וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון גברה על ירושלים 76:81

בן רייס הוביל את קבוצתו לניצחון שכולו הצהרת כוונות. מכבי חיפה ניצחה את חולון 81:84, אשדוד גברה על אשקלון 69:79

לאחר שמכבי תל אביב דרסה את גלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון גברה על ברק נתניה, ננעל הערב (שני) מחזור הפתיחה של ליגת העל מודל 2010/2011, עם שלושה משחקים מעניינים לא פחות. המפגש המרכזי נערך בהרצליה, שם קיבלנו קרב בין הפועל ירושלים ובני השרון - שתי קבוצות שרוצות ומאמינות כי ביכולתם ללכת עד הסוף העונה, כאשר בתום משחק הפכפך ניצחה קבוצתו של דן שמיר 76:81, ועל הדרך שחררה לא מעט הצהרות לקראת העתיד.

קבוצה נוספת שפתחה את העונה ברגל ימין היא העולה החדשה, מכבי אשדוד, שהראתה הרבה אופי כשידעה לחזור מפיגור מוקדם בדרך ל-69:79 נאה על עירוני אשקלון. הפועל חולון הצליחה לסגור פער ענק מול מכבי חיפה, אלא שבסופו של דבר השעון צפצף, נסיון הקאמבק נעצר, ומכבי חיפה עשתה את שלה בדרך לניצחון 81:84.

בני השרון - הפועל ירושלים 76:81

למשחק המרתק הערב בני השרון עלתה ללא שניים מכוכביה הגדולים ביותר - לי ניילון ושרון ששון. למרות זאת, דן שמיר בהחלט יכול להיות גאה בשחקניו על פתיחת עונה מצוינת, שמוכיחה כי השרונים הם הרבה יותר משחקן כזה או אחר. מנגד, לעודד קטש יש עוד הרבה עבודה, כאשר להוציא את בריאן רנדל הפנטסטי - אף אחד לא ממש הופיע הערב למשחק בקרב האדומים.

השרונים פתחו בצורה עדיפה, ויכולת מצוינת של בן רייס הצעיר העלתה אותם ליתרון מהיר - 3:11. שון ג'יימס ודן גרונפלד הצטרפו לחגיגה ואחרי שש דקות נשבר גם מחסום הפער הדו-ספרתי, כאשר המארחת הובילה 9:20. הירושלמים חזרו לעניינים בזגות בריאן רנדל הנפלא, כאשר העליה של וויל סולומון ואורי קוקיה מהספסל עזרו לאדומים להשלים ריצת 1:11 ולרדת לתום הרבע בפיגור 20:21 בלבד. רנדל הנפלא המשיך להחזיק את ירושלים בתמונה גם ברבע השני, אלא שלבד זה לא ממש הלך, ושון ג'יימס ופילברטו ריברה העלו את המארחת ל-27:33. נעימי וריץ' עוד הצליחו להשוות, אך בתום המחצית הראשונה היתרון עדיין היה בידי המארחת - 40:41.

המהפך הירושלמי הושלם בתחילת הרבע השלישי, כאשר יובל נעימי, בריאן רנדל ו-וויל סולומון השתלטו על העניינים, והעלו את האדומים ל-43:47. דן שמיר לקח פסק זמן, אלא שסולומון החל להתחמם, ולקראת סיום הרבע עלתה ירושלים ליתרון שיא עד אותו רגע - 50:59. רייס המצוין צימק בשלשה, אלא שעם העליה לרבע המכריע הובילו הירושלמים 54:59. רון סטיל הרדום התעורר בדיוק ברגע הנכון, ונקודות של שון ג'יימס הנפלא השלימו מהפך נוסף במשחק, ו-5 דקות הראה לוח התוצאות 64:66 לשרונים. נעימי וריץ' (ביום לא טוב) ניסו לאזן אך החטיאו בדקה האחרונה, וסל ענק של ריברה קבע 72:77 למארחת, 25 שניות לסיום. בני השרון דייקה מהעונשין, ועברה לשלב החגיגות. מגיע לה.

קלעו לבני השרון: פילברטו ריברה 19 נקודות, שון ג'יימס (14 ריבאונדים), ובן רייס 17 כל אחד, רון סטיל 13, דן גרונפלד 11, ארז כץ 4.

קלעו לירושלים: בריאן רנדל 27 (10 ריבאונדים), יובל נעימי 19, וויל סולומון 13, ג'ייסון ריץ' 6, אורי קוקיה 5, דיון דאוול 3, יוגב אוחיון 2, סם קלנסי 1.

הפועל חולון - מכבי חיפה 84:81

הרבה צרות עברו על הפועל חולון במהלך הקיץ, כאשר הבעיה האחרונה היתה קשורה באולם הפחים, שלא אושר למשחק ועל כן נאלצה קבוצתו של דני פרנקו לארח הערב בראשון לציון. בסופו של דבר, בתום משחק הפכפך ומשוגע למדי, ניצחה מכבי חיפה, אם כי ברור כי לשתי הקבוצות יש עוד עבודה רבה לקראת המשך העונה.

ריץ' מלצר קלע את 6 הנקודות הראשונות של המארחת, בעוד שלשה של רוברט הייט העניקה לחולונים יתרון 5:11. החיפאים חזרו לעניינים בזכות יכולת טובה של דרק לאו, אלא שהייט ורוט דאגו שחולון תסיים את עשר הדקות הראשונות ביתרון 17:22. הצמד מלצר את הייט המשיך ללהטט גם בתחילת הרבע השני, כאשר קאסיב פאוול נכנס גם הוא לעניינים וחולון עלתה ל-28:35. חיפה שוב הצליחה לצמק, ממש כמו ברבע הראשון, הפעם הרבה בזכות אבי בן שימול, יוני ניר ולארי אובאנון, שעזרו לה לרדת לחדרי ההלבשה במומנטום מסוים, ובפיגור 41:40 בלבד.

המומנטום הירוק נמשך בפתיחת המחצית הודות לקילינגסוורת' ודרק לאו, וחיפה השלימה מהפך ופתחה יתרון משלה - 48:55. המומנטום הירוק נמשך בפתיחת המחצית הודות לקילינגסוורת' ודרק לאו, וחיפה השלימה מהפך ופתחה יתרון משלה - 48:55. ההתקפה של דני פרנקו ושחקניו המשיכה להיתקע, ושלשות רצופות של לארי אובאנון ואבי בן שימול השלימה ריצה מדהימה של 3:19, בדרך ל-48:65. מורן רוט ניסה להחזיר את החולונים למשחק בפתיחת הרבע האחרון, כאשר ריצת 0:11 של המארחת צימקה ל-71:65. הרכז המצוין המשיך להטיס את קבוצתו קדימה, ושלשה ענקית של רוברט הייט צימקה ל-81:79 בלבד, חצי דקה לסיום. המארחת קיבלה מספר הזדמנויות לשלוח את המשחק להארכה, אלא שהחטאות של הייט ודוידי מחוץ לקשת מנעו ממנה את זה, והקאמבק הגדול נקטע לפני שהושלם.

קלעו לחיפה: מרקו קילינגסוורת 16 נקודות (7 ריבאונדים), אבי בן שימול (6 איבודים) ולארי אובאנון 13 כל אחד, דרק לאו 10, יוני ניר וסילבן לנדסברג 9 כל אחד, פרנק רובינסון 8, סאשה בראטיץ' 4, רוברט רות'בארט 2.

קלעו לחולון: מורן רוט 21 נקודות (7 אסיסטים), ריץ' מלצר 17 (10 ריבאונדים), רוברט היית 15, ג'יימי ארנולד 11 (8 ריבאונדים), קאסיב פאוול 9, דרור דווידי 4, עמית בן דוד 3, ניר כהן 1.

מכבי אשדוד – עירוני אשקלון 69:79

מזל טוב גדול מגיע לעולה החדשה, שלא היתה יכולה לייחל לפתיחה מוצלחת יותר לדרכה בליגה העליונה. אשקלון, שביצעה רכש מרשים הקיץ, הציגה משחק התקפי חלש (להוציא את הדקות הראשונות), ונדמה כאילו לאריאל בית הלחמי יש עוד עבודה רבה בכל הקשור לחיבור הכישרון הגדול.

האורחת פתחה מצוין, כאשר דקות מצוינות של תומאס טרל ודזמון פארמר העניקו לה יתרון 5:19 בתום שש הדקות הראשונות. אלא שאשדוד לא ויתרה כל כך מהר, והשילוב בין מאיר טפירו וג'וש קרטר הוליד ריצת 0:10, שעזר לעולה החדשה לרבע לרבע בפיגור 22:19 בלבד. אשקלון פתחה טוב את רבע השני ועלתה ליתרון 8, אלא שאז דאג ראמל בראדלי להשתלט על העניינים, להשלים מהפך ולהעלות את אשדוד ל-29:30, כשגם ההחתמה החדשה, ווין וואלאס, מצא את הטבעת. המילה האחרונה במחצית היתה שייכת לפארמר שהחל לקחת פיקוד, ועם הצטרפות מצוינת של תומאס טרל שוב נטלו האשקלונים את ההובלה, וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 32:39.

אשדוד פתחה את המחצית השניה היטב, ולמרות שג'וש דנקן נפצע ברגלו וירד לחדרי ההלבשה לקבל טיפול, השלימה המארחת את המהפך בעיקר בזכות הג'וש השני שלה - ג'וש קרטר, שקבע 42:46 לעולה החדשה. במצב של 42:50 לאשדוד פתח טים פיקט במטווח של שלוש שלשות רצופות והשיב את היתרון לאשקלון, אלא שהמשחק ההפכפך נמשך, ויאן מרטין השיב עם שתי שלשות משלו ובתום הרבע 53:58 לאשדודים. המארחת המשיכה לשמור על היתרון גם בדקות שפתחו את הרבע המכריע, כאשר שלשה של ראמל בראדלי קבעה 62:69 לאשדוד, ארבע דקות לסיום. הגארד האמריקאי הצעיר המשיך ביכולתו המצוינת גם במאני טיים, כאשר טפירו ו-וואלאס סגרו עניין ובסיום 69:79 לעולה החדשה, שרושמת יופי של ספתח לעונה.

קלעו לאשדוד: ג'וש קרטר 23 נקודות, ראמל בראדלי 12, מאיר טפירו (6 אסיסטים, 5 ריבאונדים), יאן מרטין (5 ריבאונדים) ו-ווין וואלאס (7 ריבאונדים) 10 כל אחד, ג'וש דאנקן 6, ניב ברקוביץ' 5 (7 אסיסטים), שון דניאל 3.

קלעו לאשקלון: תומאס טרל (7 ריבאונדים) וטים פיקט 17 נקודות כל אחד, דזמון פארמר 14, ראשון טרנר 9 (9 ריבאונדים), דרור חג'ג' 6 (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים), גייב פרויאט 4, ארז מרקוביץ' 2.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully