה קאייסדו (65). לסוסיאדד: ג'פרי סארפונג (79)

עדכון ראשון: 18:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully